Режисер Metaphor: ReFantazio і Persona заявив, що секретний інгредієнт успішності його ігор — це людський фактор
Кацура Хашино керував розробкою всіх частин Persona, починаючи з третьої, а також нещодавньої Metaphor: ReFantazio. В новому інтерв’ю він розповів, що робить його ігри особливими. А також виступив проти того, щоб проєкти виглядали так, ніби їх «придумала групка людей з кабінету гендиректора».
Хашино поспілкувався з журналістами IGN. Під час розмови він розказав про секретний інгредієнт своїх ігор, який забезпечує їм успішність. Це — людський фактор.
«Я хочу, щоб щось — навіть якщо воно не завершене, навіть якщо воно дуже грубе, навіть якщо воно дійсно недороблене — давало мені змогу побачити, що за цим стоїть людина. Я відчуваю, що якщо у вас є ці супервідполіровані ігри, які виглядають так, ніби їх розробила група людей у залі засідань ради директорів, це мене не дуже захоплює — це мене не дуже цікавить», — заявив Хашино.
Для керівника важливо, щоб розробники під час створення проєкту могли відірватися на повну. Лиш такий підхід дозволяє режисеру рухатися вперед.
«Це дійсно наповнює мене мотивацією продовжувати розвиватися. Те, що ці художники, ці творчі люди, мали щось, що вони дійсно хотіли сказати, — ось звідки я черпаю все своє натхнення та прагнення продовжувати бути творчим і надалі», — підсумував Хашино.
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів