Осінній конкурс концепт-арту оточення від Art UA Chat

Всім привіт! Art UA Chat запрошує художників на осінній конкурс концепт-арту оточення. На цей раз потрібно буде згадати про композицію, дизайн та колористику, щоб створити атмосферну локацію. У нас є осіння тема та трохи більше місяця часу. А ще — три призових місця. Тож давайте до деталей!

Тема: «Палац осіннього короля»

Місце, де проживав та правив би такий король, може бути як лісом із дерев’яним палацом, так і містом із цікавою архітектурою, а може у вас взагалі думки про осіннього короля мурашок — покажіть свою фантазію! Можна показати локацію цілком, частково, або ж зробити акцент на інтер’єрі, тут теж мінімум обмежень. Головне завдання — пропрацювання ідеї та дизайну локації з об’єктами.

Призи:

🥇 Артбук «The Art Of God Of War Ragnarok»
🥈 Книга «Рисунок фігури людини»
🥉 Книга «Елементи образотворчого мистецтва»

Умови конкурсу:

  • Робота має бути цифровою. Можна використовувати також 3D, проте зауважте, що рендер повинен бути виконаний більш-менш ілюстративно, тобто чисте 3D не приймаємо — це конкурс для 2D-шників.
  • На роботі має бути оточення (природа, архітектура, інтер’єр, предмети тощо). Персонажів можна додавати лише умовних, для розуміння масштабу локації.
  • Обов’язково мають бути хоча б 1-2 малюнки із пропсами з локації, окрім основного рендеру. Наприклад, якщо ви показуєте лише частину палацу, додайте зображення його цілком, можливо з іншого ракурсу. Достатньо лайнарт+заливка, без рендеру. Для цих робіт дозволене чисте 3D;
  • За бажанням додайте референси, особливо якщо у вас на роботі якісь специфічні предмети;
  • Працюємо приблизно в семі-реалізмі. Можна трохи гіперболізувати форми. Тримаємося далі від надто мультяшних ознак;
  • В першу чергу будемо оцінювати загальний настрій роботи. Після цього композицію, дизайн, колористику та рендер;
  • Заборонено використовувати нейромережі (можемо попросити надати psd);
  • Заборонені роботи 18+;
  • Одна робота від одного учасника;
  • Робота має бути створена спеціально для конкурсу(після цього її можна буде опублікувати будь-де).

Приклад виконання (одна картинка з рендером та ще одна-дві зі скетчами/модельками пропсів, джерело — за цим посиланням):




Переможців оберуть досвідчені судді:

Тарас Сусак — Freelance illustrator (Wizards of the Coast).
Сергій Цвєлих — Freelance illustrator at Blizzard (Hearthstone).
Андрій Сербул — Senior Environment Concept Artist/Illustrator at Hitzone.

Роботи надсилаємо в гілку «Конкурси» Art UA Chat відсьогодні і по 15 листопада — 15.11 о 23:59 гілку буде закрито. Оголошення результатів відбудеться 24 листопада. Дякуємо видавництву Arthuss, яке допомогло нам із призами. Найкращі роботи також отримають фідбек та будуть опубліковані в статті на GameDev DOU. Пам’ятайте, що головне — це розвиток власних навичок, а не приз. Всім удачі!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі