Є дві проблеми. Ексдиректор з дизайну Skyrim розповів, чому Bethesda не замінить свій рушій на Unreal Engine
Брюс Несміт — ексдиректор з дизайну The Elder Scroll V: Skyrim, Fallout 4 та інших ігор Bethesda Game Studios. Нещодавно він розповів, чому вважає, що компанія не відмовиться від власного рушія Creation Engine, попри його недоліки.
Розробник дав інтерв’ю порталу VideoGamer. На думку Несміта, Bethesda продовжить застосовувати пропрієтарну технологію, хоча багато відомих команд перейшли на UE5. Сюди входять CD PROJEKT RED, BioWare, Halo Studios та інші.
Creation Engine впродовж років «постійно допрацьовувався, оновлювався і вдосконалювався, щоб створювати саме ті ігри, які робить Bethesda». А через перехід виникнуть дві проблеми. Перша — втрата часу. Перенесення The Elder Scrolls VI на Unreal Engine забере рік або два. А потім протягом ще довшого періоду доведеться «налаштовувати рушій та гру, щоб працювати в ній».
Друга проблема — спільнота модерів. Фанати звикли працювати з Creation Engine, тому перехід на UE5 може стати завадою для створення любительського контенту. При цьому Несміт вважає, що дискусія про рушії немає сенсу.
«Ми сперечаємося про рушій, нумо сперечатися про гру. Ігровий рушій — це не головне, рушій слугує самій грі. Ми з вами можемо назвати сотню паршивих ігор, які використовують Unreal. Чи винен у цьому Unreal? Ні, це не вина Unreal», — заявив Несміт.
Водночас фахівець визнає недоліки Creation Engine. За рушієм накопичився великий «технічний борг», адже він створений на базі Gamebryo. А його не оновлювали з 2012 року.
«Є частини рушія Gamebryo, які я не здивуюся, якщо дізнаюся, що Bethesda більше не може компілювати, тому що оригінальний вихідний код просто більше не компілюється. Вам просто доведеться використовувати скомпільовані речі як є», — підсумував Несміт.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів