Є дві проблеми. Ексдиректор з дизайну Skyrim розповів, чому Bethesda не замінить свій рушій на Unreal Engine

Брюс Несміт — ексдиректор з дизайну The Elder Scroll V: Skyrim, Fallout 4 та інших ігор Bethesda Game Studios. Нещодавно він розповів, чому вважає, що компанія не відмовиться від власного рушія Creation Engine, попри його недоліки.

Розробник дав інтерв’ю порталу VideoGamer. На думку Несміта, Bethesda продовжить застосовувати пропрієтарну технологію, хоча багато відомих команд перейшли на UE5. Сюди входять CD PROJEKT RED, BioWare, Halo Studios та інші.

Creation Engine впродовж років «постійно допрацьовувався, оновлювався і вдосконалювався, щоб створювати саме ті ігри, які робить Bethesda». А через перехід виникнуть дві проблеми. Перша — втрата часу. Перенесення The Elder Scrolls VI на Unreal Engine забере рік або два. А потім протягом ще довшого періоду доведеться «налаштовувати рушій та гру, щоб працювати в ній».

Друга проблема — спільнота модерів. Фанати звикли працювати з Creation Engine, тому перехід на UE5 може стати завадою для створення любительського контенту. При цьому Несміт вважає, що дискусія про рушії немає сенсу.

«Ми сперечаємося про рушій, нумо сперечатися про гру. Ігровий рушій — це не головне, рушій слугує самій грі. Ми з вами можемо назвати сотню паршивих ігор, які використовують Unreal. Чи винен у цьому Unreal? Ні, це не вина Unreal», — заявив Несміт.

Водночас фахівець визнає недоліки Creation Engine. За рушієм накопичився великий «технічний борг», адже він створений на базі Gamebryo. А його не оновлювали з 2012 року.

«Є частини рушія Gamebryo, які я не здивуюся, якщо дізнаюся, що Bethesda більше не може компілювати, тому що оригінальний вихідний код просто більше не компілюється. Вам просто доведеться використовувати скомпільовані речі як є», — підсумував Несміт.

Нумо дискутувати, спільното. Чи варто Bethesda змінити рушій при розробці TES VI чи компанія зможе випустити гідного послідовника Skyrim на Creation Engine? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Будьякі спроби перейти з чогось «старого та поганого», але гарно відлагодженого, на «нове і перспективне» з цікавими креативними менеджерами завершуеться однаково, з робочого продукту ми отримуємо не робочий і сирий.

А якшо більш по темі — треба звільнити всю команду програмістів і найняти нову, крах команди == крах студії

Здається, пандемія Unreal Engine в індустрії не приведе ні до чого хорошого. Так, дуже мало команд/компаній можуть собі дозволити розробити/підтримувати власний рушій, однак юзати всюди UE як ультимативну вандервафлю — шлях до хворобливої залежності від компанії, яка здебільшого живе на кошти Fortnite та систематично судиться зі всіма підряд

Правильне рішення. Не все повинно бути Анріал.

ну довгостроково вигідніше оновитися. а якщо мислити одним днем — то так, невигідно.
з іншого боку чи потрібно це core аудиторії, фанам, модерам, на тих на кому все тримається? а не щоб вразити казуалів які награють до 100 годин і забудуть.
якось така явно не простіша за скайріми та фолли гра як Star Citizen спокійно змінила рушій вже давно та пішла далі. чи бесезда тупіші чи бідніші за них? багато тех компаній вкладають гроші роками в щось збиткове задля майбутнього профіту.

Якщо коротко

Баги та мінуси Creation Engine коштують менше за перехід на UE5 та переписування SDK

Підписатись на коментарі