«Ніхто в Bethesda не ігнорує наших гравців». Design Directror Starfield відреагував на критику доповнення та своїх заяв
Еміль Пальяруло, Design Director у Bethesda Game Studios, відповів на критику гравців. Користувачам не сподобалося доповнення до Starfield, а також заяви керівника в нещодавньому інтерв’ю. Тому розробник виступив з поясненнями.
Він опублікував серію постів в соцмережі Х, відповідаючи на допис одного з коментаторів. Пальяруло заявив, що завжди з оптимізмом та піднесеним настроєм говорить про ігри. А для інтерв’ю — це стандартний підхід. Однак він не мав на меті образити когось з фанатів.
«Я також дуже пишаюся Shattered Space. Ми всі пишаємося. Більшість квестів і рівнів були зроблені дизайнерами, які працювали над попередніми іграми та DLC Bethesda, починаючи з Morrowind. Вони добре знаються на своїй справі, і це помітно.
Якщо люди не грали в Shattered Space, і їм подобається Starfield, я думаю, що вони багато втрачають. Якщо люди грали в Shattered Space, але воно їм не сподобалося, це мене засмучує, чесно кажучи. Просто знайте, що ми також отримуємо багато відгуків від людей, яким воно подобається», — написав Пальяруло.
Далі директор з дизайну припустив, що в цьому контексті мають вплив невиправдані очікування. Тому що «фанати завжди хочуть багато», і розробники намагаються задовольнити їхні потреби. Однак «ніхто, в Bethesda не тішить себе, ігноруючи наших гравців».
«Окрім Shattered Space, цього року ми також витратили багато часу на розв’язання проблем спільноти та виправлення помилок. Ми продовжимо це робити й надалі, і будемо прислухатися до наших шанувальників на кожному кроці. Ми робимо ці ігри для всіх вас.
Starfield — це масштабна гра, і нам потрібен час, щоб розв’язати всі проблеми. Ми працюємо так швидко, як можемо, і так безпечно, як можемо. Розробка ігор завжди складна, але у такій великій грі, як Starfield, кожне виправлення може потенційно зламати щось інше», — продовжив Пальяруло.
Наостанок керівник додав, що любить ігри. І він хоче створювати їх без «егоїзму та зарозумілості», щоб бачити вдячність від фанатів.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, як Пальяруло назвав Starfield «в багатьох аспектах» найкращою грою Bethesda. Він записав проєкт до великої трійки студій, поставивши поруч з Fallout і The Elder Scrolls.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів