Ремейк Silent Hill 2 був створений віддалено. Розробники працювали з дому, але це не завадило грі стати успішною

Даміан Модзелевський працює на посаді AI Programmer у Bloober Team. Нещодавно він недвозначно натякнув, що ремейк Silent Hill 2 був розроблений у віддаленому форматі. І це не завадило грі стати успішною.

Модзелевський опублікував у власному профілі на LinkedIn скриншот з відгуками на сторінці нового проєкту Bloober Team в Steam. На зображені помітно, що 95% рецензій позитивні.

«Нехай це буде сигналом для тих студій, які вірять, що гарні ігри не можуть бути розроблені віддалено», — написав Модзелевський.

Зараз ситуація з рейтингом в Steam не змінилася. Він зберігається на позначці 95%, хоча кількість відгуків зросла до 7683.

Читайте також

Максимальний онлайн у Silent Hill 2 в сервісі Valve склав 23 676 осіб, згідно з даними SteamDB. Це трохи менше, ніж було у ремейка Dead Space.

Цікаво дізнатися вашу думку, спільното, щодо віддаленої розробки? Як гадаєте, в офісі вищі шанси створити гарний проєкт чи це немає значення? І чи знаєте ви схожі на Silent Hill 2 приклади? Діліться в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі