Ремейк Silent Hill 2 був створений віддалено. Розробники працювали з дому, але це не завадило грі стати успішною
Даміан Модзелевський працює на посаді AI Programmer у Bloober Team. Нещодавно він недвозначно натякнув, що ремейк Silent Hill 2 був розроблений у віддаленому форматі. І це не завадило грі стати успішною.
Модзелевський опублікував у власному профілі на LinkedIn скриншот з відгуками на сторінці нового проєкту Bloober Team в Steam. На зображені помітно, що 95% рецензій позитивні.

«Нехай це буде сигналом для тих студій, які вірять, що гарні ігри не можуть бути розроблені віддалено», — написав Модзелевський.
Зараз ситуація з рейтингом в Steam не змінилася. Він зберігається на позначці 95%, хоча кількість відгуків зросла до 7683.
Максимальний онлайн у Silent Hill 2 в сервісі Valve склав 23 676 осіб, згідно з даними SteamDB. Це трохи менше, ніж було у ремейка Dead Space.

Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів