За роки до Steam. Програміст Blizzard пропонував перетворити Battle.net у великий ігровий магазин, але керівництво відкинуло ідею

Ще до появи Steam окремі розробники в стані Blizzard Entertainment хотіли перетворити Battle net на ігровий магазин, де б також розміщувалися ігри сторонніх компаній. Однак тодішнє керівництво компанії відкинуло цю ідею.

Відповідну інформацію журналісти PC Gamer знайшли в новій книзі Джейсона Шраєра — Play Nice: The Rise, Fall, and Future of Blizzard Entertainment. Автор розповів, що перетворити Battle net на сервіс з проєктами різних компаній хотів програміст Патрік Ваятт.

Його ідею підтримав інженер Майком О’Браєном. Саме він представив концепцію і створив Battle net, як платформу для багатокористувацьких проєктів компанії. Розробники просували цей задум за декілька років до появи Steam. Однак тодішнє керівництво Blizzard не повірило в ідею й відмовилося від її реалізації.

Зрештою Ваятт і О’Браєн з різних причин залишили компанію у 2000 році. Вони об’єдналися і створили компанію ArenaNet, яка запустила франшизу MMORPG Guild Wars.

Як гадаєте, чи могла б Blizzard в часи розквіту запустити аналог Steam? І чи реально це зробити зараз не базі Battle net? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

у близзард той эпохи может быть и взлетело бы

зы. всегда надо помнить, что сама по себе идея вообще ничего не стоит

Хм. Тогда : универсум, понятие, термин, аксиома, концепция и парадигма — тоже сами по себе ничего не стоят?
Замете те кто говорят что идеи и теории и изобретения ничего не стоят — как правило их воруют или эксплуатируют тех кто их генерирует в том числе не давая хода всему что потенциально может угрожать из социальному положению, условно блокировать все инновации. Очень часто это произносят инвесторы, а потом тут же бегут в патентное бюро или создают конкурирующий продукт сервис и т.д. Аналогично действует бюрократическая машина, когда она замыкает на себе все ресурсы. Скажем у IBM 80-х годов все высшее руководство вообще не пользовалось компьютерами, а CEO без секретарки не умел пользоватся телефоном. В компании было руководство в 11 уровней. Они отклонили идеи например : ноутбука, смартфона и iPod. PC — вообще был продуктом команды ренегатов, которые даже специально удалились в отдельное здание и вели работу секретно, используя множество сторонних производителей компонентов в частности : Intel и Microsoft.

Класика чи не так? Співробітник Kodak інженер центру дослідів Стівен Сассон винайшов фифрову камеру в 1975 році. Та кервіництво відкинуло проект — бо їх поточна бізнес модель була в продажі : фотоплівки, фотапаратів та фотобумаги. Стівен Сассон — подався до Sony. З рештою в 19 січня 2012 року Kodak збанкрутували (фірма залишилась). По суті збитковість компанії через програш цифровий технології, почався в 2006.
Те саме GUI та Alto який завернули в Xerox, що віддали по суті за безцінь Стіву Джобсу.
Portal Player IBM разом із Тоні Фаделом, опинився так само у Джобса і став з рештою iPod.
Ніколу Теслу — з винаходом AC електрики, Томас Едісон геть звільнив і зробив усе можливе, щоб його більше ніде не барли на роботу, тому він з рештою працював на будівництві — клав цеглу. Що правда магнат газового освітлення і інвестор Джордж Вестінгауз і головний конкурент Едісона, знайшов Теслу і вклався в електрику перемінного току.

Підписатись на коментарі