Директор з монетизації Ubisoft назвав розробників і геймерів, які бажають поганої долі компаніям, «негідними людьми». А потім видалив пост

Стіві Шассар, Monetization Director в Ubisoft, нещодавно висловився на тему публікацій, в яких геймери та розробники бажають ігровим компаніям «поганої долі». Він засмутився через це і назвав таких людей «негідними».

Директор з монетизації опублікував пост на власному акаунті в LinkedIn. Він поділився думкою на фоні матеріалу від Bloomberg про те, що Ubisoft може стати приватною компанією. За даними журналістів, брати Гіймо та Tencent обговорюють спільний викуп акцій компанії.

Шассар написав, що ігрова індустрія переживає не найкращі часи. Тому йому сумно бачити, як користувачі бажають «поганої долі» компаніям. І це стосується не лише Ubisoft.

«Попри те, що в соціальних мережах завжди висловлюється меншість, мені було боляче, прикро і соромно бути частиною цієї спільноти. Що ще більш огидно, так це заходити на LinkedIn і бачити ті ж коментарі від людей з індустрії. Окрім того, що ви виставляєте себе явно негідною людиною, ви впливаєте на тисячі співробітників, які вже відчувають на собі всю цю ненависть, хоч і що роблять все можливе, щоб забезпечити неймовірний досвід.

Як ви можете бажати компанії провалу лише тому, що вона не задовольняє вас або якщо продукт вам не подобається, я не розумію. Ми всі в одному човні. Будь ласка, будь ласка, будь ласка, припиніть поширювати ненависть. Ми всі повинні підтримувати один одного, а не принижувати», — написав Шассар.

Згодом директор з монетизації видалив свій пост. Однак в соцмережах встигли розповсюдити скриншот з його повідомленням.

А що ви думаєте про заяву Шассара? Чи справді публічна критика несе лише шкоду? І чи варто, на вашу думку, розробникам висловлювати своє невдоволення іншою компанією в індустрії? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

если купит Tencent, то заставит делать еще более хреновые мобильные игры по многочисленным IP компании
вряд ли это то, чего хотят люди, ценящие хорошие игры

с другой стороны, Ubisoft на 100% сама виновата в той ситуации, в которой она оказалась
и никакой кризис индустрии, который якобы сейчас происходит, тут не при чем

и никакой кризис индустрии, который якобы сейчас происходит, тут не при чем

А чому тоді так сталося? Ну тільки без аргументів «тому що ігри гівно»)

потому что из года в год клепали все как под копирку — дрочильня в открытом мире со знаками вопроса на карте, вышками и джагернаутами
и магазином, где можно купить все, включая ускоренную прокачку

Причина в другом, и она всем очевидна. Дрочильня в открытом мире ориентируется на топовое железо на рабочих станциях. А основной платёжеспособный спрос — это на игры для смартфонов среднего сегмента. Там в основном казуальные игры плей ту фри, это тоже дрочильня, причём ещё большая, и более эффективная в плане выкачивания денег.

это разные бизнесы
или тащить деньги с лудоманов в телефоне, или брать $70 с тех, кто хочет получить вполне себе определенный опыт за эти деньги

Хороший приклад соцмереж і впливу на репутацію / акції — це Кіберпанк 2077 і Project Red.

Отже
1. Хейт в соцмережах зачіпає тисячі розробників
2. Компанії скорочують розробників
3. Кількість розробників, яких зачпає хейт, зменшується
Звідси очевидно, що масові звільнення — це гуманітрана місія!

Він правий, і взагальному мені здається хейтити розробників не цілком коректно, так я це можуть бути цілком талановиті люди які вміють добре виконувати свою роботу як приклад можна взяти недавній провал Конкорд. Також якщо глянути на ігри юбісофт цілком зрозуміло, що проблема не у розробниках, їхні відкриті світи завжди були зроблені на високому рівні (історії, сюжет і рішення зверху це вже інше питання). Тай він правий ми в одному човні і топити студії для розробників інших студій це не розумно, ти ж не знаєш де ти будеш працювати завтра... Я бажаю юбісофт все ж вижити і зробити розумні висновки так як я знаю, що вони можуть робити хороші ігри (історія Ецео назавжди зімною і Принс Персії подарував багато незабутніх емоцій в дитинстві)

Підписатись на коментарі