Директор з дизайну Bethesda вважає Starfield «багато в чому найкращою» грою студії. Чи погоджуєтеся ви з ним?
Еміль Пальяруло, Design Director у Bethesda Game Studios, нещодавно назвав Starfield «багато в чому найкращою» грою компанії. Він також заявив, що проєкт став найскладнішим для команди в багатьох аспектах.
Такими думками директор з дизайну поділився в інтерв’ю GamesRadar+. Розробник визнав, що Starfield може бути «не всім до смаку». Та за його словами, «це також багато в чому найкраща гра, яку ми коли-небудь робили». Далі Пальяруло підкреслив, наскільки складно було розробляти проєкт.
«Ми змусили себе зробити щось зовсім інше. Просто випустили в складі Xbox найбільшу, найбагатшу рольову гру з космічною симуляцією, яку будь-хто міг собі уявити. Я не кажу, що Starfield краща чи гірша за будь-яку іншу гру. Просто вона відрізняється тим, що ми пропонуємо. Це дивна суміш імерсивності, екшену та рольової гри від Bethesda», — заявив Пальяруло.
Стримана реакція серед аудиторії на вихід Starfield і всього 59% позитивних відгуків в Steam не повпливали на думку директора з дизайну. Він заявив, що нова гра увійшла до «великої трійки» Bethesda і встала поруч з Fallout та The Elder Scrolls.
«Найважливіше те, що Starfield має власну унікальну індивідуальність, і тепер вона стоїть поруч із Fallout та The Elder Scrolls», — підсумував Пальяруло.
Нагадаємо, раніше директор з дизайну звинувачував гравців, що вони «відірвані від реалій розробки». Такою була його реакція на критику Starfield та думки користувачів про виробничий процес у Bethesda.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів