$15 тисяч на працівника. Експродюсер Dragon Age вважає, що провальний шутер Concord міг дійсно вартувати $400 мільйонів для Sony

Марк Дарра протягом 23 років працював у BioWare на посаді виконавчого продюсера. Зараз фахівець веде канал на YouTube, і в одному з нещодавніх роликів він вирішив проаналізувати бюджет провального шутера Concord. Опираючись на дані з відкритих джерел, розробник зробив висновок, що витрати Sony дійсно могли скласти $400 мільйонів.

Дарра взяв за основу публічні відомості, як от терміни початку виробництва гри та кількість місяців у стадії «альфи». Експродюсер одразу зазначив, що немає інсайдерської інформації й не був працівником внутрішніх студій Sony. Тому його аналіз — виключно персональна думка.

За оцінкою Дарри, витрати на кожного працівника Firewalk Studios в місяць складали в середньому $15 тисяч. Окрім зарплати, у цю суму входить обладнання, обслуговування офісних приміщень, витратні засоби, а також кошти на персонал.

«Проєкт, який має проблеми, може стати справді великим, коли його намагаються вивести на фінішну пряму. Так і з цими двома цифрами. 212 людей в середньому до альфа-версії та 900 від альфа-версії до запуску, ми отримуємо загальну вартість близько 402 мільйонів доларів. Отже, це можливо, якщо ми [розроблятимемо проєкт] виключно коштом персоналу з досить простою схемою», — сказав Дарра.

Читайте також:

Першим про бюджет Concord в розмірі 400 мільйонів розповів Колін Моріарті, журналіст і ведучий подкасту Sacred Symbols. Він послався на власні джерела, однак інші репортери та інсайдери заявили, що чули про меншу суму.

«Чи коштувала вона 400 мільйонів доларів? Я не впевнений, але думаю, що ми можемо вважати це правдоподібним. Звичайно, для гри з відносно невеликим масштабом важко зрозуміти, куди пішли всі ці гроші. Вони мали б загубитися під час ітерацій. Вони мали б бути втрачені через неефективність, через структуру команди або великий розмір команди. Як ми щойно розглянули, я думаю, що ви можете змусити математику працювати, і вона може відображати реальність. Також можливо, що джерела, які надають цю цифру, перебільшують, або дезінформують, або помиляються у своїх підрахунках якимось іншим чином», — підсумував Дарра.

А як ви вважаєте, скільки коштів витратили на розробку Concord? І чи реалістичною є сума в $400 мільйонів? Діліться в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

15k на працівника це мало. Ще й жопомісце тримати, це скільки, на дева чи серйозного артіста, 3-4 місяці?

Це на місяць, цілком пристойний середній показник. Звісно, що там великий розкид зарплат був, я певен.

Та крім ЗП ще є витрати на техніку, енви, ліцензії, найм людей

Підписатись на коментарі