Голова команди розробників Tekken проти добірки класичних частин гри: «3D-файтинги постаріли гірше, ніж двовимірні»
Продюсер та голова команди розробників Tekken Кацухіро Харада вважає, що добірка класичних частин файтингу не буде мати успіху. Він зазначив, що свого часу ці ігри були представниками передової технології, однак постаріли вони набагато гірше двовимірних файтингів.
«Ситуація для 2D-файтингів інша, тому що гравці 3D-файтингів, як правило, грають в останню частину. Полігональні моделі дійсно тоді підштовхнули графіку, але з часом це вже не так вражає, як раніше. Двовимірні файтинги, оскільки персонажі там були спрайтами, постаріли краще. До того ж графіка була не головною їхньою перевагою», — пояснив Харада.





Своєю чергою геймдизайнер Майкл Мюррей ідею випустити добірку класичних частин Tekken сприймає краще, хоча і з деякими застереженнями.
«Якщо кардинально мінявся ігровий процес, як-от в Tekken Tag Tournament 2, можливо, я б і пограв ще трохи. Або через режими Tekken Force та Devil Within. Однак не уявляю, щоб я взяв Tekken 3 і грав з друзями в неї тривалий час. Так, у цьому плані ми відчуваємо різницю між 3D-файтингами та 2D», — додав він.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів