«Багато ігор мають великі бюджети, але не продаються». CEO Epic Games вважає, що ігрова індустрія проходить «зміну поколінь»

Генеральний директор Epic Games Тім Свіні заявив, що зараз багато ігор з великими бюджетами не виправдовують фінансових сподівань. Це відбувається через «зміну поколінь» в ігровій індустрії. Тим часом Fortnite бʼє нові рекорди.

Свіні виступив на Unreal Fest у Сіетлі. Він заявив, що в минулий святковий сезон максимальний онлайн у Fortnite перевищив 110 мільйонів осіб. На думку керівника, такий показник на фоні провалів багатьох масштабних релізів доводить, що майбутнє індустрії за грою Epic.

«Одним із проявів [зміни поколінь], який ми спостерігаємо зараз, є те, що багато ігор випускаються з високими бюджетами, але продаються вони не так добре, як очікувалося. У той час інші ігри продаються неймовірно добре. Ми спостерігаємо справжню тенденцію, коли гравці тяжіють до дійсно великих ігор, в які вони можуть грати з більшою кількістю своїх друзів», — вважає Свіні.

На думку директора, цінність проєкту зростає пропорційно з числом друзів, які розважаються в ньому. Разом можна спілкуватися в голосовому чаті, брати участь в матчах, дивитися віртуальні концерти та займатися «іншими крутими речами».

«Дехто називає це метавсесвіт, і ми не всі згодні з тим, що це означає. Дехто, коли чує слово „метавсесвіт“, думає про те, що Facebook робить з VR, а тепер і з AR. Дехто використовує метавсесвіт, щоб описати все, що їм не подобається в поточному сезоні Fortnite», — продовжив Свіні.

Керівник вважає, що незалежно від думки про гру Epic, вона пропонує дещо «нове і захопливе». Такого «ніколи раніше не відбувалося в подібному масштабі в історії індустрії розваг».

«Всі світові бренди беруть участь і долучаються до гри. Музиканти, які звертаються до користувачів, Disney, „Зоряні війни“ та інші об’єдналися, щоб створити розважальний досвід світового класу, який постійно розвивається і живе. Ми вважаємо, що саме в цьому полягає майбутнє ігор», — підсумував Свіні.

А ви згодні з думкою керівника Epic? Чи справді в ігровій індустрії відбувається зміна поколінь? І чи можна вважати Fortnite майбутнім всього геймдеву? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

If it’s not fun — why does it mather ? © Nintendo
Хоч який у вас бюджет, наворочена графіка що мінімум найновішу відуху подавай подавай — нема гемплею, вийде хрінь.

в какое только гуано люди не играют. Это печально

а що не так з Fortnite? ну бо з мого погляду — чудова гра! Дивіться:

— реальний free-to-play а не play-to-win
— купа режимів, простір для творчості
— постійні апдейти та сезонні/святкові приколи
— годиться для кіберспорту, бо вплив рандому мінімальний (тут прівєт WoT і його ВБР)
— має чудову графіку (щоправда, якщо відюха дозволяє)

Реально, хз за що буває хейтять fortnite. Я розумію за що хейтили ту ж доту (і я в тому числі) бо то якась дрочильня на одній карті, з дуже токсичним комʼюніті та мамой*бством в чаті. А тут — хз. Як на мене, Fortnite це реінкарнація Counter-Strike, тільки з блекджеком і скінами

я в целом об этом жанре, в фортнайт не играл. Люди деградируют, предпочитают использовать в играх только спинной мозг. Раньше в ходу были RTS и/или пошаговые, а щас долбаные говнострелялки всю кассу забирают

Цікаво, що цей Свіні такого «важкого» вживає, що вважає Fortnite майбутнім всієї індустрії. Я розумію, кожна жаба хвалить своє болото, але є ж очевидні факти — той самий Fortnite, геймплей якого був злизаний з PUBG, не приніс нічого нового в індустрію, жодних нових «вау» механік (будівництво споруд та їх руйнування вже неодноразово було використано). Успіх цієї гри був пов’язаний лише з потраплянням у правильну аудиторію (в основному дитсадок і школа). Будь-яка онлайнова гра, навіть та, що зараз ставить нові рекорди, швидкими кроками наближається до свого логічного кінця, і Fortnite це не омине, як не оминула Blizzard з WoW. Вони, мабуть, теж думали, що WoW — це майбутнє ігрової індустрії, що люди гратимуть у неї вічно, і кількість гравців буде тільки зростати. Однак сувора реальність поставила їх на своє місце і розставила всі крапки над «і».

З WoW гарний приклад, проте Fortnite дійсно чудово зараз зростає на фоні інших ігор-сервісів і знайшов свою унікальну стратегію розвитку.

самий Fortnite, геймплей якого був злизаний з PUBG

PUBG — Release December 20, 2017
Fortnite Battle Royale — Release September 26, 2017

не приніс нічого нового в індустрію

Це ж просто техно-демка UnrealEngine, але є ньюанс..

Хороша спроба маніпуляції фактами, але ні -). PUBG (PlayerUnknown’s Battlegrounds) вийшла в ранньому доступі 23 березня 2017 року на платформі Steam, і її режим «королівської битви» став основною складовою гри з моменту випуску.

Fortnite спочатку був випущений як кооперативна гра в липні 2017 року, але її режим «королівської битви» було додано пізніше — 26 вересня 2017 року, як безкоштовне оновлення під назвою Fortnite Battle Royale.

Таким чином, режим «королівської битви» у PUBG вийшов приблизно на півроку раніше за аналогічний режим у Fortnite​. Тобто у них було пів року щоб злизати механіку і цього часу з головою достатньо. Крім того ти забув про позов — «Розробники PUBG (PUBG Corp.) подали позов проти Epic Games, розробників Fortnite, у 2018 році, звинувачуючи їх у порушенні авторських прав. PUBG стверджували, що Fortnite скопіював елементи геймплею, які спочатку з’явилися у PUBG, зокрема режим „королівської битви“».

подали позов проти Epic Games, розробників Fortnite, у 2018 році, звинувачуючи їх у порушенні авторських прав.

Позов у суд не доводить нічого.
Рішення суду — так, щось доводить.
Так, нагадайде, яке там було рішення?

Знову маніпуляція і намагання перемкнути увагу. Позов — це лише факт, який мав місце. А що з датами? Наплутали ?

Ви хапаєтесь за тоненьку соломинку, коли кажете, що ФН злизав режим батл-рояль у ПАБГ, нажаль. Що значить, злизали? Режим Королевскої Битви були представлені в різних виглдядах(користувацьких модах) у Армі і інших іграх. Нічого унікального, як такого, щоб злизувати, ПАБГ не приніс. Що таке пів року різниця у злизуванні? Давайте, тоді, відкритий світ приписувати ГТА, можливість грати компететів стрілялку 5 на 5 — КСу і так далі.

взагалі не подобається фортнайт, не розумію його. Мені взагалі не цікаво, побігав пару годин і видалив, більше часу пішло на закачку і встановлення

Тут же не в механіках справа :) Є багато культових ігор, які працюють на одних і тих же механіках. Fortnite в даному випадку поєднує багато всесвітів. Ну типу Лего-фортнайт, умовний Гітар-Хіроус, аркадні гонки і ще купа всякої байди. Колись якийсь режим переплюне решту і займе флагманську асоціацію з Фортнайтом. Але це все ще буде Фортнайт. Про це Свіні говорить, як мені здається. Я нагадаю, що в Фортнайт є сюжетний режим :)) Але на нього всім плювати. Окремий режим «королівської битви» витиснув його.Це я до тго, що в історії Фортнайту вже було подібне :) А зараз вони активно розширюються. Тому є вірогідність, що історія знову повториться.

Зараз ще більший прикол — раніше ж фішкою фортнайту була королівська битва з будівництвом. А в минулому році (здається) вони додали новий режим — все те ж саме, тільки будівництва нема. Ну і шо я скажу — онлайн в обох режимах зрівнявся, а вчора грав — так взагалі, в режимі без будівництва людей було навіть більше 😅

так і є :)) я сам граю без будівництва)

Fortnite це доступний фансервіс, і імхо, буде жити довго, якщо буде достатньо гнучким. Додадуть черговий скін альтушки, і вже аудиторія скуфів підтягується. І так далі. А wow і компанія дохне, бо не мають такої гнучкості. Всі wowери вже 35+ років, і через проблеми в спині не можуть сидіти за компом більше 10 хвилин.

Відіграв 3 сезони і вже якось приїлось. Хоча у гри є дійсно свої плюси

якщо на гру виділяють шалені бюджети, але її сюжет гівно, грати не цікаво, то пофіг що там відкритий світ, який з нього сенс, якщо він порожній. Вони вкладають гроші в якісні моделі персонажів, але повністю забивають на сюжет і те що суть гри це розвага, або історія, але якщо вона не цікава у неї не буде успіху, ось і все. Яка зміна поколінь, зараз більшість студій просто клепають як той конвеєр свої ігри кожен рік щоб заробляти, звичайно що це повне лайно, і що там буде цікавого. У них в пріоритеті гроші, і головне продати обгортку, а те що конфєта буде лайном, це вже дізнаються коли заплатять гроші. Саме тому ніколи не купую ігри на предзамовлення

сюжет гівно, грати не цікаво

“Story in a game is like story in a porn movie. It’s expected to be there, but its not that important” — John Carmack

можливо саме тому його ігри максимум на 1 раз проходження?

Перші думи катають дотепер :)

Він потім сам зізнався, що дарма це сказав))

хз-хз, якщо в грі тупий сюжет, але прекрасний геймплей, в неї будуть грати. А от якщо в ній крутий сюжет, але кончений геймплей, то всі пройдуть сюжетку, і на цьому все закінчиться.
Тож він правий.
А вибачався він, імовірно через використання слова на букву «Р» )))

кончений геймплей, то всі пройдуть сюжетку,

Сюжет досмотрять на ютубі, грати у це не будуть.

А вибачався він, імовірно

Звісно, він не вибачався.
Але так, є ігри (і не погані), де увесь геймплей — це інтерактивне кіно, і сюжет там важливий, бо більше ж нічого нема.

Можливо, саме через це. Звісно, ігролад на першому місці, проте мені багато ігор запам’ятовуються саме за історії.

Та невже?

This old quote still pops up, but I caveat it today — there are undeniably lots of games where the story is the entire point, and they can be done well. I do still hold that the most important games have been all about the play, not the story

Дядько Джон топовий чувак, але він на той час був молодий хардовий розробник, і тягнути його цитату як доказ чогось — дурня. Була купа комп’ютерних ігор що довели своїм сюжетом — комп’ютерні ігри це не порно для порівняння.

Яка зміна поколінь, зараз більшість студій просто клепають як той конвеєр свої ігри кожен рік щоб заробляти

Основна «проблема» — відеоігри, з нішевої розваги для гіків, перетворились на «щоденну активність» казуалів. І якийсь зляпаний за тиждень три-в-ряд-клікер, з гарними анімешними дівчатками, генерує більше прибутку/день ніж вилизуваний роками до блиску (дайте помріяти) хардкорний проект для хардкорних гравців.

//Історична довідка: раніше ігри були доступні/популярні лише серед так званих «просунутих» користувачів, які могли й зрозуміти яке лайно їм намагаються впарити. Тепер відеоігри доступні/популярні для всіх і навіть якщо там без натяку на інтелект. Ці користувачі і стали ЦА маунтів по 65 баксів. Тепер ти не продаєш «гру». Це невигідно. Ти продаєш маунти.

А якщо до клікера донати прикрутити, ооо... Захмарні прибутки гарантовані.

Бо клікер доступний всім. А хардкорний проект доступний тільки специфічній аудиторії, яка готова страждати терпіти.

//Капком недавно вкотре перевипустив свою культову Marvel vs Capcom 2 ііі... І вже є цікава інфа про розпачливі волання від дітей, які полізли в онлайн не вміючи грати, знайшли там людей що грають в це 20 років, всуху в них програли і тепер повертають гроші :)

Звісно ж, така купа гаманців не могла пройти повз «ефективних менеджерів» і ті почали згадувати все чому їх вчили. І загалом тепер маємо таку собі «дебілізацію» проектів, щоб в гру могли грати всі і вона сподобалась якомога більшій кількості гаманців. А в останні роки вона має подобатись ше й синьоволосим істеричкам з твіттера. Які гру ніколи не куплять зате старанно її засруть, якщо вона їм не сподобається.

//Хто пам’ятає цілу гору «вбивць» Tomb Raider чи Warcraft (пізніше Starcraft)? А хтось пам’ятає бум (фігових) шутерів про Другу світову? А купа нонейм клонів «нітфоспіта»? Все це з’явилося і (заслужено) зникло в часи коли геймдевом ше не займались Багаті Дяді. А тепер Багаті Дяді куплять журналістів/статті/видання/рекламу і будь-яке лайно будуть цілодобово хвалити з кожної праски. Для тих хто з нами недавно — перший Gamergate стартував з-за тітки що спала з журналістами за хороші рецензії на свої кривотиви. І про це дізнався анонімус.

Вже десь 20 років тому, задовго до цього раку, геймдевом гуляла думка що найвигідніше пиляти проети для «пересічного нікого». Їх абсолютна більшість і їм легко впарити що завгодно. Головне — сприймати їх як гаманці, а не як гравців.

Ну десь так і вийшло.

І тепер виросло покоління яке вважає що донат в сингплеєрних іграх це нормально і взагалі так і треба. А геймдев третій Балдур називає аномалією бо ж не можна в наш час робити такі хороші продукти.

Підписатись на коментарі