«Багато ігор мають великі бюджети, але не продаються». CEO Epic Games вважає, що ігрова індустрія проходить «зміну поколінь»
Генеральний директор Epic Games Тім Свіні заявив, що зараз багато ігор з великими бюджетами не виправдовують фінансових сподівань. Це відбувається через «зміну поколінь» в ігровій індустрії. Тим часом Fortnite бʼє нові рекорди.
Свіні виступив на Unreal Fest у Сіетлі. Він заявив, що в минулий святковий сезон максимальний онлайн у Fortnite перевищив 110 мільйонів осіб. На думку керівника, такий показник на фоні провалів багатьох масштабних релізів доводить, що майбутнє індустрії за грою Epic.
«Одним із проявів [зміни поколінь], який ми спостерігаємо зараз, є те, що багато ігор випускаються з високими бюджетами, але продаються вони не так добре, як очікувалося. У той час інші ігри продаються неймовірно добре. Ми спостерігаємо справжню тенденцію, коли гравці тяжіють до дійсно великих ігор, в які вони можуть грати з більшою кількістю своїх друзів», — вважає Свіні.
На думку директора, цінність проєкту зростає пропорційно з числом друзів, які розважаються в ньому. Разом можна спілкуватися в голосовому чаті, брати участь в матчах, дивитися віртуальні концерти та займатися «іншими крутими речами».
«Дехто називає це метавсесвіт, і ми не всі згодні з тим, що це означає. Дехто, коли чує слово „метавсесвіт“, думає про те, що Facebook робить з VR, а тепер і з AR. Дехто використовує метавсесвіт, щоб описати все, що їм не подобається в поточному сезоні Fortnite», — продовжив Свіні.
Керівник вважає, що незалежно від думки про гру Epic, вона пропонує дещо «нове і захопливе». Такого «ніколи раніше не відбувалося в подібному масштабі в історії індустрії розваг».
«Всі світові бренди беруть участь і долучаються до гри. Музиканти, які звертаються до користувачів, Disney, „Зоряні війни“ та інші об’єдналися, щоб створити розважальний досвід світового класу, який постійно розвивається і живе. Ми вважаємо, що саме в цьому полягає майбутнє ігор», — підсумував Свіні.
29 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів