Керівник Bethesda пояснив, чому Starfield, Skyrim та інші ігри компанії такі «надзвичайно великі»
Директор Bethesda Game Studios Тодд Говард пояснив, чому ігри компанії такі «надзвичайно великі». На думку керівника, саме такий формат дозволяє користувачам створювати власні історії в межах віртуальних всесвітів.
Говард дав коротке інтерв’ю BAFTA на честь виходу доповнення Shattered Space до Starfield. В ньому керівник розповів про масштаб ігор Bethesda. Директор вважає, що саме великі проєкти з відкритими світами природно стимулюють цікавість до досліджень. А ще вони дозволяють формувати власний шлях.
«Я думаю, що головне, чого ми намагаємося досягти в наших іграх — це, щоб ви могли грати в них протягом тривалого періоду, і ваша історія, ваш досвід був настільки унікальним, наскільки це можливо. Ми в Bethesda вирізаємо дуже мало з наших ігор, саме тому вони такі надзвичайно великі», — заявив Говард.
Керівник визнав, що створення проєктів з масштабними відкритими світами займає багато часу. Проте кожен з них став «великим моментом» для студії та її фанатів. І навіть якщо в іграх Bethesda є схожі елементи, з моменту попереднього релізу спливає чимало років. Змінюються технології, і тому вони відчуваються як нові.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів