Керівник Bethesda пояснив, чому Starfield, Skyrim та інші ігри компанії такі «надзвичайно великі»

Директор Bethesda Game Studios Тодд Говард пояснив, чому ігри компанії такі «надзвичайно великі». На думку керівника, саме такий формат дозволяє користувачам створювати власні історії в межах віртуальних всесвітів.

Говард дав коротке інтерв’ю BAFTA на честь виходу доповнення Shattered Space до Starfield. В ньому керівник розповів про масштаб ігор Bethesda. Директор вважає, що саме великі проєкти з відкритими світами природно стимулюють цікавість до досліджень. А ще вони дозволяють формувати власний шлях.

«Я думаю, що головне, чого ми намагаємося досягти в наших іграх — це, щоб ви могли грати в них протягом тривалого періоду, і ваша історія, ваш досвід був настільки унікальним, наскільки це можливо. Ми в Bethesda вирізаємо дуже мало з наших ігор, саме тому вони такі надзвичайно великі», — заявив Говард.

Керівник визнав, що створення проєктів з масштабними відкритими світами займає багато часу. Проте кожен з них став «великим моментом» для студії та її фанатів. І навіть якщо в іграх Bethesda є схожі елементи, з моменту попереднього релізу спливає чимало років. Змінюються технології, і тому вони відчуваються як нові.

А вам подобається підхід Bethesda, де за основу береться масштаб? Яка, на вашу думку, оптимальна тривалість проходження гри? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Краще б вони трохи розчехлились і українську локалізацію додали б на свої сайти і в свої ігри.

Яка, на вашу думку, оптимальна тривалість проходження гри?

Звичайна гра розрахована на купив — пройшов — видалив. Є багато таких ігор, які розповідають цікаву історію і подарують 100 — 200 годин пригод. Але більшість після цього підуть дивитись інші ігри замість проходити ще раз.
Так само як з фільмами, книгами — у кожного є зовсім небагато фільмів яки він передивляється або книг які перечитує.
Отже TES та Fallout — це дещо більше, ніж звичайні ігри! Це можна назвати «платформою» чи «ігровим світом». Такими собі «CMS» в ігровому всесвіті. Бо сотні людей витрачають тисячі годин аби додавати моди у ці ігри. Тобто від споживачів ігри — вони самі стають спів-авторами. І це — вже зовсім інший рівень як заглиблення у гру — так і взаємодії між гравцями — творцями. Вони запрошують один-одного у побудовані ними пригоди або просто цікаві місця («заходь подивися який я замок побудував!») або навіть об’єднуються аби будувати разом.
Я вважаю що у цьому є величезний ще не розкритий потенціал!
Зараз намагаються робити онлайн-ігри бо вони можуть приносити гроші роками, як «танчики». Але ті ж самі танчики розробляє тільки одна компанія. Вони додають щось нове, іноді покращують графіку, роблять якісь події — але з часом це усе одно набридає.
До того ж онлайн гра з живини гравцями — це зовсім інший жанр, який далеко не усім подобається. Це добре показав Fallout 76.
Що якщо б була інша модель довготривалої (але не онлайн) гри і компанії, яка її підтримує. Такий собі «опенсорс», де автори займаються двіжком гри, а увесь цікавий контент створюють модороби! Можливо заради монетизації деякі моди можуть бути платними. Типу як «преміум» танки.
Зараз достатньо модоробів, які готові створювати безкоштовно. Але аби їх підтримувала команда розробників з компанії — автора потрібен комерційний інтерес. І він буде, якщо замість нової версії TES чи Fallout просто робити покращену версію двіжка, прислухатися до побажань модоробів, допомагати їм довести їх моди до робочого стану і потім просто зібрати нову версію гри як модпак і продавати.
Бо ніщо так не вбиває чудові ігрові серії як бажання деяких розробників міняти правила у новій версії гри. Тим самим розчаровуючи величезне ком’юніті фанатів, які чекають просто нових пригод в улюбленому світі + покращення графіки до сучасного рівня.
Я б сказав так: Bethesda — не треба нам робити нових ігор. Просто дайте людям привід повернутися ще раз у чудові світи які ви вже розробили.

Meh. Я вже втомився від цих мегасвітів, які на 90% з одних і тих самих фетч квестів. Особливо Старфілд, в якому дістатися до якоїсь точки займає більше часу, ніж власне виконати квест. Дайте 30-40 годин якісного геймплею, а не оці всі десятки систем і сотні планет з тисячами одноманітних фетч квестів та POI. Це ок, що кому може бути цікаво проводити сотні годин, але це не повинно бути обовʼязковою частиною main storyline. Плюс ці масштаби одразу призводять до падіння якості. Я з більшим задоволенням куплю «коридорні» Control, GoW (окрім Рагнарок), LoU, RE, ніж оці всі відкриті світи HZD чи Starfield

Таких як ти багато.Але є такі як я,які в захваті від таких ігор,нам не можна давати до рук клавіатуру тому що ми поринемо в той світ як свій.Кожний раз повторюючи історію заново

Тут Бобер правий, краще в такі ігри закладати можливість модерінгу, і комʼюніті задоволнить усіх бажаючих. Бо фінансово як раз краще випускати ігри для таких як я, а так усі б були задоволені

Тільки вчора вони видалили на сабредіті r/Starfield величезний тред, в якому обговорювалася НЕунікальність досвіду в контексті виходу доповнення Shattered Space і гри Starfield вцілому. Не зрозумійте неправильно, це не перекреслює крутезни Skyrim чи того ж Fallout 4. Але але їм обом більше 10 років і враження, що над Starfield працює частина команди, якій не розказали про унікальність, свіжість вражень і оце от все. Мабуть, всі цінності вже кілька років йдуть на TES 6. Правда ж?..

Важливо не скільки у тебе планет і квадратних кілометрів мапи, а наскільки це все заповнено контентом. В старфілді різні сгенеровані планети не здатні створити унікальних історій, бо на них однаковий геймплей і одні й ті самі точки інтересу.

Як то кажуть, важливий не розмір, а вміння користуватися.

Підписатись на коментарі