Профспілка ігрових розробників закликала працівників Ubisoft виходити на страйки через часткове скасування роботи

Незалежна французька профспілка працівників відеоігор STJV закликала співробітників Ubisoft виходити на страйки. Причиною стало рішення керівництва компанії щодо роботи з офісів щонайменше три дні на тиждень.

«Керівництво щойно оголосило про своє рішення запровадити повернення в офіси на 3 дні на тиждень для всіх співробітників. Це оголошення було зроблено без будь-яких реальних обґрунтувань або будь-яких консультацій з представниками працівників. Після понад п’яти років ефективної роботи в нинішньому контексті дистанційної роботи багато наших колег побудували чи перебудували своє життя і просто не можуть повернутися до попередніх умов роботи. Наш роботодавець це прекрасно знає. Наслідком його рішення стане втрата роботи нашими колегами, дезорганізація багатьох ігрових проєктів та різке підвищення психосоціальних ризиків для тих, хто залишиться», — йдеться у повідомленні STJV.

В профспілці зазначають, що до такого рішення Ubisoft вдалася «одразу після провалу переговорів про розподіл прибутку». Там зазначили, що пропозиції керівництва «були неприйнятними, графік переговорів був жахливим, а менеджмент був глухим до різних варіантів від представників працівників».

«Щоб висловити свій гнів, ми закликаємо всіх співробітників Ubisoft у Франції до першого страйку 15, 16 і 17 жовтня. Пункти збору будуть оголошені в кожній студії 15 числа. Наші вимоги: офіційна угода про віддалену роботу; негайне підвищення всіх зарплат, щоб компенсувати падіння рівня життя за останні роки; прислухатися до думки співробітників через „соціальний діалог“. Поки не доведено протилежне, ігри існують лише завдяки праці робітників, а хороші ігри завдяки хорошим умовам праці», — додають у STJV.

Нагадаємо, що раніше старша віцепрезидентка відділу операцій зі студіями Ubisoft Марі-Софі де Вобер поділилася «результатом колективних роздумів про те, як команда працює разом». Вона наголосила, що третина глобальних команд вже працює щонайменше три дні на тиждень і згодом до цієї моделі перейдуть усі фахівці. Втім, поки ця зміна не стосується українських осередків.

«Так, дійсно, глобально Ubisoft вдосконалює гібридну модель, щоб краще збалансувати переваги віддаленої роботи та роботи в офісі. Такий підхід має покращити командну роботу, креативність та, завдяки часу проведеному разом, підтримати цінності та культуру компанії. Наразі, через війну та ризики для людей, ми не будемо впроваджувати цей підхід в Україні. Але, коли умови цьому сприятимуть, ми залюбки запросимо наші команди в Київський та Одеський офіси», — йдеться в офіційній заяві студій Ubisoft в Україні.

А ви як сьогодні працюєте? Віддалено чи в офісі? Якби ви опинилися в такій же ситуації, як і працівники Ubisoft — чи готові ви були б страйкувати, щоб залишити віддалену роботу? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі