Тепер всі розробники, які не роблять власні рушії — woke? Схоже, деякі гравці думають, що так
Привіт, спільното! Наштовхнувся на дуже смішну та трошечки контроверсійну тему, якою не можу з вами не поділитися. Швейцарська розробниця Еліс Рупперт зазначила в соцмережах, що працює над грою Windstorm: The Legend of Khiimori, де користувач бере на себе роль кур’єра у середньовічній Монголії. В ній не буде ніякої бойової системи — лише гравець, кінь та величезна пустеля Гобі.
Однак найцікавіше сталося, коли у розробниці запитали, який рушій використовує її команда. Рупперт зазначила, що це Unreal Engine 5. Розробників одразу ж звинуватили, в тому, що вони нічого не вміють. Ба більше, один з користувачів наголосив, що woke-студії використовують готові рушії для своїх ігор, бо свій зробити не можуть.
Це б лишилося думкою окремого користувача соцмереж, якби на ситуацію не відреагував офіційний акаунт рушія Godot. Там зазначили, що «схоже, ігрові рушії тепер woke», але вони не будуть на це скаржитися. Команда Godot закликала розробників в реплаях ділитися своїми woke-іграми.
Та навіть в такій комунікації не було б нічого надзвичайного, якби не одне але — дописи від людей, які критикували woke-повістку, адміністратор облікового запису Godot почав приховувати. Хтось таку поведінку підтримав, хтось зазначив, що відштовхувати таким чином потенціальних користувачів рушія — не дуже розумне рішення.
Нагадаю, що початково woke — термін, який описує ставлення до соціальної нерівності. З часом це слово почало асоціюватися з ідеями лівих рухів, що стосуються політики ідентичності та соціальної справедливості.
45 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів