У ремастерах Legacy of Kain Soul Reaver буде українська локалізація, та радіти цьому рано. Пояснюємо чому, й до чого тут росіяни

На презентації State of Play анонсували Legacy of Kain Soul Reaver 1&2 Remastered. Це ремастери двох частин культової серії, на повернення якої чекали довгі роки. І в проєктах буде українська локалізація, проте радіти поки що рано.

За створення оновленої дилогії відповідає компанія Aspyr, яка також видає збірку. Допомагає студії Crystal Dynamics — розробник оригінальних Soul Reaver.

В аналогічному тандемі команди створювали Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft, де теж реалізували українську локалізацію. Проте до збірки доклали руку росіяни. Вони займали провідні посади на проєкті — Technical Director, Game Designer і Platform Programmer. Геймдизайнером взагалі був член StopGame.ru, яка неодноразово замовчувала факти війни росії проти України на своїх трансляціях.

Чи повториться ситуація з Legacy of Kain Soul Reaver 1&2 Remastered, поки невідомо. Однак є привід пильно стежити за командою розробників.

А ви ігноруєте ігри, до створення яких доклали руку росіяни? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Геймдизайнером взагалі був член StopGame.ru, яка неодноразово замовчувала факти війни росії проти України на своїх трансляціях

Казалось бы, и причём тут тайная рука кремля.

Так чого ж потужні українці не можуть зробити свою студію локалізації? А, точно, бо українці не хочуть гроші платити купуючи ігри за повну ціну і тим самим підтримуючи локалізацію святої мови.

В Україні Вархаммер Спейс Марін 2 на кожному кроці рекламують, й дарять, а він весь російський, Пітерська студія розробляла, і там теж українська є

В Україні Вархаммер Спейс Марін 2

Є знайомий, свідомий хлоп. Дані оновив, в ТЦК на обліку стоїть, рюкзак для відбуття давно зібраний. Ще й донатить непогано постійно. Тобто, людина адекватна. Днями скидає скриншот — «ох, яка краса, нарешті Ваха». Кажу — так її ж росіяни робили, ти чого. «Ааа, ну я ж не знав. Ну гроші вже заплатив та і не можу ваху пропустити».
Ось такі справи.

В мене стім показує, що української немає :(

судячи з трейлеру , то це максимально лінивий ремастер, все в трикутному стилі, як було не ps1 не вражає . нажаль мимо

Як думаєте, інші розробники будуть розбиратись, чому гра Х компанії Y з українською локалізацію не продалась. Вони просто зроблять висновок, що додавати укр локалізацію не доцільно і все. Тим більше Aspyr це американська компанія, і ВЖЕ НАВІТЬ більше не дочірня компанія Saber Interactive. Ви ж в курсі?

Наша справа — донести інформацію. Висновки кожен зробить самостійно для себе.

Звучить, як накидати на вентилятор.

Нет украинской локализации — ЗРАДА!
Есть украинская локализация, но игра российской компании — ЗРАДА!
Есть украинская локализация, игра расово чистая, но россияне приложили руку к переводу — ЗРАДА!
Есть украинская локализация, игра хоть в вышиванку наряжай, перевод выполненен украинцами в пятом поколении, но продается в России — ЗРАДА!
Перечень типовых тем для раздела бесконечен...

По-перше, якщо в грі немає української локалізації, ніхто не пише, що це зрада. А от росіяни ставили негативні рецензії тим іграм, у яких не було «вєлікава і маґучіва», а була українська.

По-друге, якщо гра має український переклад, але зроблена російською компанією, так, це погано. Тому що, купуючи гру російської компанії, ти платиш кошти росіянам і підтримуєш російський культурний продукт. Нагадую, що в нас війна з росією, і можна згадати навіть атомік фарт, у якому прославляють радянський союз і просувають антиукраїнські наративи. А сама гра була профінансована російським газпромом.

По-третє, якщо гру робили не росіяни, але до перекладу приєднались вони, так, це теж погано, бо росіяни, знову ж, отримали кошти за переклад, і цілком можливо те, що вони зробили неякісний переклад або такий, що містить спотворені факти, бо росіяни люблять спотворювати факти. І взагалі чому росіяни повинні перекладати ігри на українську мову? Це проблема, оскільки замість українських локалізаторів гроші отримують буквально наші вороги.

І останнє, якщо гра зроблена в Україні, але продається на росії, це теж погано. Навіщо створювати російське ком’юніті навколо української гри? Навіщо розважати росіян, коли їхні ракети й бомби прилітають по житлових будинках у Харкові?

Утім не дивно, що я маю це тобі пояснювати, бо ти сам москворотий і не розумієш, що в нас гібридна війна з росією (тобто й культурна теж).

Мені дійсно цікаво, люди які пишуть про атомік в якому «прославляють совок», ви хоча б знаєте про що гра? Не це ж буквально не правда. Там сюжет як раз про те, як совочек всіх хотів захопити. Але всі з такою впевненістю кричать що там все не так, хоча максимум що дивились — це трейлер.

Там сюжет як раз про те, як совочек всіх хотів захопити.

Сорян, але схоже ви не розумієте, як це працює.

Ось вам приклад. Є таке старе кіно «Ромпер Стомпер», про нацистів скінхедів. І там більшу частину часу показується, яка це кльова, романтична та відчайдушна тусовка. І тільки в кінці в них все дуже-дуже погано і трагічний фінал. Але найяскравіше враження від фільму — як стильово і романтично буди скінхедом-нациком.

З атомік фартом аналогічна ситуація. Ніхто не запам’ятає того одновимірного суперзлодія, який хоче, щоб совок захопив світ чи якесь те політбюро. Всі запам’ятають, який крутий головний герой, майор кдб та ветеран Другої світової та який в грі ностальгічний вайб по такому гарному і ламповому совочку. Ця вже франшиза вбудовує в сучасний дискурс радянський реваншиз і прив’язує до нього емоційно.

Тому, якщо хочеться бути совком — велком.

Автор не відповідаю за те що людина подумає. Є чітка ідея, і чітка мисля про те що хоче сказати автор. Якщо у вас чи у людей −15 айкью, то це у вас проблеми головою, а не гра прославляє совок.

Автор формує наратив у певний спосіб і завжди закладає певну думку у свій твір. Особливо коли це стосується комерційного мистецтва. Герменевтичний принцип ніхто не відміняв, але гра розповідає буквально про доблєстного майора кдб. Це глорифікація однієї з найкривавіших інституцій XX століття. І так, треба мати «15 айкью», щоб цього не розуміти.

Но тоді, фільм список Шіндлера це прославлення нацизму, бо дійство йде на окупованій території, а головний герой офіцер СС який дуже крутий, тобто бути офіцером СС це було дуже круто, так? Ржака повна.
Якщо хтось не розуміє про що саме цей фільм\гра\будьщоінше, то це не означаю що воно про те що ви подумали. Якщо хтось не розуміє про що сюжет, то це їх проблема, а не проблема гри. І накидуватись на гру за «прославлення совочку» через те що бидло запам’ятає тільки це, то буквально ставити себе на місце цього бидла. Якщо ви саме цим і займаєтесь, то це ваші проблеми, а не проблеми гри.

Ви, схоже, не до кінця зрозуміли ідею. Не так важливо, де йде дійство, а офіцер СС який дуже крутий навіть близько не є головним героєм. В центрі Списку Шиндлера — хитра та харизматична людина, яка хоч і мала особисті мотиви, лишалася достойною та людяною аж до того моменту, поки остаточно не трансформувалася у рятівника світу. Нацисти, концтабори, моторошна наволоч у виконанні Рейфа Файнза — це скоріше сетинг для трансформації Оскара.

Якщо повертатися до прикладу атомік фарта — ви буквально рятуєте світ руками агента КДБ. Майора з великої букви ме.

Ви читали що ви взагалі написали?) Чому БУКВАЛЬНО те що ви написали, не можна сказати про атомік? Бо це гра яку робили раісяни?)
Я так само можу сказати, що ось офіцер КГБ, він не головний герой, головний герой це той самий совочек який хотів захопити світ. А кгбешнік людина яка все-таки прийняла сторону людяності та в кінці намагався врятувати світ.
Ну це просто сміхота, читати те що ви пишете. Якщо вам не подобається гра через те що її зробили раісяни, то це ваше право. Якщо ви не хочете грати в неї через етичні мотиви, то це нормально. Якщо ви не грали, то краще просто нічого не пишіть. Якщо ви людина з айкью дві циферки, то мені дійсно ваш шкода, що ви у будь-якому творі бачите лише поверхню.
Чи є за що можна закенселити цю гру? Так, але ніяк не за прославлення совочку і кгб, тому що там цього просто немає.

Давайте по черзі, проведу вам безкоштовний сеанс кінолікнепу, якщо вже все так погано.

Чому БУКВАЛЬНО те що ви написали, не можна сказати про атомік?

Тому що ви, схоже, або просто не дивилися «Список Шиндлера», або ж загубилися в законах драматургії. Головний герой списку Шиндлера — не Амон Гет, а Оскар Шиндлер. Не офіцер СС, а промисловець. Якщо у вас є сумніви в моїх словах, то ось за цим посиланням можете почитати сценарій стрічки. Там це доволі чітко вказано, якщо ви не вхопили цю ідею при перегляді фільму.

Щоб вам було зрозуміліше, поясню. Головний герой чи то протагоніст це конкретна і зрозуміла сутність в драматургії, в якої є відмінні риси: система конфліктів, мета/бажання/потреба, арка трансформації, місце в історії тощо. Є кінострічки, серіали та ігри, в яких декілька протагоністів, але це не той випадок. З іншого боку, головний злодій чи то антагоніст це теж доволі чітка і визначена сутність. І у цієї сутності теж є відмінні риси. Наприклад, мета чи потреба антагоніста протиставляється меті чи потребі протагоніста і саме тому між ними виникає зіткнення.

Я так само можу сказати, що ось офіцер КГБ, він не головний герой, головний герой це той самий совочек який хотів захопити світ.

Можете сказати все, що завгодно — ми, поки ще, живемо у вільній країні. Але ви просто зробите помилку. Бо головним героєм атомік фарту є конкретний персонаж і ніяких герменевтичних спекуляцій тут не може бути. Умовно, хто завгодно може стверджувати, що Вільям Забка був головним героєм «Карате-пацана», але це буде звичайна помилка, бо протагоніст в цій історії визначений і ним є Ральф Маккіо. Тут те ж саме — головним героєм атомік фарту є майор КДБ і ніхто інший. Навколо його системи конфліктів та мети/потреби вибудована ця недолуга історія. Можна цього не розуміти і навіть наполягати на своєму нерозумінні, але від цього факт не зміниться.

А кгбешнік людина яка все-таки прийняла сторону людяності та в кінці намагався врятувати світ.

Вітаю, ви впізнали елемент глорифікації, але так і не зрозуміли, чому це глорифікація. Пояснюю. Автори кажуть гравцеві, що навіть канібал з однієї з найкривавіших організацій в історії XX століття теж є людиною, йому «нічєго чілавєчєскає не чуждо», он він навіть хоче світ врятувати. Гра просуває наратив, що от не всі КДБшники погані, дехто з них гідний і людяний. А до того, він гуморний, відважний, справедливий і розумний. Залітайте, діточки, в наше КДБ, тут працюють найлуччіші люди. Це іноді не так просто зрозуміти, тому я вас не звинувачую у «двозначному айкю».

Це як «Бригада» глорифікувала образ бандита, а «Втомлені сонцем» — образ радянського ката, який шашкою рубав священників. Не всі це зрозуміли, але зрештою обидва образи зробили своє діло в пост-радянському просторі.

Якщо вам не подобається гра через те що її зробили раісяни, то це ваше право.

Більшість усього, що ви написали — не критична помилка людина, яка не дуже розуміється на кіно чи будь-якому іншому сторітелінгу. Але тут принципова річ. Тому давай прописом: так, споживати будь-що, що зараз роблять в ігробуді росіяни — огидно і тупо.

Так, я не дивився Список Шіндлера, просто це перше що в голову прийшло. Тут приймається.

В мене лише одне запитання до вас, на скільки я розумію, умовні серіали типу «Гострі Картузи», «Пуститися берега», та «Сини Анархії», це також пропаганда «асоціального» життя, і ці серіали краще не дивитися і вони лайно. Я правильно вас розумію?
Просто якщо так, то в нас просто різні погляди на життя. Я не вважаю що серіал\гра\фільм буде поганим, через те про ЩО там сюжет. Я не піду варити накроту якщо подивлюсь «Пуститися берега», і нікому пропагувати це не буду. Але якщо у вас інші погляди на життя, і ви бачите в цьому лише пропагнаду, то це вже ваша справа.

гра просуває наратив, що от не всі КДБшники погані, дехто з них гідний і людяний. А до того, він гуморний, відважний, справедливий і розумний. Залітайте, діточки, в наше КДБ, тут працюють найлуччіші люди.

І так, я цього в грі зовсім не бачу, і після гри не захотів піти до КГБ. І також я далеко не фанат совочку.
Не кожен КГБешнік катував людей, і не кожен ССовець це робив. Ідея колективної відповідальності мені не подобається.Такі ідеї ніколи не проводять до чогось гарного. Той самий Нюрнберзький процес розбирав КОЖЕН злочин окремо, і це правильно.

Я не вважаю що серіал\гра\фільм буде поганим, через те про ЩО там сюжет.

Ніхто не вважає. Але є достатньо чіткі наративи і є конкретна мета авторів, які створювали продукт. Навіть якщо вони цього не хотіли, є контекст, в якому вони існують, їх власні соціальні бульбашки та культурний код, закладений в них. І це без позиції продюсерів чи там інвесторів.

Наприклад, можна сказати, що «28 панфіловців» це кіно про героїчність людей, про їх відданість та захист ближнього під час найбільшої трагедії XX століття. Однак це не виключає того факту, що то брехливий пропагандистський пасквіль з конкретним повідомленням — радянські воїни були найлуччіші, радо віддавали все, що від них требували і це для вас, нащадки, невиразна честь жити на їх землі. Таким чином укріплюється фундамент подбєдобєсія, яким живе росія.

В мене лише одне запитання до вас, на скільки я розумію, умовні серіали типу «Гострі Картузи», «Пуститися берега», та «Сини Анархії», це також пропаганда «асоціального» життя, і ці серіали краще не дивитися і вони лайно. Я правильно вас розумію?

Ні, не правильно. Будь-яке кіно — про людину. Нікому не цікаво дивитися фільм про чайник чи рушник (хіба що вони наділені людськими якостями, або ж це якийсь дуже експериментальний артхаус). Навіть просто про мафію, нацистів чи вчених НАСА нікому не цікаво дивитися, якщо там немає міцної історії. Простий приклад — «Приховані фігури» були б нікому не цікаві, якби там не було героїнь, які вдало репрезентують певний набір цінностей та проблем. Через це стрічка стає гарною історією.

Не можу детально говорити про «Гострі Картузи», бо не зміг подивитися більше п’яти серій. Надто карикатурно. Однак з контексту навколо склалося враження, що тут «антисоціальне життя» це просто оточення для Томаса Шелбі, який є взірцем врівноваженості, звитяги та відваги.

Саме він головний герой цієї історії і за його змінами спостерігає глядач. Так, герой робить речі, що існують в площині сірої чи навіть чорної моралі, але він все так само лишається самодостатньою особистістю та відважним ветераном війни. Яка асоціація у глядача буде домінувати — що Томас Шелбі мутив якісь сірі справоньки, чи щось він поступав гідно і врятував в Першу світову тисячі людей? Звісно, тут є поле для дискусії, але вона буде вже іншого характеру.

Щодо «Синів Анархії» — тут вже можу говорити точно і це та сама історія. САМКРО торгують зброєю і є доволі неоднозначними тіпами. Фактично вони гангстери. Але протягом семи сезонів вони діють, як герої і з загальнолюдських позицій роблять добру справу. Наприклад, намагаються зупинити наркотрафік у своєму містечку чи конфліктують з неонацистами.

Тут треба зважати, що право на зброю — фундаментальна американська цінність і Сини Анархії є ніби поборниками цієї цінності. З іншого боку наркотики та білий супремасизм — дві великі американські проблеми. Тому навіть з огляду на контекст, головні герої «Синів Анархії» захищають традиції та роблять добру справу. І це я ще не торкаюся постаті Джекса, який взагалі позиціонується як найровніший та найвідповідальніший тіп.

Тобто, серіал не стає лайном, якщо автори обрали якийсь контроверсійний сетинг. Будь-яка тематика і будь-які обставини можуть бути використані, але питання — як саме ви це використовуєте.

«Пуститися берега» — найкраща драма за всю історію телебачення. Але вона такою є не через те, що там роблять наркотики, когось вбиває картель і люди кілограмами курять фенілетіламіни. Він таким є саме через головних героїв. Через те, як вони трансформуються в тих умовах і наскільки це цілісні персонажі. От ви кажете:

Я не піду варити накроту якщо подивлюсь «Пуститися берега»

Звісно не підете! І ніхто не піде, після того, як уважно подивиться цей серіал. Бо, по-перше, п’ять сезонів нам показують, що від цього бувають тільки проблеми. Навіть той неймовірний бабос, який ви заробите, буде для вас проблемою.

По-друге, і це одна з головних вбудованих ідей Уолтера Вайта: яким би ти розумним, відчайдушним і цинічним не був — тобі все одно гайки. Так чи інакше. Ти або згинеш десь наодинці, вдалині від своєї сім’ї, відморозивши в якійсь глухомані сраку, або тебе підстрелять. Або ти сядеш. Все, ніяких інших варіантів немає.

Так, Джесі лишився живий і почав нову пригоду. Але я б не назвав його фінал хеппі ендом. Знову ж таки, п’ять сезонів ти спостерігаєш, як він заробляє все більше грошей, але стає все більш нещасним. Він не може нікому довіряти, він постійно самотній, його на кожному кроці б’ють, змушують вбивати, потім вбивають дорогих йому людей та кидають у тісненьку клітину. Я хз хто після перегляду цього серіалу захоче долі Джесі Пінкмана. Так, він заробив багацько грошей, але усі вони — сльози, якщо порівнювати з тим, що він втратив.

Не кожен КГБешнік катував людей, і не кожен ССовець це робив. Ідея колективної відповідальності мені не подобається

Ну, це ваше діло. Але має бути інституціональна відповідальність. Пофіг ким ти був і як ти себе вів, коли працював в КДБ. Ти працював в людожерській системі, яка перемелювала цілі народи. В цьому випадку не можна сказати «так я ж лише папірці перекладав». Ти не перекладав папірці, ти допомагав катам.

Чув таке прислів’я в США: якщо в поліцейському відділку є 12 поганих копів і 100 гарних копів, які не говорять на кожному кроці про цих 12, то у вас у відділку 112 поганих копів. Тут та сама історія. Можливо, людей, які перекладали папірці в КДБ не треба судити чи кидати у в’язницю. Але і доступу до певних державних чи ідеологічних позицій у них не має бути. Бо вони носії цінностей конкретної системи. Людина може бути доброю, чутливою і взагалі найкращою, але якщо вона була інструктором в КДБ — вона не може бути, наприклад, вчителем. Це називається люстрація. Власне, це одна з причин, чому Польща живе дещо краще за Україну. Там одразу провели вдалу люстрацію, тоді як у нас навіть після Януковича вона не запрацювала нормально.

Все це стосується і атомік фарту. Звісно, перед нами майор Нечаев не робить злочинів, не катує людей, не вбиває українських поетів. Він бородатий, класний, сильний, спритний і розумний. І от вже 15 річний Ваня десь під екатеринбургом засвоює думку, що не всі КДБшники злі. Є такі гідні люди, як майор Нечаев. І от з цього місця лише один крок до тези «те шо пишуть, що КДБ знищувало українську/армянську/білоруську інтелігенцію — то брехня, там не всі булі злі, вони боронили батьківщину».

Звісно, перед нами майор Нечаев не робить злочинів, не катує людей, не вбиває українських поетів. Він бородатий, класний, сильний, спритний і розумний. І от вже 15 річний Ваня десь під екатеринбургом засвоює думку, що не всі КДБшники злі.

Ви дуже круто все зверху розписали, 0 питань, видана база. Але ви самі перечите собі. Спочатку вказуєте що ось сини анархії, ну вони гангстери (зовсім не хороші тіпи), але це не головне, вони ось за «добру справу». А ось Нечаєв, головне ХТО ВІН, а не те що він робить.
Ще раз, ви буквально вже декілька повідомлень пишете що атомік це кал бо в ньому головний герой КГБешнік. Ви не назвали більше НІЯКИХ мінусів гри (якщо ми говоримо про саму гру, а не про те хто її робив). Тобто ви саме вказуєте на «сеттінг», та на гг, і що це пропагує не дуже гарні речі.
Але якщо ми беремо вже серіал сини анархії, то ось не «ви не розумієте, це інше» отримується. Там вже не головне ХТО герої (буквально бандити та зеки), а важливо вже про «що саме».

Атомік це далеко не ідеальна гра, і так робили її росіяни. Це моральний вибір грати в неї чи ні. Але якщо ви бачите в цій грі лише пропаганду, а в інших серіалах\фільмах\іграх це «інше», то ви просто небезсторонній. Це так і є, але якщо ми вже хочемо в адекватну дискусію, то давайте цього уникати.

Він бородатий, класний, сильний, спритний і розумний. І от вже 15 річний Ваня десь під екатеринбургом засвоює думку, що не всі КДБшники злі. Є такі гідні люди, як майор Нечаев. І от з цього місця лише один крок до тези «те шо пишуть, що КДБ знищувало українську/армянську/білоруську інтелігенцію — то брехня, там не всі булі злі, вони боронили батьківщину».

Ну теж саме. «Ну наркоторговці не всі погані, просто їх життя заставило». Якщо ми граємо в гру «подумай за іншого», то давайте вже в це чесно грати.

Але якщо ми беремо вже серіал сини анархії, то ось не «ви не розумієте, це інше» отримується. Там вже не головне ХТО герої (буквально бандити та зеки), а важливо вже про «що саме».

Ні, не так. Ви все переплутали. По-перше, в «Синах Анархії» головні герої дійсно номінально є гангстерами. Але система цінностей того оточення, в якому вони існують, робить їх героями. Вони сповідують традиційну американську цінність, водночас б’ються з ключовими ворогами Америки (погугліть опіоїдну епідемію в США, або ж US Original Sin).

Тобто тут є конфлікт в тому, що герої хочуть (заробити грошей) і в тому, що хм треба (захистити своє містечко і рідних). Так, мета і потреба в драматургії це дуже часто різні речі. І от ця система конфліктів, та те, як змінюються персонажі, як міняються їх бажання та погляд на світ виводить їх з кордонів простих гангстерів. І от в нас вже серіал про антигероїв. Антигерой — це не злодій. Це принципова інша річ.

По-друге, в атомік фарту цього немає і близько. Головний герой — як і на початку був майором КДБ, так і в кінці лишився тим самим майором КДБ. В нього не відкрилися очі на ідеологічну хибність совку, він не змінювався, не відмовлявся від своїх цінностей, не порвав посвідчення чи військовий квиток в кінці, не відхрестився від партії. Він лишився тим, ким він і починав — майором КДБ.

Тут питання не в тому ХТО ГЕРОЙ, а в тому, як його міняє історія, як він трансформується під впливом обставин. Головний герой атомік фарту — ніяк, бо він є пласкою карикатурою, ідеальною людиною, якій не потрібно зростати над собою. Після того, як совок в обличчі одного вченого захотів захопити світ, він не перейшов на інший бік чи став одинаком. Він продовжив підтримувати систему. Бо це ж не система погана, а просто окрема людина зла. Але це не так. Це саме система погана і в цьому головна небезпека цієї гри.

Це моральний вибір грати в неї чи ні.

Немає ніякого морального вибору в це грати. Це як сказати євреям в концтаборі, що дивитися кіно Лені Ріфеншталь це їх моральний вибір.

Ви не назвали більше НІЯКИХ мінусів гри (якщо ми говоримо про саму гру, а не про те хто її робив).

А нашо мені тут і зараз це робити? Це гра, яку робив ворог України, гра, яка прославляє ворожу культуру. Якщо ви не розумієте, в чому зв’язок тези про велич росії та її найвитонченішу культуру у світі і та близнючками-роботами — ну то я не хочу витрачати ще й на це свій час. На дискусію про кіно завжди можна, але не на це сміття.

а нам треба? Сама здорова позиція взагалі ігнорувати факт існування їхніх ігор.

І я ознайомився коротко з сюжетом. Ідея сюжету, що поганий зрадник захотів знищити совєтській рай заради своїх забаганок. Тому совок тут рекламується, як чулова утопія, яку знищили. Не бачу тут жодного натяку на виявлення проблем радянської системи. Бо навіть так, люди не заслуговують на рай виходить, що, а руске завжди в кроці до цього. Скоро дійдуть

а нам треба? Сама здорова позиція взагалі ігнорувати факт існування їхніх ігор.

Абсолютно.

поганий зрадник захотів знищити совєтській рай заради свої забаганок

У всіх локах в яких проходить гра тупо повна срака. Совочек сам себе знищив, лол. Ну реально пропаганда совочка))0

Камон, там совок на вістрі технологій, а інші на нього орієнтуються за лором. Ніде пропаганди не бачите?

У Вульфенштейн також Третій Рейх також на вістрі технологій. Це що, пропаганда нацизму?)

Та і напрямок цих технологій інший, і спосіб застосування, і контекст. Порівняйте подачу і все чудово побачите.

напрямок цих технологій інший, і спосіб застосування і контекст

Тобто у всесвіті Вульфенштейну Третій Рейх на благо нації технології використовував, а в Атоміку, щоб захопити людей?)))) Ви це мали на увазі?) Або я щось реально не викупив, що саме я повинен порівняти.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

По-третє, якщо гру робили не росіяни, але до перекладу приєднались вони, так, це теж погано, бо росіяни, знову ж, отримали кошти за переклад

Стоп-стоп-стоп, давай разберёмся в сути проблематики по-порядку. Во-первых, Россия в большей своей части состоит из оккупированных территорий, завоёванных в ходе российских имперских войн. Во-вторых, Россия поработила основную часть сегодняшнего российского населения с участием казачества. Поэтому есть большая вероятность того, что те самые россияне, которые отримают кошти за переклад, это не оккупационные оккупанты, а те, кого оккупировали твои лично предки, доблестно и с боевой славой, на белом коне и с шашкой наперевес. То есть, это хорошие русские. Хорошие гусские, это помимо мёртвых гусских, те кого казачество само оккупировало, и привело в лоно России, расширим заезженное клише. Всё верно, ты же не станешь с этим спорить? Так что ты прежде всего гордиться должен, что доблестно завоёванные твоими предками россияне выполняют идеологически правильный перевод. Почему не видно, что ты этим гордишься?

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Каждой вашей зрадє єсть абяснєнія савєтую прочєсть почєму всьо что вы напісалі нєгативно васпрінімают Українці. Ну ето єслі вы чітать умєєтє а нє лапочєтє языком нє зная а чьом пішетє).

Підписатись на коментарі