Генерація персонажа для гри

Добрий день, зараз в універі стоїть задача створити свою повноцінну гру, я вже визначив чого хочу, та не можу знайти не одного штучного інтелекту який би міг зробити те чого я хочу, напевно що окрім chat-gpt але він пише що на разі не може створити ніяких картинок.

Проблема навіть в тому що я не знайшов ші що міг би створити для мене піксельного персонажа, не кажучи про те щоб в нього були різні пози за для анімації різних рухів.

Хто знає якийсь ші, напишіть будь ласка

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тобі треба одного персонажа для гри при цьому не просто опис і картинка, а саме персонажа, що можна використати в ігровому рушію. Я не думаю, що використання штучного інтелекту це найкраща ідея для цієї задачі. Поправді, щоб виконати це завдання, ти можеш використати багато варіантів:
1. Навчитися самому це робити, придумати і намалювати персонажа та анімації. Знайти собі навчальний курс чи декілька уроків на ютубі.
2. Знайди безкоштовні готові рішення на таких сайтах як OpenGameArt або інші.
3. Знайти готові платні рішення від інших художників на базарах ассетів.
4. Найняти художника-фрілансера для того, щоб намалював тобі нового персонажа і усі анімації.
5. Найняти людину, щоб просто знайшли тобі персонажа на безкоштовних сайтах.
6. Знайти штучний інтелект, який вміє це робити і замовити відразу 100 персонажів.
7. Поспілкуватися з іншими розробниками ігор і запитати у них, а де вони беруть такі ассети для своїх ігор.

Який варіант найшвидший? Просто наберіть в інтернеті:
sprite characters 2d download free

пам’ятаю, два роки тому люди на доу писали що художники от-от зникнуть

Не для піксель арту, але я використвую github.com/lllyasviel/Fooocus і leonardo.ai
Потрібно використовувати різні функції, і все одно доводити руцями.

> Проблема навіть в тому що я не знайшов ші що міг би створити для мене піксельного персонажа, не кажучи про те щоб в нього були різні пози за для анімації різних рухів.

А якщо спробувати пошукати арт на сайтах та підправити під власні потреби? Наприклад itch.io, open game art або Pinterest. Спробуйте такий запит в Google: 2d pixel art character sprite sheet або 2d pixel character creator

Я вже думав, і напевно так і зроблю, просто я думав може через ші створити вже нового персонаж ну і звісно під коректувати.

Не розумію чому тобі конче треба згенерити щось в нейронці, коли в інтернеті є тони безплатних асетів з піксельними персами, а деякі зразу анімовані (єдине чекни під якою ліцензією їх дають). Є сервіси по типу app.scenario.com ,але у тебе піде багато часу і безплатних токенів тільки на освоєння, та без гарантованого результату (особливо, якщо ти не розбираєшся у створенні піксельної графіки), який, у будь-якому випадку, треба правити вручну.
До того ж, «повноцінна» гра вимагає скілів, яких, я підозрюю, у тебе немає. Тому візьми планку нижче, знайти адекватний пак 3д-асетів, і пристосуй свою гру під наявні матеріали. Краще зробити щось типу Fears to Fathom, аніж криво згенерований піксельний рівень з двома анімаціями

Можна сказати що в повноцінному масштабі я повний нуль в піксельний графіці, але не сказав би що зовсім, я вже декілька разів починав щось сам малювати, просто або занадто багато деталей і дуже напружено для анімації, або не подобалось за стилем

залежить від стилю гри і кількості вільного часу. Програма мінімум це MidJourney + PS Воркфлов приблизно виглядає так, спочатку треба нагенерити багато зображень з персонажами, та енвайраментом під вашу гру, далі зібрати найбільш вдалі «дублі» та використовуючи команду —sref використати ці згенеровані зображення для генерації нових, які будуть в одному стилі, наступний етап це коли зберете пул зображень зі всіма елементами для гри залітаєте в фотошоп, де все це діло розрізаєте і підчищаєте. Щодо персонажів то крім —sref теж варто користуватись такою штукою як —seed це дозволить вам досягнути вищого рівня подібності, щодо анімації, тут поки все туго і треба робити руками, звісно в теорії можна погратись з Runway і експортом покадрової анімації та редагуванням, але мені здається, що це займе значно більше часу ніж зробити ту саму анімацію з нуля. Якщо ж ви не шукаєте легких шляхів, тоді можна дивитись в сторону Stable Diffusion і різних надбудов до неї там буде значно менше проблем з послідовністю стилю, але гайок доведеться крутити значно більше)

В будь якому випадку, бажаю вам успіху з вашим проектом

Дякую, саме для створення персонажа я на разі користуюсь pixilart, та й щось виходить та не до смаку, то й хотів щось вже готове а потім переробити, але щоб унікальне, та як вийде

шукай іншу роботу ось тобі порада

Це тупа порада. Не треба бути токсичним.

Ну, коли довчусь то подивлюсь як вийде, дякую

Не зовзiм зромулiо шо ты хочешь,Але якщо 3д то нормальных Немае,но можно пошукати на скечфаби готовi моделi,аякщо 2д пмксельний ,то знаю шо 2д юзают stable defusion,но учти бесплатных нормальных нет.

Користуйся www.tripo3d.ai. Це найкращий інструмент для генерації 3D-моделей з текстурами на сьогодні. Завантажуй моделі у форматі .gltf, який підтримує Blender. Текстури будуть процедурно згенеровані, тому їх потрібно буде конвертувати в зображення. Після цього все імпортуєш у Unity. Також, якщо це персонаж, АІ зробить тобі ригінг та три базові анімації.

Я б радив юзати такі нейронки виключно для прототипів, оскільки якість згенерованих моделей залишає бажати кращого (особливо, коли немає досвіду з ретопологією і текстурами). Тут або чекати рік на функціонал, або брати адекватні моделі зі скетчфабу

То спробуйте запропонувати студенту художнику/художницю колаборацію з вами, обом + в майбутнє портфоліо

Тут є схожа тема і поради щодо різних ШІ, може буде в нагоді gamedev.dou.ua/forums/topic/44693

Підписатись на коментарі