Рекордний онлайн Frostpunk 2 та успіх у критиків не врятували. Ціна акцій 11 bit studios за тиждень впала майже вдвічі

Попри успішний реліз містобудівного симулятора Frostpunk 2, ціна акцій компанії 11 bit studios за тиждень знизилася майже вдвічі. Минулого понеділка вона складала 645 злотих, а станом на ранок 23 вересня — 364 злотих.

Читайте також:

Frostpunk 2 вийшла минулої п’ятниці. Сиквел містобудівного симулятора з елементами виживання тепло прийняли критики: він має «загалом схвальний» рівень відгуків на Metacritic та 97% на OpenCritic. Окрім того, кількість одночасних гравців у Steam перевищила 35 тисячі. Це більше, ніж у першої частини, рекордний онлайн якої складає трохи більше, ніж 29 тисяч. Також в 11 bit studios прозвітували, що гра вже розійшлася накладом у 350 тисяч копій на усіх платформах.

Однак цього не вистачило, щоб виправдати очікування інвесторів. Через це акції компанії впали майже вдвічі. Ба більше, вони встановили антирекорд за останні кілька років — дешевше акції компанії коштували лише у березні 2020 року, під час пандемії коронавірусу. Водночас у червні цього року спостерігалася одна з найвищих цін за всю історію компанії. Через такі зміни капіталізація 11 bit studios впала з понад 1,7 млрд до 800 млн злотих.

«Пік (одночасної кількості гравці) був на нижній межі наших очікувань, однак найбільшим сюрпризом стали погані відгуки гравців. Ми також відзначаємо низьку кількість переглядів на Twitch і нинішнє падіння позицій у рейтингу продажів. Ми очікуємо сильної негативної реакції ринку», — зазначив аналітик Ipopema Securities Міхал Войцеховський.

Він додав, що протягом всього життєвого циклу гри кількість проданих копій буде меншою, ніж у першої частини. Так, сиквел за рік розійдеться накладом у 1,2 млн копій, тоді як для попередньої гри ця позначка сягнула 1,4 млн. На фоні цього аналітики зазначають, що слід чекати зниження впевненості в успіху майбутніх релізів компанії.

Нагадаємо, нещодавно ціна акцій Ubisoft також обвалилася на фоні релізу Star Wars Outlaws — критики та аудиторія прийняли гру прохолодніше, ніж очікувалося. В результаті акції подешевшали з 17 євро до 13,5 євро. Востаннє вони були на цьому рівні весною 2014 року.

На вашу думку, чи можна назвати реліз Frostpunk 2 успішним? Яку думаєте, якою має бути сьогодні гра, щоб усі залишилися задоволеними — і гравці, і критики, і інвестори? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Це провал. Бо замість розвитку кращих особливостей першої частини, вони зробили симулятор політики і верховної ради 🤦🏻‍♂️

Або банально хтось з інвесторів злив свої акції, от і подешевшали

По-перше, вони б про це самі сказали, бо такий об’єм, котрий обвалив ціни на стільки важко приховати, по-друге, зараз всі ігрові студії переживають одні з найгірших часів у ігровій індустрії, якщо ти не стріляєш так, як запланував, то це габела, по-третє, я не думаю, що хтось дав би злити такий пакет акцій.

Сиквел містобудівного симулятора з елементами виживання тепло прийняли критики: він має «загалом схвальний» рівень відгуків на Metacritic та 97% на OpenCritic.

Так критики вылизывают все более-менее важные релизы как «10 из 10 шедевр всех времён и народов». Как иначе получать доступ к пер-релизу и контент пилить?

Как иначе получать доступ к пер-релизу

Це не пов’язані речі.

Ага, ну оцени соотношение отзывов критиков и игроков по сфейлившимся релизам от AAA студий xD

оцени соотношение отзывов критиков и игроков

Якщо чесно, не уявляю, що б мене змусило зважати на думку гравців. Особливо, якщо враховувати, що вони дають «виключно позитивні» відгуки руснявому клікеру про банан чи симулятору яйця.

Якщо чесно, не уявляю, що б мене змусило зважати на думку гравців.

Ви ж розумієте що саме гравці і купують гру? Чи це ми вже на якихось захмарних рівнях постіронії?

Хай купують. Але мені, як іншому гравцю, чому має бути важлива думка людей, які обвалюють рейтинг гри, якщо їм не сподобалося, що герой якоїсь не такої статури чи що йому/їй не можна зробити величезні, вибачте, цицьки?

Та і загалом. Як часто ви заходите в Стім читати відгуки людей? Я — буває. І це просто іспанський сором.

та не правда
например, та же Star Wars Outlaws получила 7/10 от IGN

ну так игра объективно не такая уж и поганая

а бывает и так: www.metacritic.com/...​efinitive/critic-reviews

Просто тот ремастер было невозможно задефать)
Но всё равно, посмотри какой разлёт. На PC от критиков 5/10, от игроков почти 0/10. Блин, 5 из 10, в адекватном мире это крепкая средняя игра.

Ну а 0 з 10 — це відсутність продукту, або неможливість його оцінити взагалі. Тобто гра повинна не запускатися. Це теж далеко від спроби в об’єктивність.

Ну а 0 з 10 — це відсутність продукту

Ну это либо null либо scam тогда)

неможливість його оцінити взагалі. Тобто гра повинна не запускатися.

Что вполне было в переиздании ГТА. Приходилось идти править руками какие-то там текстовые файлы. Но может это была такая пасхалка, типа вспомните как оно иногда бывало с играми на дисках.

Что вполне было в переиздании ГТА.

Ні, не було, я грав на релізі на PS5. Так, якість була дуже так собі, проте гра запускалася, і навіть критичних помилок я не пригадую.

Ну у меня на ПК было. Я ж не говорю что у всех и везде

0 это не оценка, это состояние дикого возмущения и праведного гнева )

Я вообще удивлён как они умудрились так обосраться с ремастерами 20-летних ГТАшек. Мне кажется, что они это специально сделали, хз можно ли случайно так налажать xD

При том что ремастеры мафии были встречены более-менее, хотя комьюнити там тоже не подарок. Ну да, испоганили стрельбу, добавили чуток Болливуда на миссиях. Но графика в целом приятная, сделали кучу вполне хороших синематиков чтобы лучше раскрыть историю и персонажей.

Я вообще удивлён как они умудрились так обосраться с ремастерами 20-летних ГТАшек

обостраться как раз несложно, сложно сделать хорошо

проблема как раз в том, что движок был очень старый и супер заоптимизированный под скромное железо тех лет

решили, что современный графон в то старье добавить очень сложно и пошел все переписывать под UE... и понеслась.

А хіба падіння акцій це не стандартна історія після релізу гри?

Гляньте на ріст акцій Take-two після виходу ГТА 5, там космос пішов з того часу, навіть EA зі своєю ФІФА, яка з року в рік мало чим відрізняється, після релізу добряче росте. Так що це така собі заява.

Насправді не все так погано, студія просто закинула гру в осінню м’ясорубку. Надто багато конкурентів які відхиляють увагу від гри у аудиторії. Якби випустилися в більш спокійний період результат був би точно кращий на старті, але в процесі думаю за рахунок длс і іншого контенту гра спокійно перейде позначку у 1.5-2 ляма.

Надто багато конкурентів які відхиляють увагу від гри у аудиторії.

От які?

та хоча б сталкер за <900 замість 1400-2500
final fantasy нова

final fantasy нова

Еееее, це яка? 16-та?

не знаю, сам я не фанат, але сперечатися з великою фан базою древнього тайтлу думаю не має сенсу.

Та просто це ж стара гра, вона минулого року вийшла) А зараз от ПК-порт
Ну хз, як на мене дуже різні ЦА

Ну, сподіваюсь вам не здається що є люди які грають виключно в final fantasy або в frost punk. Думаю ви переоцінюєте явище цільової авдиторі. Цільова авдиторія це суто зріз людей зацікавлених у чомусь, але їх інтереси можуть бути ширшими ніж 1 тайтл чи жанр.

Наприклад, для любителів погратись у виробництво та оптимізацію, Satisfactory та великий аддон до Factorio. Цільова аудиторія дуже сильно перетинаються.

Навіть якщо цільова аудиторія дуже перетинається — як багато нових гравців залучить аддон до Факторіо? І чи зможе це збільшення перекрити той факт, що другий фростпанк у топ-10 Стіму?

Увесь топ продажів)

Зараз обнова і длс в Crusader Kings 3. Всі друзі грають цю стратегію

Підписатись на коментарі