«Відділ маркетингу просто плаче». Директор з дизайну Skyrim вважає, що The Elder Scrolls VI не зможе виправдати очікування фанатів

Брюс Несміт працював у Bethesda Game Studios протягом 20 років. Більшу частину — на посаді Design Director. Він доклав руку до головних проєктів компанії, включно зі Skyrim. А нещодавно розробник висловився про продовження The Elder Scrolls. На його думку, «майже неможливо», щоб шоста частина виправдала очікування фанатів серії.

Про це Несміт заявив на подкасті Kiwi Talkz. За словами дизайнера, проблема полягає у складному шляху, який пройшла Bethesda зі своїми масштабними екшен-RPG. Студія багато експериментувала з формулою і досягла піка в Skyrim. Гра досі неймовірна популярна серед аудиторії, хоч і вийшла у 2011 році. Відповідно прихильники розраховують, що продовження буде ще кращим.



«Фанати, які хочуть купити The Elder Scrolls VI, їхні очікування буде майже неможливо задовольнити. І маркетингові відділи просто беруться руками за голову й плачуть від цього. Бо вони думають: «Гаразд, якщо гра не ідеальна, якщо вона не отримає 95+ на Metacritic, то ми зазнаємо невдачі», — сказав Несміт.

Дизайнер вірить, що TES VI буде дивовижною грою, проте її порівнюватимуть зі всіма попередніми проєктами студії. Схожа ситуація трапилася зі Starfield. Гра входила до числа найочікуваніших у 2023 році, проте отримала лиш 59% позитивних відгуків в Steam.

Несміт також додав, що високі очікування — це не завжди погано. Вони є одночасно «благословенням та прокляттям» для Bethesda. Тому що команда розробників отримає необхідні ресурси й шанс досягти нової планки якості.

«Уявіть на мить, що ви працюєте в Larian Studios. Вони щойно випустили Baldur’s Gate 3, і тепер їм потрібно зробити ще одну гру. Які очікування ви покладаєте на наступний проєкт цієї студії? Larian не була студією, яка була у всіх на слуху, не сходила з вуст переважної більшості людей, які купують відеоігри... Вони не були тим, кого всі вважали першокласним видавцем. Ну, вгадайте що? Тепер це так. Вони тепер на карті, а це означає, що на них покладають захмарні сподівання», — підсумував Несміт.

А ви чекаєте на The Elder Scrolls VI? Чи вірите ви, що Bethesda вдасться перевершити Skyrim? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Щоб не обісратись з ТЕС 6 треба:
-Випустити нормальну рпг, без актуальних тем, які будуть загострювати конфлікти.
-Не додавати рандомгемні планети та континенти, просто створити вилізаний сюжет і нормально локації.
Все. У вас 70+ балів тупо в кармані за ці два пункта.

Лише об’єднавши всі регіони Тамріелю в одній грі. Але заповнити все це ціеавим контентом ... Дійсно очікування величезні щодо суті гри + час на все це (не меньше 10 років)

А я так і не пройшов скайрім(основний сюжет), але нагнав годин 100 з гаком. Взагалі, їм дійсно варто зробити об’єднаний світ з безговними локаціями, купую цікавих сайдквестів і все. Додати якісь фішки в різних містах і лишити простір модерам(а краще наймати їх до себе)

Поки вони використовують свій всратий рушій воно буде убоге в плані оптимізації і геймплею

Завжди був. Я ці криві анімації де завгодно впізнаю

Якщо Скайрім ідеальний, для чого винаходити, знову, велосипед? Додавайте в Скайрім новий контент (нові квести, нові локації, нових персонажів) — і буде вам радість.

Можна забрати завантаження між локаціями і вже перевершить очікування

Якого біса?! Якщо ви вже зробили Skyrim майже ідеальним — то нащо вигадувати ще щось?! Не зламалося — не чини!
У мене зараз досі стоїть Oblivion Association — у старий Oblivion модери додали стільки контенту — що вистачило би на дві нових The Elder Scrolls! Нові міста, нові квести, нову магію, купу різної зброї. Так само є для Skyrim Association — також +200% контенту для старої гри.
Beyond Skyrim — пиляють додати усі провінції Тамрієлю.
У The Elder Scrolls VI достатньо було б об’єднати мапи усіх частин ТЕS і оновити графіку.
Та навіть якби вони випустили той самий Оblivion з механікою Skyrim і сучасними текстурами — усе одно б її розкупили!
Не хочете розчарувати фанатів — то не робить якусь нову незрозумілу фігню як Fallout 76 яка поховала чудову серію.

А нічого, що «Oblivion Association» це собача розробка? чи «какая разніца»?

А нічого що Oblivion вийшла у 2006 році і Oblivion Association почали робити задовго навіть до Майдана і АТО?
Сотні творчих людей з різних країн створювали цей віртуальний світ. Як на мене — це найкращій приклад того, що у віртуальному світі не має бути кордонів. І не треба тягти у ігри увесь бруд з реального життя!
Люди грають у такі ігри аби бути іншим персонажем і жити в іншому світі. А якщо вони ще й самі його будують — то це найкращий вид творчості. Я не питаю прописку у модо-роба!
Уявіть якщо б при створенні персонажа у комп’ютерній грі вас питали в: Чи ви не москаль? А може радикальний ісламіст? Єврей? Негр? Веган? Феміністка? ЛГБТ? Бо розробникам тепер потрібно знати якій контент не можна вам показувати!
Намагаючись просувати у ігри, фільми, серіали толерантність і «політкоректність» ми насправді тягнемо усі гріхи реального світу туди, де їх до цього не було! І де їх не має бути — бо вигаданий світ має бути таким, як подобається автору чи гравцю.

А там есть высокие ожидания? Игра вышла десяток лет назад, последние продукты беседки были, мягко говоря, сомнительного качества. Единственное, что они могут сделать, так это следовать канону и сделать игру максимально дружелюбной к моддерам, чтобы её могли в будущем облизать фанатским контентом с голыми гномами.
Разве что надеюсь беседка одумается и откажется от двух вещей:
1. Куча бессмертных НПС
2. Radiant квесты

Аргументація буде? Виглядає як чистий суб’єктив

Харе базікати, дайте вже пограти

Larian вряд ли обделаются со своей следующей игрой, а вот Бетесда... )

Так нехай Ларіан наймуть. Ті норм зроблять))

Взагалі Larian це теж чекає, тиск високих очікувань. Так і в CDPR було з Cyberpunk 2077.

це всіх чекає. Просто щойно маленькі інді-компанії перетворюються у великі, одразу розпочинаються глобальні зміни і «ігри для гри» перетворюються в «ігри для заробітку». І вся ця крута річ ламається одразу ж.
Причому якщо претензії до багів вже висловлюють менше, бо люди зрозуміли, що це, на жаль, не можна виправити. То сюжети і задумки — це дупа, компанії нам просто плюють в лице

У Larian є шанс не піти цим шляхом, тому що це не публічна компанія. Ніхто, крім Свена Вінке, не скаже, скільки вона має заробляти. А цей чолов’яга, знаючи його шлях, навряд чи враз стане жадібним до грошей.

Це надто ідеальна картинка, щоб бути реальністю. Рано чи пізно з’являться інвестори перед якими прийдеться відповідати, бо амбіції не завжди корелюють з можливостями.

Якщо зʼявляться, звісно будемо балакати інакше. Але поки що все в руках Вінке)

Взагалі Larian це теж чекає, тиск високих очікувань.

Я вообще с трудом могу представить что нужно сделать Larian чтобы превзойти BG3. Это должно быть что-то прям совсем из другой галактики

Кіберпанк вийшов куском забагованим і неграбельним, тут високі сподівання ніяк не повпливали

Так от, в кіберпанка була одна єдина проблема — відділ маркетингу, що роздув очікування і прискорював вихід сирої гри. Після фіксів вийшла гра на годову краща за відьмака 3. Бесезді також требаа просто відділ маркетингу викинути, і найняти на ті гроші(а це мабуть десятки, якщо не сотні лямів) левейл дизайнерів, програмістів, сценаристів, і гра з легкістю виправдає всі очікування :)

Підписатись на коментарі