Експерти поділилися аналізом ігор на PS5 Pro. Alan Wake 2 відтворюється у роздільній здатності 864р при 60 FPS

Експерти Digital Foundry випустили ранній аналіз ігор, запущених на PS5 Pro. Вони ретельно дослідили ролик з анонсом у високій якості та поділилися висновками.

Аналітики опублікували інформацію у своєму тижневику для підписників на Patreon. Проте користувач Х під псевдонімом JMaine518 зібрав основні факти в дописі на власному акаунті. Власне, ось вони:

  • The Last of Us Part II. Показники як на стандартній PS5 у режимі «продуктивність№: внутрішня роздільна здатність 1440p при 60 кадрах/сек. Але зображення покращилося завдяки PSSR.
  • Ratchet & Clank: Rift Apart. Внутрішня роздільна здатність від 1440p до 1800p. Це приблизно дорівнює режиму «якість» на PS5, проте він гарантував лиш 40 кадрів/сек, а на PS5 Pro буде 60 кадрів/сек з аналогічними налаштуваннями. При цьому PSSR масштабує зображення до 4К.
  • Alan Wake 2. Продемонстрували два режими: 864p при 60 FPS і 1260p при 30 FPS. Єдина зміна у порівнянні з базовою PS5 полягає у використанні PSSR. А ще у другому режимі, ймовірно, було увімкнено трасування променів.
  • Horizon Forbidden West. Тут експерти не впевнені. Вони вважають, що використовується шаховий рендеринг для 4К. PSSR ніби не застосовувався, а деталізація зображення зросла.
  • Hogwarts Legacy. Відображення, які створює трасування променів, мають кращий вигляд на PlayStation 5 Pro, однак вони включають шуми на задньому фоні. RT-тіні можуть бути змішані з використанням PSSR, проте їхня візуальна якість зросла. Кадрова частота — 30 кадрів/сек.
  • Gram Turismo 7. RT-відображення мають роздільну здатність 1080р. Загалом ретрейсинг якісніший, ніж у Forza Motorsport. Є режим з 8К. Проте на відео гра відтворюється у 1188p з використанням PSSR для масштабування до 4К.
  • Dragon’s Dogma 2. Працює в 60 кадрах/сек і, ймовірно, використовує PSSR.
  • Assassins Creed Shadows. Гра відтворювалася з роздільною здатністю 864p при 60 кадрах/сек.

Експерти попередили, що це лиш попередній аналіз. На їхню думку, всі перелічені ігри матимуть декілька режимів на PlayStation 5 Pro, однак потрібно дочекатися офіційних анонсів.

А що ви думаєте про цей ранній аналіз? Наскільки вас влаштовують такі показники, як теоретичних покупців PS5 Pro? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Horizon Forbidden West

Це мабуть єдине заради чого купив би
Але не точно
Бо героїня любить героїню
Дітям не покажеш

Бо героїня любить героїню

Лише в доповненні, та лише в кінці, та лише якщо ви самі оберете такий варіант розвитку подій.

Spoiler alert, I guess...

Редакція поцупила результати але цього разу правильну сторінку

А хбокс х масштабує чи має нейтів 4к ?

Від гри до гри залежить. Нативне 4К взагалі мало де зустрічається, шаховий рендеринг або апскейлінг переважно

Де там Sam Biden який кричав про 4к 60фпс на PS5? XD

В Final Fantasy 7 Rebirth буквально 4K 60 fps. Йди дивись відео Digital Foundry. І я не казав про всі ігри, почни читати очима , а не сракою. Це все від ігр залежить, є проєкти де 4090 не вивозить 4K 60 FPS, а є де PS5 вивозить. Враховучи що PS5 PRO коштує дешевше 4080, то цілком непогано. А так треба чекати окремі патчі під кожні ігри на PS5 PRO, як це було з PS4 PRO. Ігри самі по собі не оптимізуються під нову консоль.

Підписатись на коментарі