Команда Annapurna Interactive звільнилася через суперечки з власницею, залишивши після себе хаос

Привіт, спільното! Сьогодні вночі стало відомо, що весь персонал Annapurna Interactive (видавничий відділ компанії Annapurna) звільнився через суперечки з власницею Меган Еллісон. Зазначається, що президент Annapurna Interactive Натан Гері та його команда вели переговори з Еллісон про виділення підрозділу відеоігор, як незалежної організації. Однак власниця відмовилася від переговорів.

«Усі 25 членів команди Annapurna Interactive колективно подали у відставку. Це було одне з найважчих рішень, які нам коли-небудь доводилося приймати, і ми не були легковажні щодо цього», — йдеться у повідомленні Гері та групи його однодумців, яке опублікувало видання Bloomberg.

Представник Annapurna підтвердив, що раніше компанія досліджувала можливість розділення, однак зазначив — сторони не змогли досягти згоди.

«Нашим пріоритетом є продовження підтримки партнерів-розробників і видавців під час цього переходу. Ми прагнемо працювати не лише над іграми, що вже існують, але й розширювати свою присутність в інтерактивному просторі. Ми продовжуємо шукати можливості застосовувати інтегрованіші підходи до лінійного та інтерактивного сторітелінгу в кіно, на телебаченні, іграх та театрі», — додала Еллісон.

За даними видання, звільнення викликало хаос в команді, оскільки тепер розробники ігор, що є партнерами Annapurna, намагаються зрозуміти, що це означає для їхніх майбутніх проєктів. Представник компанії заспокоїв та наполіг, що всі ігри та проєкти залишаться в Annapurna.

Після цієї новини у багатьох фанатів постало питання, що буде з угодою Annapurna та Remedy про спільне фінансування Control 2, а також виробництво фільмів та серіалів. Однак, директор по комунікаціях Remedy Томас Пуха заспокоїв гравців. За його словами, ситуація не зачіпає Remedy, оскільки угоду вони укладали з Annapurna Pictures.

Нагадаємо, що компанія Anapurna (також відома, як Anapurna Pictures) це материнська компанія. Вона займається кіно, серіалами, іграми, театром. Своєю чергою Annapurna Interactive є підрозділом Anapurna Pictures, що видав такі хіти, як Outer Wilds, Stray, Cocoon, What Remains of Edith Finch, Neon White тощо.

А що б вас змусило звільнитися всім колективом з компанії? Чи ви, навпаки, вважаєте такі рішення неконструктивними? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Ми прагнемо працювати не лише над іграми, що вже існують, але й розширювати свою присутність в інтерактивному просторі.

Причиною звільнення було те, що команду розробників ігор хотіли поставити створювати не ігри, а щось інше (інтерактивні додатки, фільми тощо). Чи правильно я зрозумів?

Annapurna і так займається фільмами. Це один з їх основних напрямів. Для цього в них є окремі підрозділи — Annapurna Pictures, Animation, Television, Theater, Distribution. Ігри — це лише один з напрямів.
Грошей в них теж вистачає — засновниця компанії є донькою співзасновника Oracle.
Гадати, що і як там сталося не має сенсу. Але в будь якому разі все кидати і звільнятися всім департаментом це не дуже професійно.

Але в будь якому разі все кидати і звільнятися всім департаментом це не дуже професійно.

Сорі, але це якась «галєрна» позиція. У команди був свій погляд на процеси і ситуацію, вони вважали, що паблішинг підрозділ має бути незалежним. Власниця з цим була принципово незгодна. З якого б це дива було не дуже професійно йти всією командою? Які аргументи?

Немає нічого «галєрного» в моїй позиції. Аргумент написаний буквально в назві цієї статті, а саме:

...залишивши після себе хаос

Тут же говориться не просто про команду розробників — вони працюють, як видавець. І такі дії можуть нашкодити і завдати фінансових втрат командам розробників та іншим видавцям, які співпрацюють з Annapurna. І на мою думку непрофессійним є створювати ситуації, які завдають шкоди партнерам компанії, через ваші персональні відносини в середені самої компанії. Це релевантно для будь якої сфери бізнесу, не тільки game dev.

Крім того, в цій ситуації не йдеться про відносини працедавця і працівника. Гері є співзасновником компанії, як і Еллісон. Тому тут не про «галєру».

Доповню, аби не залишити непорозумінь. Немає нічого поганого в тому, аби звільнитися всією командою. Питання лише в тому, як саме це робиться. Все кидати і звільнятися одним днем — не професійно. Нормальна ситуація — дати команді піти, залишити на місці всіх керівників, поставити на паузу всі прєкти, які можливо, передати справи новим працівникам. А не залишати після себе хаос.

скорее всего Annapurna Interactive мы теперь будет знать под новым именем )

Погані новини. Аннапурна разом з Деволвером були головними атлантами інді паблішингу. Сподіваюсь, у них є план і команда десь перезбереться під новою назвою

Ну Деволвер значно крутіший, до того ж вони більше і повністю сфокусовані на іграх.

Хоч би не закрилися, я дуже люблю їхні ігри.

DLC Outer wilds було нудне, намагаюсь пройти, але дропаю вже у третій раз, Cocoon (набір дуже простих пазлів) дропнув, Neon White (гонки аля Mirrors Edge, але гірше) дропнув, Stray — симулятор ходьби. Єдине у що не грав — What Remains of Edith Finch, але за минулим досвідом ігр цієї компанії напевно і не буду.

Ну, це ж особисті вподобання. Бо Кокон, наприклад, дуже приємне і гарне інді. Не просто так гра свою нагороду отримала. Стрей — так, симулятор ходьби, але ж симулятор ходьба за кота. Едіт Фінч — об’єктивно мастерпіс з погляду сторітелінгу. Дуже там гарний наративний дизайн, і сама історія найпотужніша.

Обожнюю всі перелічені ігри, хоча до DLC Outer Wilds не дістався ще. Але у них і без цього було ще купа крутих релізів. Maquette, Storyteller, Telling Lies, Lorelei and the Laser Eyes. Cocoon взагалі шедевр. Якщо ви кажете про простоту, то явно не дійшли до середини навіть, тому що там починаються неймовірно круті пазли.

Я пройшов десь на половину.

Тоді дивно, концептуально пазли дуже цікаві, і якраз на межі того, щоб не бути переускладненими.

тоже дропнул Cocoon
если самое интересное игра приготовила ближе к финалу, а ты дотуда не дошел — это проблема игры, а не твои проблемы )

блин, а вот за Neon White обидно. лучшее, во что я играл в 22-м году.

Підписатись на коментарі