У Warhammer 40000: Space Marine 2 є українська локалізація. Робили її двоє українців за замовленням російської студії

За розробку Warhammer 40000: Space Marine 2 відповідав офіс Saber Interactive у санкт-петербурзі, проте у гру додали українську локалізацію. Перекладом проєкту займалася команда замаскованих росіян. Вона доручила роботу двом позаштатним локалізаторам з України.

Вся інформація взята з титрів Warhammer 40000: Space Marine 2. В них сказано, що за переклад гри відповідала Allcorrect Games. Це студія з «адаптації ігрового та маркетингового контенту», як сказано на її сторінці в LinkedIn.

Компанія хоч і зареєстрована в Дубліні, та переважно складається з росіян. Багато з них досі проживають на території держави-терориста, а деякі релокувалися до Сербії. Сюди входить і керівництво — Managing Director Ігор Шейніков і Studio Art Director Євгеній Путілін. Обоє навчалися та довгий час працювали в рф.

Над українським перекладом безпосередньо працювали двоє осіб. Перший — Роман Павлюкевич, керівник служби якості у Schreder і позаштатний перекладач з англійської в Allcorrect. Другий — Іван Тесленко, позаштатний перекладач. Обоє проживають в Україні.

Нагадуємо, що в російській Atomic Hearts теж був український переклад. Тож ми вчергове закликаємо не купувати Warhammer 40000: Space Marine 2, тому що ці кошти підуть в кишені розробників з рф.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

19 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Наших «українчиків» це не зупинить все одно будуть переглядати і грати в ворожі проєкти. Що тут скажеш довбодятли є довбодятли.

Українська локалізація в російській грі? Це ж було вже! з Атомік Фарт, наприклад. І ясно, для чого це робиться

українська локалізація. Робили її двоє українців за замовленням російської студії

це зараз до речі ст. 111-1 КК України

Компанія хоч і зареєстрована в Дубліні

ось і зникла перспектива ст. 111-1 КК України

Обоє навчалися та довгий час працювали в рф.

много кто учился и работал в рф.
например, Виталий Портников учился и работал в Москве.
и какие выводы мы должны делать из такого рода фактов?

Це просто констатація факту для підтвердження, що це релоковані росіяни. Висновки — окрема справа кожного.

гра доречі топ по відгукам. Нещодавно бачив баннер на головній стіма, оцінювання досить позитивні 80% від 40 тисяч людей, що овердофіга, особливо лише за 2 дні з релізу

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Через Україну газ теж купують і набагато більше
Цей світ абсолютне гімно
Але у наших силах хоч трошки по менше його засирати

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Я нагадую що Baldur’s Gate 3 теж робило багато русні. У Larian на початку вторгнення був офіс в Санкт Петербурзі який приймав участь в розробці і десь після початку повномасштабної працівників російського філіалу перевели в інші щоб уникнути мобілізації де вони продовжили працювати над грою. Це слова Свенке декілька тижнів тому. Але щось я не бачу бойкоту Baldur’s Gate 3 від наших, якісь дуже вибіркові стандарти.

Суть в грошових потоках. Larian — бельгійська контора, податки платить у себе, а після релокації їхні російські працівники навіть не лишають кошти в росії. Тож так, це, звісно, сумно, що над БГ3 працювала русня, але тут це просто як факт без наслідків. Focus часто видає ігри, беручи частину зобов’язань, і ділячи прибуток з розробниками. Тобто певна вагома частина осяде саме в кишенях пітєрского офісу, і ось це — погано.

Розумію, просто виходить Larian вкладали гроші в економіку РФ на носу війну, я навіть не знав що в них був офіс там.

Як показує практика, багато хто до останнього не вірили, або не хотіли вірити, що почнеться повномасштабна війна. А в економіку рф багато хто інвестував з 2014-го, це гірка правда, великий ринок для бізнесу.

Цікаво які грошові потоки йдуть до рашки через їх газ який ми досі транспортуємо і не можемо це припинити? 🤔

«Не можемо це припинити». Все можемо, просто ЗЕвладі мародерів це не вигідно

А якщо купити гру даже якусь другу в focus entertainment гроші також підуть до рф? Бо вони як видавець гри. І ще що робити з кс2 ? Там росіяни граючи в неї получають ящики які потом продають в інтернеті і виводять собі гроші на картку і таким способом вони можуть їх всебе спокійно витрачати. Що тут робити ? Як звичайно просто забити болт?

Фокус інтертеймент — видавці, і також вони видають і українські ігри. Проблема тут в розробниках, а розробляють цю гру — сейбер інтерактів — ще саме та дочка яка в петербурзі знаходится, до речі я так і не зрозумів чи продали вони цю дочку Бекону, нещодавна, чи залишили собі, але погоди не грає, це руснява гра. КС, це не руснява гра, не купуй ящики у русні, і забий.

Дуже шкода, що гру робили свиноруси, дуже чекав на її вихід.

Перевели — молодцы. Больше людей сможет приобщиться к игре на украинском языке, если захотят.

На стиме висит сообщение что уже 2 миллиона человек играет, все обзорщики говорят что игра вышла крутая, бойкот не удался. Так что пусть хоть будет язык свой.

Тем более что, скорее всего, переводили по контракту с паблишером, а не девелопером.

Там шо паблішер, шо девелопер — шерсть

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Ось вам і цифрова блокада, лол

Підписатись на коментарі