Стало доступним перше сюжетне оновлення для Heralds of the Avirentes!
Вітаємо, дослідники Нанрасу! Цей день настав! Ми довго працювали над тим, що ваш ігровий досвід був якнайкращим, й нарешті, перше велике сюжетне оновлення стало доступним! На вас чекає продовження сюжету, безліч нововведень та виправлень, та інші покращення!
Що таке Heralds of the Avirentes
Heralds of the Avirentes — це візуальна новела, яка переносить вас у незвичайний світ Нанрас, у якому живе раса, подібна до драконів — ом’верай. Гра поєднує в собі цікаву історію, унікальну мальовку, елементи рольової гри, соціальний симулятор та покрокову бойову систему. Гра вийшла в Ранньому Доступі 30 травня 2024 року.
Новела розробляється українськими ентузіастами TellerySpyro_GTX та DarkAlexus_GTX. Гра вже пропонує вам більше двадцяти годин сюжету, частина з якого вже озвучені українською завдяки плідній співпраці з Melvoice. Наразі озвученим є Пролог й перше місто в 1 Акті. Це більше двадцяти годин звукозапису й наразі дана озвучка є однією з найбільших в українському геймдеві. Подальша озвучка залежить від зацікавленості гравців у грі.
Список найбільш важливих нововведень
Сюжет
Саранталес та Нентал отримали продовження кампанії, яка завершує перший акт для цих класів! На вас чекає до трьох годин* епічного завершення 1 акту. Події набирають драматичного оберту, а секрет фіолетових очей Азаріс виходить на перший план! Чому героїня така важлива для таємничої незнайомки? Які небезпеки пов’язані зі здібністю Азаріс? Ми дуже схвильовані й з нетерпінням чекаємо на ваші відгуки щодо продовження сюжету!
Основною сюжетною гілкою ми не обмежились. Чи вийде у вас знайти альтернативний рут Азаріс-нентала? Можливо, драматичних подій основної гілки вдасться уникнути, якщо в неї буде більше впевненості? А для цього потрібно кинути виклик Ельвеос! Можливо, не один раз! Цей шлях нентала сильно відрізняється від основної гілки й потребує більшої агресії в прийнятті рішень. Однак, можливо, у вас вийде дізнатися більше про Ніравель!
Зверніть увагу, що сюжетний флешбек Ельвеос в дитинство ще не дороблений. Ми доробимо його найближчим часом, а у вас буде можливість ознайомитись з ним пізніше через розділ «Спогади» в пункті «Додатково» головного меню!
Історія Азаріс-егідолога поки не отримала продовження, однак ми внесли деякі уточнюючі доповнення в її історію, що покращують логіку подій та реакцію персонажів на прийняті гравцем рішення.
Баланс
Саранталес:
Цей клас нагадує паладина та воїна. Він базується на вимотуванні противника й атаках сил природи.
Базовий показник здоров’я збільшено: 180 => 220
Накопичення здоров’я з рівнем збільшено: 40 => 45
Сила атаки вогняного дихання зменшена
Сила атаки хвостом зменшена, однак тепер вона бере до уваги кількість ворогів. Чим більше ворогів — тим більше шкоди буде нанесено.
Сила атаки кігтів збільшена.
Егідолог:
Цей клас нагадує чаклуна та лікаря. Він майже не має власних атак й залежить від друзів, які вестимуть бій.
Базовий показник здоров’я збільшено: 170 => 210
Накопичення здоров’я з рівнем збільшено: 30 => 35
Стартова шкода, яку завдає Емдерат, зменшена на 25%. Однак пристрій отримуватиме кращі бонуси атаки з підвищенням рівня Азаріс.
Нентал:
Цей клас нагадує розбійницю. Він базується на швидких та ефективних атаках, однак героїня цього класу має невеликий запас здоров’я.
Базовий показник здоров’я збільшено: 160 => 200
Накопичення здоров’я з рівнем збільшено: 30 => 35
Сила ріл’са атак збільшена на 10%
Битви
Ральвія:
Базовий показник здоров’я збільшено: 470 => 490
Сила ультимативної здібності зменшена: 160 => 100
Зверніть увагу, що сила атаки ворогів та ефективність атак героїв по них залежить від різниці рівнів персонажів!
Коментар від розробників: Ми помітили, що новачкам могло бути складно грати на рівні складності «Класика». Особливо це стосується Азаріс-нентала. Через це їхній ігровий досвід міг бути гіршим, ніж якби вони почали гру за інші класи. Через це ми збільшили базовий показник здоров’я для всіх класів, а для Азаріс-нентала ми вирішили збільшими базове значення атаки.
Зверніть увагу, що деякі здібності нентала поки що не працюють належним чином. Вони будуть перероблені протягом найближчих оновлень. Їхня відсутність на поточному етапі сюжету ніяк не впливає на якість геймплею.
Інше
(Продуктивність) Підвищено продуктивність гри у складних сценах.
(Виправлення) Виправлено декілька рідкісних багів у відображенні спрайтів у сценах.
(Графіка) Покращено деякі фони та спрайти персонажів.
(Графіка) Покращено інтерфейс та відображення негативних ефектів.
(Локалізація) Зроблено більше сотні виправлень в Українській та Англійській локалізаціях. Деякі великі репліки були скорочені або поділені на декілька дрібніших задля кращого розуміння й більшого комфорту читання.
Зверніть увагу, що пропуск діалогів в новому контенті тимчасово недоступний!
Ми навели лише найбільш важливі зміни. Подальша робота над сюжетом продовжиться після декількох днів відпочинку. Очікуйте на дуже важливу подію в наших соцмережах!
Heralds of the Avirentes у Steam
Офіційний канал гри у Telegram
Офіційний канал Melvoice у Telegram
Дякуємо за увагу! До зустрічі в Нанрасі!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів