«Побудьте водієм в Uber чи щось таке». Колишній бос Sony не згоден, що звільнення в ігровій індустрії відбуваються через корпоративну жадібність
Колишній президент Sony Computer Entertainment Europe Кріс Дірінг не згоден з думкою, що хвилю звільнень в ігровій індустрії викликала корпоративна жадібність. Він пояснив, що завжди намагався звести до мінімуму швидкість, з якою зростала кількість працівників в компанії.
Колишній бос SCEE завітав на подкаст My Perfect Console розробника ігор Саймона Паркіна. Серед іншого, постала тема скорочень в ігровій індустрії.
«Не думаю, що справедливо говорити, ніби звільнення відбуваються через жадібність. Я завжди намагався звести до мінімуму швидкість, з якою ми збільшували персонал. Я завжди знав про циклічність і не хотів, щоб у підсумку виникли ті ж проблеми, що у Sony з Electronics», — зазначив Дірінг.
Він визнав нещодавні звільнення в Sony і підкреслив — «якщо гроші не надходять від споживачів за останню гру, буде важко виправдати витрати на наступну».
«Вважаю, що це, мабуть, дуже боляче для менеджерів. Та не думаю, що володіння навичками в цій галузі [розробка ігор] загрожує життям в бідності. Тут все ще є активність. Це як в пандемію, але тепер доведеться придумати, як пережити це все. Побути водієм в Uber чи щось таке, знайти дешевше житло, пожити рік на пляжі. Але тримайте руку на пульсі і не відставайте. Бо якщо зійдете з потягу — буде набагато складніше», — розказав ексголова SCEE.
Втім, Дірінг у майбутнє дивиться оптимістично. Він додав, що іноді такі речі відновлюються набагато швидше, ніж можна подумати.
«Я припускаю, що людям виплатили якусь пристойну вихідну допомогу, і до того моменту, коли вона закінчиться... Ну, знаєте, таке життя», — резюмував він.
Нагадаємо, що Дірінг увійшов в ігрову індустрію, як віцепрезидент з міжнародного маркетингу Atari. Згодом він перейшов до Sony і обіймав посаду президента SCEE з 1995 по 2005 рік. За цей час компанія випустила PlayStation та PlayStation 2. Цього року Sony стала одним із лідером за кількістю скороченого персоналу, звільнивши вже понад тисячу людей. Загалом в ігровій індустрії з початку
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів