«Побудьте водієм в Uber чи щось таке». Колишній бос Sony не згоден, що звільнення в ігровій індустрії відбуваються через корпоративну жадібність

Колишній президент Sony Computer Entertainment Europe Кріс Дірінг не згоден з думкою, що хвилю звільнень в ігровій індустрії викликала корпоративна жадібність. Він пояснив, що завжди намагався звести до мінімуму швидкість, з якою зростала кількість працівників в компанії.

Колишній бос SCEE завітав на подкаст My Perfect Console розробника ігор Саймона Паркіна. Серед іншого, постала тема скорочень в ігровій індустрії.

«Не думаю, що справедливо говорити, ніби звільнення відбуваються через жадібність. Я завжди намагався звести до мінімуму швидкість, з якою ми збільшували персонал. Я завжди знав про циклічність і не хотів, щоб у підсумку виникли ті ж проблеми, що у Sony з Electronics», — зазначив Дірінг.

Він визнав нещодавні звільнення в Sony і підкреслив — «якщо гроші не надходять від споживачів за останню гру, буде важко виправдати витрати на наступну».

«Вважаю, що це, мабуть, дуже боляче для менеджерів. Та не думаю, що володіння навичками в цій галузі [розробка ігор] загрожує життям в бідності. Тут все ще є активність. Це як в пандемію, але тепер доведеться придумати, як пережити це все. Побути водієм в Uber чи щось таке, знайти дешевше житло, пожити рік на пляжі. Але тримайте руку на пульсі і не відставайте. Бо якщо зійдете з потягу — буде набагато складніше», — розказав ексголова SCEE.

Втім, Дірінг у майбутнє дивиться оптимістично. Він додав, що іноді такі речі відновлюються набагато швидше, ніж можна подумати.

«Я припускаю, що людям виплатили якусь пристойну вихідну допомогу, і до того моменту, коли вона закінчиться... Ну, знаєте, таке життя», — резюмував він.

Читайте також:

Нагадаємо, що Дірінг увійшов в ігрову індустрію, як віцепрезидент з міжнародного маркетингу Atari. Згодом він перейшов до Sony і обіймав посаду президента SCEE з 1995 по 2005 рік. За цей час компанія випустила PlayStation та PlayStation 2. Цього року Sony стала одним із лідером за кількістю скороченого персоналу, звільнивши вже понад тисячу людей. Загалом в ігровій індустрії з початку 2024-го звільнили понад 11,5 тисяч.

Що б ви відповіли Крісу Дірінгу на його аргументи? Діліться варіантами в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

так перестаньте робили ці лівачі ігри і всюди пхати повісточку і буде вам кайф

Про пропозицію піти в таксісти та пожити на пляжі це яскраво, лайк!

Дивно що доводиться пояснювати дорослим людям капіталізм. Це нормальний процес. Буває ринок працівника і зарплати злітають, буває ринок работодавця і радійте що є робота. Не подобається — шлях фаундера відкритий для усіх, але лише одиниці його проходять.

потому что индустрия была перегрета надеждами выпустить очередной Fortnite
а по факту выпускали все больше всякие конкорды

Індустрія була перегріта сподіваннями, що люди будуть сидіти вдома через коронавірус довго, не фартануло.

потому что индустрия была перегрета надеждами выпустить очередной Fortnite
а по факту выпускали все больше всякие конкорды

доведеться придумати, як пережити це все. Побути водієм в Uber чи щось таке, знайти дешевше житло, пожити рік на пляжі. Але тримайте руку на пульсі і не відставайте.

😂

Підписатись на коментарі