«Всі, хто мають гроші, хочуть новий Fortnite». Керівник однієї з інді-студій заявив, що революція в АА-іграх більше ніколи не відбудеться

Ксалавер Нельсон-молодший очолює інді-студію Strange Scaffold, яка випустила An Airport for Aliens Currently Run by Dogs та El Paso, Elsewhere. Нещодавно він заявив, що революція в АА-іграх більше ніколи не відбудеться. Тому що всі, хто мають гроші, не бажають вкладатися в такі проєкти.

Керівник завітав на подкаст Limit Break Network. Під час розмови він сказав, що інді-релізи вже частково замінили АА-ігри. І це витіснення продовжать ААА-проєкти.

«У вас вже є інді-команди, які створюють великі ігри за ліцензіями», — заявив Ксалавер Нельсон-молодший.



Директор Strange Scaffold не заперечує, що завжди будуть винятки, які належатимуть до категорії АА і зможуть гарно показати себе на ринку. Проте ігри такого формату нікому масштабувати та популяризувати. Тому що студії з великим фінансуванням намагатимуться випускати хіти з потенційною прибутковістю на багато років.

«Усі, хто має гроші на революцію в АА-іграх, натомість хочуть зробити новий Fortnite, і цей новий Fortnite може бути скасований ще до того, як він вийде», — додав Ксалавер Нельсон-молодший.

Тому, попри всі винятки, коли відносно невеликий проєкт показує себе краще за очікуваний ААА-реліз, «ігри розміром з Final Fantasy: Strangers of Paradise, швидше за все, вимруть»

А ви погоджуєтеся з думкою керівника Strange Scaffold? Чи справді АА-ігри очікує смерть? І як ви ставитеся до цієї категорії проєктів?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну революція вже відбулася, просто Ксалавер її не помітив. А революція в тому , що завдяки дуже крутим сучасним інструментам розробки і їх доступності до широкого загалу АА вже були замінені інді іграми. Просто нагадаю, що unreal engine став безкоштовним для всіх розробників всього лише 10 років тому в 2015 році. А але ця зміна зі сторони епіків в цілому революційно вплинула на розвиток геймдеву в наступні 10 років.

так и есть
никого не устраивает 2x прибыль на вложения, все хотят 10x и на десятилетие, чтобы как Fortnite или GTA V
джекпот такой, что хотят рискнуть
а Concord... ну бывает, не повезло

Тут більше питання, скільки Конкордів на один Фортнайт припадає)

*від імплементації
Ідея сама по собі нічого не варта

El Paso та Elsewhere

Це одна гра. “El Paso, Elsewhere”

Дякую, знав це, і щось в штангу дав.

Підписатись на коментарі