«Ніхто не горів бажанням робити сценарій для ігрової компанії». Враження від документалки про створення Arcane

Днями Netflix випустив трейлер другого сезону анімаційного серіалу Arcane, створеного за мотивами всесвіту гри League of Legends. Зазвичай мультики чи фільми, зняті за мотивами ігр виходять поверхневими і нудноватими. Але Arcane сильно відрізняється від інших екранізацій.

І нещодавно я ще наткнулась на документалку про створення першого сезону Arcane. Раніше її не бачила, можливо, у звʼязку з виходом другого сезону, більше людей зацікавилось, і алгоритми YouTube пішли просувати це відео.

5 епізодів по 30 хв. Там прекрасно все. Я обожнюю документалки і фільми про стартапи, і оця прям в топі всього, що я бачила. Від менеджерських рішень і найму, до деталей сторітелінгу, анімації, музики, звуків.
Тільки про світло сильно ховали, що там якесь просте, але дуже вдале рішення і це особисте know-how студії.

Хто хоче дивитися документалку — не читайте далі, я поспойлерю, що мене найбільше захопило.

1й сезон Arcane створювали 6 років, за 90 млн дол. Заробив (у нетфлікса?) 1.5 млрд дол.

CEO Riot Games розказує як важко взагалі бути геймдев компанією, і не дивлячись на успіх League of Legend, створювати ще якісь ігри, щоб не бути компанією одної ігри. І тим більше важче переключитись на такий проєкт нового типу. Хоча в них, крім ігр, ще були організації подій, досить яскраві і затратні.
Цікаво, що в Riot є свої музиканти і композитори, що не типово для ігрових компаній, але звичайно, робить все «смачніше».

Проєкт по створенню серіала взяли на себе Christian Linke and Alex Yee. Перший по житті музикант, в Riot Games теж. Другий займався різними напрямками (аналітик, маркетолог, саппортер) до того як став Creative Designer.
Для них це був зовсім новий проєкт, і занадто грандіозний, без попереднього схожого досвіду.

Вони написали сценарій, і знайшли паризьку студію анімації Fortiche, яка до цього успішно робила кілька-хвилинні музичні кліпи і мала всього 5 людей в команді, яка зробила хвилинку тестової анімації.
Попередньо на проєкт було добро, і паризька Fortiche встигла найняти під сотню крутих аніматорів, художників і інших.
Але сценарій і текст був фіговий, і CEO Riot Games зупинив проєкт.

Chris був у розпачі і записав відео з вибаченнями для паризької Fortiche, щоб вони звільнили всіх.
Але якийсь досвідчений француз це нікому не показав :)

Через тиждень виникла ідея пошукати ще якісь проєкти, щоб зайняти поки людей, і виграти час. Десь через знайомих знайомих знайшли 2 замовлення на музичні кліпи, віддали Fortiche, і виграли кілька місяців часу щоб щось придумати.

Chris і Alex прийняли те, що сценарій і текст фігові і почали шукати авторів десь рядом з Голівудом в Los Angeles. Але ніхто не горів бажанням іти робити сценарій для ігрової компанії.
Тоді вирішили переписати самі, але з кимось порадитися.

Так вони натрапили на Monica Macer — досвідчену сценаристку і письменницю, яка приймала участь в Lost. Найняти її було без шансів, але вона менторила молоді проєкти.
Вона їх навчила як зробити такого масштабу проєкт, як вибудувати організацію, які ключові моменти, як проходити через складні пошуки рішень.

Далі вони таки знайшли і найняли круту письменницю-науковицю, яка робила комікси, тексти і сценарії — Amanda Overton.
Вона переписала круту фінішну сцену, додала багато складних соціальних взаємодій і почуттів, про які вони раніше не могли навіть подумати.


І ще одну круту людину знайшли — Melinda Dilger, досвідчена продюсерка, яка все заменеджила далі, вона була Head of Production обох сезонів Arcane.

І вже цей сценарій CEO прийняв, проєкт почали реалізовувати.
Далі було ще багато різних проблем і рішень, але більш дрібних. В документалці показані люди і процес роботи — над персонажами, анімацією, текстами, ріггінгом, текстурами, світлом (ну тут по максимуму приховали), музикою, звуками.

Приблизно такий зміст документалки (5×30хв):
1 епізод — загалом про початок проєкту, про Riot Games і паризький Fortiche, і упор в зупинку проєкту.
2 епізод — вирішення ключових проблем, знаходження 3 ключових жінок.
3 епізод — робота в розпалі: робота художників, аніматорів, як змішували 2d з 3d, звуки і голоси.
4 епізод — тут все про музику, свої композитори і музиканти, image dragons, sting (він у фінальній сцені співав!!!).
5 епізод — перша половина все про звуки, які не музика — бекграунди, шорохи, друга половина — подія з презентацією.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вітаємо у клубі. А якщо ви почнете (не починайте) дивитись розбори деталей Аркейну, анімації, прихованого сторітелінгу, створення культових треків серіалу, зануритесь у відповідний сабредит та arcanetwt — то відкриєте для себе бездонний світ величі генію Аркейн. Революційний шедевр не лише анімації, а взагалі всього медійного мистецтва.

Дякую :)) Мене більше зачарувала менеджерська частина, як зібрати до купи класних людей і дати їм простір і натхнення для творчості. При цьому зберегти просування до цілі, залишитися в рамках бюджету, і не розсипатися по дорозі. Мабуть там ще були не менш цікаві конфлікти, образи і звільнення за 6 років — але про ці частини рідко розказують.

Ще прикольно, що більшість творців — очевидно, люди з великим різнорідним життєвим досвідом, і це видно в результатах, кількість деталей, глибину продуманості. Іллюстрації молодої людини і досвідченої — часто легко розрізнити.
І те, що в них була можливість це все впровадити.
І я раніше про французів більше думала як про «тих, що не дуже багато працюють», але вони досить натхненно і інтенсивно вкладалися в свою роботу, це красиво.

Революційний шедевр не лише анімації, а взагалі всього медійного мистецтва

плохо дело, если такой шлак кто-то к шедеврам причисляет

Шедевр це буквально головний труд когось.
LoL та Аркейн це буквально шедевр райотів.

Я ще дивилася по зборах, не так багато взагалі фільмів чи серіалів, які більше 1 млрд дол зібрали, там щось в районі 100 штук за всю історію (є різні підрахунки — чи тільки касові збори рахувати, чи разом з довгим хвостом мерчу)
en.wikipedia.org/...​of_highest-grossing_films
en.wikipedia.org/wiki/Film_series

Ну і загалом, хоч ситуація і змінюється (особливо на Netflix), не так багато супер-крутих добре пропрацьованих жіночих персонажей. Інженер-боєць — це ж mind blowing прям.

сборы лишь показывают массовое дурновкусие )

ви взагалі включали його? поділіться топ-5 недоліків, які привели до оцінки «такой шлак»

Я обожнюю документалки і фільми про стартапи, і оця прям в топі всього, що я бачила

Треба собі тоді також запланувати, як винагороду за щось велике зроблене

Підписатись на коментарі