Фанат відзначив помилки, які допустила Rockstar в трейлері GTA 6. Детальний розбір

Поки Rockstar Games продовжує мовчки розробляти Grand Theft Auto 6, фанатам нічого не лишається, як передивлятися перший трейлер. А один з них вирішив піти ще далі й розібрати відео на пікселі. Буквально. Він виділив неточності, які недогледіли розробники під час створення ролика.

Дослідження провів автор акаунта в Х під псевдонімом GTAVI_Countdown. Він опублікував серію повідомлень, яку супроводив короткими фрагментами з дебютного трейлера. Нижче публікуємо список.

1. Фізика волосся Люсії не відповідає швидкості руху автомобіля. Тобто відсутній вплив вітру.


2. Помітні полігони низької роздільної здатності на руці героїні та текстурі сидіння в машині.

3. Пошкодження бочок, в які в’їхала автівка, виглядають однаково.

4. Відсутня тінь від намиста, а волосся виглядає надто зернистим.

5. Одяг проходить крізь модель персонажа.


6. У NPC зліва немає тіні, а вітрина магазину — це 2D-зображення.

7. Погано відрендерені NPC на дальній дистанції та дорога.

І це лише перший перелік з семи пунктів. Автор опублікував також другий, де помітив відсутні відбиття, проблеми з полігонами та проходженням об’єктів крізь текстури.

Нагадаємо, раніше ми писали, як колишній технічний директор Rockstar Оббе Вермей закликав не очікувати від GTA 6 технологічного прориву. Причиною він назвав невелику різницю між консольними поколіннями.

Як гадаєте, Rockstar справді недогледіла ці проблеми в трейлері чи не встигла їх виправити? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Це ніби людина з іншої планети писала яка не розуміє основ.

Боже, як же він душить

Я думаю, це не на серйозній основі, просто фан

Підписатись на коментарі