Десятки мільйонів рядків у базі даних замість 40 тисяч. Розробники World of Warcraft розповіли, як незначна зміна в коді створила цікаву проблему
Наприкінці минулого тижня гравці у World of Warcraft помітили проблему з аукціоном. Користувачі часто не могли знайти предмет, який планували купити. Висувалися різні версії щодо причини цього, допоки Blizzard все не пояснила. Розробники внесли незначну зміну в код, і в результаті база даних аукціону збільшилася в сотні разів.
На окремих регіональних серверах World of Warcraft нещодавно почала з’являтися помилка «предмет не знайдено». Вона виникала непослідовно, тому користувачі винили ботів та аддони для торгівлі. Blizzard Entertainment відреагувала на проблему в кінці серпня.
«Отож, те, що відбувається з Аукціонним домом, є цікавою технічною проблемою. Добре продумана і проста зміна дизайну призвела до того, що таблиця БД, яка раніше містила
20–60 тисяч рядків, тепер містить десятки мільйонів», — розповів Том Елліс, Senior Game Producer у Blizzard.
Компанія вирішила оперативно виправити помилку, тому частина розробників працювали на вихідних. Вони збільшили продуктивність аукціону завдяки покращенню обробки даних центральним процесором. Навантаження на нього зменшили в
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів