«Я витратив багато грошей на портування, а вони вирішили нас ігнорувати». Команда соулслайка Enotria: The Last Song поскаржилася на Microsoft та відклала реліз на Xbox

Привіт, спільното! Цього місяця виходить багато нових ігор, про які я розповідав в цій добірці. Однією з них стане соулслайк Enotria: The Last Song від італійської студії Jyamma Games. Реліз запланований на 19 вересня і вийти гра мала на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Однак, вже за доброю традицією, з останньою платформою сталася халепа.

Команда Jyamma Games у соцмережах поскаржилася, що Microsoft «місяцями не відповідає на запити». Розробники додали, що зараз завдання випустити гру на Xbox просто неможливе.

«Ми віримо, що Xbox має величезну ігрову спільноту. Ми хотіли б якомога швидше випустити Enotria на вашій платформі, оскільки ми витратили багато грошей і ресурсів, щоб це зробити. Але це завдання майже неможливе, оскільки Microsoft не відповідає нам місяцями в той час, коли гра вже готова до підписання. Якщо ви хочете допомогти, будь ласка, повідомте Xbox про нашу ситуацію», — зазначили в Jyamma Games.

Ще більш жорсткими були слова генерального директора студії Джекі Греко.

«Можете запитати Xbox, чому вони не відповідали нам протягом 2 місяців. Очевидно, їм байдуже до Enotria і до вас. Контекст — це відкриття сторінки магазину та підписки. У нас готова версія для Xbox Series X/S, але ми не можемо просунутися в питанні релізу, хоча я витратив багато грошей на портування, а вони вирішили нас ігнорувати», — додав він.

Це вже не перша скарга на платформу від Microsoft. В серпні китайська студія Blingame зазначила, що її нова гра HAAK не вийде на Xbox — розробники не змогли зареєструватись на сайті центру партнерів Microsoft.

«Здавалося б проста процедура перетворилася на кошмар через численні баги в центрі партнерів Microsoft. Вони не дозволили нам успішно завершити реєстрацію облікового запису. У системі підтримки Microsoft ми також зіткнулися з помилками, через які нам не вдалося відправити запит щодо нашої ситуації. Ми повідомили в ID@Xbox про нашу проблему, але там виявилися безсилими. Ситуація не входить до їхньої сфери відповідальності. Зважаючи на все, проблема саме на боці Microsoft», — йдеться у повідомленні компанії.

На додаток, продюсер прийдешньої MMO Dune: Awakening Скотт Джуніор зазначив, що оптимізація гри для Xbox — одна з причин, через яку вона спочатку вийде лише на ПК.

«Це одна з причин, чому реліз спочатку відбудеться лише на ПК. Нам належить попрацювати над оптимізацією, щоб випустити гру на Xbox. Series S буде випробуванням», — підкреслив він.

На вашу думку, як всі ці історії позначаться на майбутньому Xbox та ігрового підрозділу Microsoft загалом? Чи можемо ми сприймати останні заяви та події, як свідчення, що Microsoft хоче відмовитися від консолі і зосередитися саме на ПК-геймінгу? Діліться думками в коментарях!

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі