«Я витратив багато грошей на портування, а вони вирішили нас ігнорувати». Команда соулслайка Enotria: The Last Song поскаржилася на Microsoft та відклала реліз на Xbox
Привіт, спільното! Цього місяця виходить багато нових ігор, про які я розповідав в цій добірці. Однією з них стане соулслайк Enotria: The Last Song від італійської студії Jyamma Games. Реліз запланований на 19 вересня і вийти гра мала на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Однак, вже за доброю традицією, з останньою платформою сталася халепа.
Команда Jyamma Games у соцмережах поскаржилася, що Microsoft «місяцями не відповідає на запити». Розробники додали, що зараз завдання випустити гру на Xbox просто неможливе.
«Ми віримо, що Xbox має величезну ігрову спільноту. Ми хотіли б якомога швидше випустити Enotria на вашій платформі, оскільки ми витратили багато грошей і ресурсів, щоб це зробити. Але це завдання майже неможливе, оскільки Microsoft не відповідає нам місяцями в той час, коли гра вже готова до підписання. Якщо ви хочете допомогти, будь ласка, повідомте Xbox про нашу ситуацію», — зазначили в Jyamma Games.
Ще більш жорсткими були слова генерального директора студії Джекі Греко.
«Можете запитати Xbox, чому вони не відповідали нам протягом 2 місяців. Очевидно, їм байдуже до Enotria і до вас. Контекст — це відкриття сторінки магазину та підписки. У нас готова версія для Xbox Series X/S, але ми не можемо просунутися в питанні релізу, хоча я витратив багато грошей на портування, а вони вирішили нас ігнорувати», — додав він.
Це вже не перша скарга на платформу від Microsoft. В серпні китайська студія Blingame зазначила, що її нова гра HAAK не вийде на Xbox — розробники не змогли зареєструватись на сайті центру партнерів Microsoft.
«Здавалося б проста процедура перетворилася на кошмар через численні баги в центрі партнерів Microsoft. Вони не дозволили нам успішно завершити реєстрацію облікового запису. У системі підтримки Microsoft ми також зіткнулися з помилками, через які нам не вдалося відправити запит щодо нашої ситуації. Ми повідомили в ID@Xbox про нашу проблему, але там виявилися безсилими. Ситуація не входить до їхньої сфери відповідальності. Зважаючи на все, проблема саме на боці Microsoft», — йдеться у повідомленні компанії.
На додаток, продюсер прийдешньої MMO Dune: Awakening Скотт Джуніор зазначив, що оптимізація гри для Xbox — одна з причин, через яку вона спочатку вийде лише на ПК.
«Це одна з причин, чому реліз спочатку відбудеться лише на ПК. Нам належить попрацювати над оптимізацією, щоб випустити гру на Xbox. Series S буде випробуванням», — підкреслив він.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів