Продажі Concord, нового шутера Sony, на всіх платформах досягли лиш 25 тисяч копій — аналітики

Concord, новий онлайн-шутер від Firewalk Studios, яка належить Sony, відзначився дуже низькими показниками онлайну. На цьому фоні аналітики поділилися думками щодо продажів проєкту. Вони вважають, що гра дійсно провалилася на старті, а обсяг її проданих копій досягнув лиш 25 тисяч примірників.

Про це йдеться в матеріалі видання IGN. Журналісти поспілкувалися з різними аналітиками, які поділилися своїми оцінками та інформацією.

«Показники в Steam настільки погані, що навіть без точних даних з боку PS5 ми можемо бути впевнені, що справи у гри йдуть дуже погано», — заявив Ліам Дін, головний аналітик Omdia.

Тут варто відзначити, що максимальний онлайн Concord в Steam досягнув позначки 697 осіб. А за минулу добу він склав 119 користувачів на піку. І за оцінками аналітиків, на PlayStation справи йдуть не краще.

«Concord посіла 147 місце за кількістю щоденних активних гравців на PS5 у США серед всіх ігор, причому в понеділок у гру грали менше як 0,2% активних гравців на PS5», — повідомив аналітик Circana Мет Піскателла з посиланням на внутрішній трекер, за допомогою якого компанія відстежує онлайн в різних проєктах.

Відвертий огляд Concord

Саймон Карлесс, фахівець інформаційного бюлетеня GameDiscover, підрахував приблизні продажі Concord. Згідно з його інформацією, в Steam вдалося реалізувати 10 тисяч копій, а на PS5 — 15 тисяч.

Аналітики вважають новий шутер від Sony якісною та цікавою грою, в яку вклали чимало коштів. При цьому всі вони відзначили однакові причини провалу проєкту. Ось вони:

  • Невдалий маркетинг. Sony не забезпечила достатню обізнаність серед широкої аудиторії. За внутрішніми даними Circana, в липні, тобто за місяць до релізу, дуже малий відсоток користувачів знав про існування шутера. Через це Concord не вдалося набрати обертів перед виходом.
  • Надто висока ціна. Гра продається за $40 в США, і це заважає її спробувати разом з друзями. А багатокористувацькі шутери люди часто грають саме в компанії. Тому їхній перехід у новий проєкт залежить від колективного бажання. Однак висока вартість не дозволяє широким масам оцінити Concord і вирішити, чи варто приділяти грі свій час. В результаті немає ефекту, коли аудиторія підтягується слідом за друзями.
  • Висока конкуренція. Concord почали створювати у 2016 році, коли вийшла Overwatch і здобула шалену популярність. Проте за вісім років жанр героїчних шутерів зайняли інші проєкти, як от Apex Legends і Valorant. І всі вони мали власні ігроладні особливості. А Concord не змогла запропонувати нічого, щоб виділитися на їхньому фоні.

А як ви гадаєте, що найсильніше повпливало на провал Concord? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Sony не забезпечила популярність серед шкільної аудиторії.

)

вангую як оналітки : гра ні риба ні м’ясо, вона ніяка, не погана і не гарна, просто жуйка. Персонажі ніякі. Гра намагається бути овервотчем, але ніякої самодостатності в ній немає. Незрозуміло для кого і навіщо. Робили суто по замовленню інвесторів

Якщо проект діййсно хороший, переведення його на модель F2P може його врятувати

может быть уже поздно
и под F2P перезапуск нужна правильная маркетинговая компания. недешевая. может проще взять и уже зафиксировать убыток.

может быть уже поздно

100%
Гадки не маю, що може врятувати Конкорд. Хоча я по кілька каточок кожного вечора граю, не така вже погана гра (особливо, якщо з кимось)

як виявилось ви праві, проєкт заривають. Можливо дійно раціональніше так, просто я уявляю скільки грошей просрано і аж боляче стає, шо не намагались відіграти)

Підписатись на коментарі