Продажі Concord, нового шутера Sony, на всіх платформах досягли лиш 25 тисяч копій — аналітики
Concord, новий онлайн-шутер від Firewalk Studios, яка належить Sony, відзначився дуже низькими показниками онлайну. На цьому фоні аналітики поділилися думками щодо продажів проєкту. Вони вважають, що гра дійсно провалилася на старті, а обсяг її проданих копій досягнув лиш 25 тисяч примірників.
Про це йдеться в матеріалі видання IGN. Журналісти поспілкувалися з різними аналітиками, які поділилися своїми оцінками та інформацією.
«Показники в Steam настільки погані, що навіть без точних даних з боку PS5 ми можемо бути впевнені, що справи у гри йдуть дуже погано», — заявив Ліам Дін, головний аналітик Omdia.
Тут варто відзначити, що максимальний онлайн Concord в Steam досягнув позначки 697 осіб. А за минулу добу він склав 119 користувачів на піку. І за оцінками аналітиків, на PlayStation справи йдуть не краще.
«Concord посіла 147 місце за кількістю щоденних активних гравців на PS5 у США серед всіх ігор, причому в понеділок у гру грали менше як 0,2% активних гравців на PS5», — повідомив аналітик Circana Мет Піскателла з посиланням на внутрішній трекер, за допомогою якого компанія відстежує онлайн в різних проєктах.
Саймон Карлесс, фахівець інформаційного бюлетеня GameDiscover, підрахував приблизні продажі Concord. Згідно з його інформацією, в Steam вдалося реалізувати 10 тисяч копій, а на PS5 — 15 тисяч.
Аналітики вважають новий шутер від Sony якісною та цікавою грою, в яку вклали чимало коштів. При цьому всі вони відзначили однакові причини провалу проєкту. Ось вони:
- Невдалий маркетинг. Sony не забезпечила достатню обізнаність серед широкої аудиторії. За внутрішніми даними Circana, в липні, тобто за місяць до релізу, дуже малий відсоток користувачів знав про існування шутера. Через це Concord не вдалося набрати обертів перед виходом.
- Надто висока ціна. Гра продається за $40 в США, і це заважає її спробувати разом з друзями. А багатокористувацькі шутери люди часто грають саме в компанії. Тому їхній перехід у новий проєкт залежить від колективного бажання. Однак висока вартість не дозволяє широким масам оцінити Concord і вирішити, чи варто приділяти грі свій час. В результаті немає ефекту, коли аудиторія підтягується слідом за друзями.
- Висока конкуренція. Concord почали створювати у 2016 році, коли вийшла Overwatch і здобула шалену популярність. Проте за вісім років жанр героїчних шутерів зайняли інші проєкти, як от Apex Legends і Valorant. І всі вони мали власні ігроладні особливості. А Concord не змогла запропонувати нічого, щоб виділитися на їхньому фоні.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів