PR-менеджер S.T.A.L.K.E.R. 2 пожартував, що розробка гри була «поганою бізнес-ідеєю»
На gamescom 2024 Захар Бочаров, який має російське громадянство і працює в GSC Game World на посаді Public Relations Manager, поспілкувався з журналістами. В ході розмови він пожартував, що розробка S.T.A.L.K.E.R. 2 була «поганою бізнес-ідеєю» з огляду на всі пережиті складнощі.
«Це була амбітна гра з самого початку. Потім у нас з’явився COVID. Потім почалася війна. Потім ми переїхали. Потім у нас була пожежа в Празі. Потім у нас були російські хакерські атаки. Потім у нас були затримки. Отож, я щойно прокрутив у голові сім років і подумав: «Чорт, це була дійсно погана бізнес-ідея», — заявив Бочаров у розмові з виданням Videogamer.
PR-менеджер також зачепив тему фінансів. Він розповів, що GSC пішла нетиповим шляхом, вирішивши самостійно видавати гру. Тому у S.T.A.L.K.E.R. 2 й близько немає бюджету рівня сучасних ААА-проєктів.
«Кожна затримка коштує нам дуже дорого. П’ять затримок, і бюджет набагато більший, ніж був на початку... Коли ми відкладаємо гру, ми розуміємо реакцію. Ми розуміємо, що люди втомилися чекати. Я теж дуже хочу, щоб вона вийшла. Ми просто робимо те, що необхідно. Ми на фінішній прямій. Тепер справа за тим, щоб донести своє бачення та досвід», — додав Бочаров.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів