S.T.A.L.K.E.R. 2 має проблеми з продуктивністю на Xbox Series S, але розробники обіцяють все виправити до релізу

GSC Game World розповіла про оптимізацію S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl для Xbox Series S. На молодшій консолі Microsoft гра поки працює з кадровою частотою 25 кадрів/cек. Проте розробники пообіцяли виправити проблеми з продуктивністю.

Інформація надійшла з сесії відповідей на запитання, яку провів портал Wccftech на gamescom 2024. Журналісти запитали, наскільки складно оптимізувати версію для Series S, як найслабшої платформи.

«У нашому випадку це цілком досяжно. На Xbox Series X у нас є два доступні режими. Один з них — Performance Mode, де гра йде з частотою 60 кадрів/сек і дещо іншою графікою, ніж у режимі Quality Mode, який виглядає супер круто з усіма відображеннями та текстурами високої роздільної здатності, але працює з частотою 30 кадрів/сек. Ми намагаємося досягти подібних вражень на Xbox Series S, об’єднавши ці два підходи», — розповів Слава Лук’яненко, Lead Producer у GSC Game World.

Журналісти уточнили, чи працює S.T.A.L.K.E.R. 2 на Series S у 30 кадрах/сек з налаштуваннями Performance Mode, який забезпечує 60 кадрів/сек на старшій консолі. Розробники відповіли, що прагнуть досягти такого результату, але цього ще не вдалося.

«Поки що на Xbox Series S вона йде з частотою 25 кадрів/сек, але у нас ще є простір для оптимізації», — додав Лук’яненко.

Як гадаєте, впорається GSC з оптимізацією S.T.A.L.K.E.R. 2 на різних платформах, включно з Series S? Чи таки доведеться чекати на патчі після релізу? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

От вам порада, не беріть всяку фігню по типу Ps чи xbox купіть норм пк, або ігровий ноут, якщо вам подобається гра на джойстику то докупіть за пару тисяч, та норм буде. Крім того деякі приставки до сих пір сидять на 30 fps, що не дуже плавно, а нормальний комп’ютер дасть вам стабільний фреймтайм.

Підтримую, але ні. Це зовсім інші гроші. В підсумку, гра на xbox виходить мені дешевше, ніж на пк.
Звичайно, тут вступають компроміси у вигляді графіки, але я не графодрочер, я просто хочу грати в гру.
Ps: принаймні це дешевше, поки на боксі немає українського регіону.

Step 1. Купити дорогий ПК (ну щоб точно було краще консолі)
Step 2. Виїхати з міста через обстріли та війну
Step 3. Profit?

Навіщо міняти ПК раз на 2 роки? Можна занижувати поступово якість, як по дефолту роблять на консолях.

Це хто вам таке сказав? Unreal — кроссплатформа, ніхто не буде витрачати час на оптимізацію під конкретне залізо, це ж потім підтримувати окремий білд треба, як це все патчити? Я сам багато працював над портами. 99% відсотків того як досягають таргет ФПС на консолях — занижування якості. Зменшення деталізації, розміру текстур, прибирання верхнього рівня LOD за дистанцією, постпроцессингу та дальності рендеренгу, якщо ми кажемо конкретно про проблему з малою пам’яттю на XBOX S.

да, но нет
оптимизацию в последнее время делают левой задней и большинство больших игр на релизе на ПК работают из рук вон плохо
что хорошо на ПК — можно вставить эмуляторы, моды, пиратить и можно брать за три копейки игры на распродажах

Пофіг, скіпайте

Пора дропати Xbox Series S, вона тільки гальмує індустрію.

Можде розкажеш мені як він гальмує індустрію? Чи може проблема в оптимізації і ручках розробників, а не в залізі? Щось я не побачив такого размаху у маштабах та графіці у STALRER, як в Cyberpunk2077 чи Metro: Exodus, які йдуть на S дуже бодро.

Cyberpunk та Metro це пастген ігри які йдуть в 30 фпс навіть на PS4. Stalker 2 це безшовна величезна гра з симуляцією, високим рівнем текстур і так далі. По-друге, Baldurs Gate 3, Wukong і решта ігр переносили свій реліз на Xbox саме через Series S. Тут не діло в поганій оптимізації , а в тому що Series S має лише 10 гігабайт пам’яті, з яких 8 лише йде на ігри. У великого ікс бокса 16 гігабайт, навіть у Xbox One X було 12. Тому Series S це дійсна та консоль на яку згодом не будуть виходити велика кількість некстгенних ігр. Або буде виходити, але в 20 фпс та 720p.

Ні, проблема саме в залізі. Воно не порівняно з тим на що таргетять зараз ігри. І якщо тобі треба витрачати дуже багато часо на урізання якості під гівноплатформи, то це затримує за визначенням, що і відповідає на ваше запитання.

Ну так раз ти не побачив,то в тебе можуть бути проблеми із зором і це не означає що цієї різниці не побачать інші.

Власники Xbox мають страждати. Давайте вже на плойку скоріш

Сонібої нічим не краще, хай релізять на ПК і все. А на консолі можна через 15 років як і з Зовом Прип’яті колись зробили, коли по залізу наздоженуть.

Дуже чекаю реліз Сталкера 2 в першу чергу щоб подивитись як у більшості гра буде лагати)
P.S Передзамовив гру в стімі.

Добре, перефразую — давайте хоч на щось де буде працювати.
Далі вже оптимізуйте скільки заманеться.
Але так не зроблять. Бо хоч малесенький хейт і все — втрата бабла.
Це прокляття ігор такого рівня

Яке таке прокляття? Якщо ікс бокс видає цю гру, то очевидно гра має вийти на всі ікс бокси,

Xbox Series S багато хто купляв або дітям, або собі під гейпас. Тупа політика Майків в тому, що гра має бути оптимізована і під X і під S, а залізо S-ки вже не тягне.

Підписатись на коментарі