Видавничий директор Larian вважає, що базова вартість «майже всіх» ігор повинна бути вищою, і GTA 6 її якраз підніме
Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios, поділився власними думками про вартість ігор. Він вважає, що базову ціну на проєкти потрібно підняти у переважній більшості випадків. І саме це трапиться, коли вийде GTA 6. Вона розпочне новий етап подорожчання ігор.
«Мені не подобається штучність цінових структур, утворена після епохи ритейлу. Використовувати завищену базову ціну, щоб продати підписку, і використовувати розпливчасті обіцянки контенту, щоб завищити кінцеве видання, щоб базова ціна мала кращий вигляд. Все це відчувається дещо небезпечним і відірваним від спільноти», — написав Даус на своєму акаунті в Х.
Даус написав, що вартість повинна відповідати масштабам, глибині та якості кінцевого продукту. Він вважає, що підхід, коли вартість ігор встановлюється за загальноприйнятими шаблонами, «виглядає несерйозно».
«Майже всі ігри повинні коштувати дорожче на базовому рівні, тому що витрати на їх створення (інфляція, наприклад) випереджають цінові тенденції. Але я не думаю, що ми досягнемо цього шляхом обіцянок DLC, а не завдяки якості та комунікації. Всі просто чекають на GTA6, щоб зробити це», — підсумував Даус.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів