Видавничий директор Larian вважає, що базова вартість «майже всіх» ігор повинна бути вищою, і GTA 6 її якраз підніме

Майкл Даус, видавничий директор Larian Studios, поділився власними думками про вартість ігор. Він вважає, що базову ціну на проєкти потрібно підняти у переважній більшості випадків. І саме це трапиться, коли вийде GTA 6. Вона розпочне новий етап подорожчання ігор.

«Мені не подобається штучність цінових структур, утворена після епохи ритейлу. Використовувати завищену базову ціну, щоб продати підписку, і використовувати розпливчасті обіцянки контенту, щоб завищити кінцеве видання, щоб базова ціна мала кращий вигляд. Все це відчувається дещо небезпечним і відірваним від спільноти», — написав Даус на своєму акаунті в Х.

Даус написав, що вартість повинна відповідати масштабам, глибині та якості кінцевого продукту. Він вважає, що підхід, коли вартість ігор встановлюється за загальноприйнятими шаблонами, «виглядає несерйозно».

«Майже всі ігри повинні коштувати дорожче на базовому рівні, тому що витрати на їх створення (інфляція, наприклад) випереджають цінові тенденції. Але я не думаю, що ми досягнемо цього шляхом обіцянок DLC, а не завдяки якості та комунікації. Всі просто чекають на GTA6, щоб зробити це», — підсумував Даус.

А ви погоджуєтеся з думками керівника? Чи справді базову вартість ігор потрібно підняти? І чи буде GTA 6 продаватися за $80 на релізі? Діліться думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

это рынок. баланс спроса и предложения.
ценник $60 это условность, которую при желании легко нарушить.
вряд ли стоимость игры прям должна напрямую зависеть от стоимости ее разработки.
такой фикс прайс подход на рынке зачастую приводит к разных курьезам. например, к борьбе с длительностью фильма, потому что цена на билет фиксированная, а короткий фильм можно прокрутить большее число раз в течении дня.
в игровой индустрии сейчас на каждом углу хвастаются, что в нашей очередной open world игре можно провести аж целых 200 часов. какая выгодная инвестиция!
а Nintendo как продавала, так и будет продавать игры с инди бюджетами по $60. и геймплеем на 10 часов. миллионными тиражами.
это рынок.

А робити ігри за шаблонами то норм. Ну ок.

Виміримо еластичність попиту відеоігор на практиці!

Дивно чути від тих, кто зробив БГ3 і продає по демократичній ціні, бо робили для фанів. А зараз каже навпаки.

На ГТА6 якось побоку, гра симулятор психа) Хай платять, але як ціна на ГТА6 може вплинути на ціну роглайків чи інших жанрів, не уявляю. Навіть при ціні в 100 доларів за ГТА.

Ну є ж голден і платінум едішени
База 60
Ті по 100

Підписатись на коментарі