CEO європейського відділення Bandai Namco вважає, що 2024-й став роком стабілізації для геймдеву

Арно Мюллер обіймає посаду генерального директора в європейському відділенні Bandai Namco. Він вважає, що 2024-й став роком стабілізації для геймдеву, попри понад 20 тисяч звільнених фахівців.

Останній фінансовий рік приніс рекордні показники для компанії Мюллера. А перший квартал наступного вже став чудовим стартом завдяки доповненню Shadow of the Erdtree до Elden Ring. Компанія хоче зберігати такі високі результати максимально довго, особливо на фоні загальних проблем в індустрії.

«Я б назвав 2024 рік роком стабілізації. Індустрія пройшла шлях від двозначного зростання в роки COVID до набагато складніших часів і того, що я б назвав корекцією ринку у 2022 і 2023 роках. Ринок знову зростатиме, а виклики, з якими ми стикаємося в індустрії, сподіваюся, залишилися позаду.

Ми в Bandai Namco нічим не відрізняємося. Ми дивимося на наш портфель на наступні три-шість років, аж до 2030 року, і, очевидно, маємо багато можливостей для зростання, незалежно від того, чи походить це від наших власних ІР, чи від наших партнерських відносин з дистрибуцією», — заявив Мюллер.

Японським видавцям, включно з Bandai Namco, переважно вдалося уникнути звільнень. Мюллер каже, що причина цього полягає у різноманітному портфоліо та інших структурних факторах. Вони роблять компанію «дуже відмінною від деяких своїх колег».

«Ми не покладаємося на один чи два продукти, і ми не покладаємося лише на бізнес відеоігор. У нас є багато об’єктів інтелектуальної власності, і ми співпрацюємо з ліцензіарами, що дає нам змогу досягати успіху, проте і створює виклики також.

Я думаю, що ми постраждали менше, ніж деякі інші видавці, тому що ми не інвестували так багато в роки, коли був COVID. Ми були дуже обачними в угодах зі злиття та поглинання, тоді як деякі з них були надзвичайно високими для деяких інших видавців. Ми не були настільки [надмірними] в той час, і тому ми не постраждали так сильно, як деякі інші гравці. Тож ситуація відносно стабільна», — продовжив Мюллер.

А ви як думаєте, чи покращиться ситуація в геймдеві у 2025 році? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ну так
Люди зубожіють
Більше сидітимуть дома і гратимуть чи телевізор

Підписатись на коментарі