Нову частину Heroes of Might and Magic розробляє російська студія. Українці теж над нею працюють. UPD
На виставці gamescom 2024 Ubisoft анонсувала Heroes of Might and Magic: Olden Era — продовження культової серії покрокових стратегій. Проте є один нюанс: за розробку гри відповідає студія, що складається з російських розробників.
Йдеться про Unfrozen, яка була заснована в санкт-петербурзі у 2016 році й раніше випустила клон Darkest Dungeon під назвою Iratus: Lord of the Dead. Зараз компанія знаходиться на Кіпрі, про що сказано на її сторінці в LinkedIn. Однак переважна більшість працівників в команді — це росіяни.
Генеральний директор Unfrozen Денис Федоров має дві освіти в університетах рф, хоча проживає в Іспанії. Багато інших членів студії теж переїхали в різні країни, переважно — в Сербію та на Кіпр. Це дозволяє формати роботи з дому, якого дотримується Unfrozen.
При цьому деякі працівники все ще проживають в росії. Наприклад, Ілля Фролов, Tech Lead, знаходиться у санкт-петербурзі. Ми також знайшли як мінімум одну українку, яка співпрацювала з Unfrozen. Йдеться про 3D-художницю під псевдонімом @oleaf_y. Вона у Twitter заявила про роботу над Heroes of Might and Magic: Olden Era і продемонструвала свої моделі з дебютного трейлера.
[Оновлено о 17:20]. Ubisoft надіслала нам коментар про вибір студії-розробника Heroes of Might and Magic: Olden Era.«Глибока пристрасть студії до бренду Heroes of Might & Magic, їхній досвід роботи в жанрі покрокової стратегії та відданість співпраці зі спільнотою HoMM переконали нас, що вони будуть підходящою командою для створення гри Heroes of Might & Magic, яку шанувальники чекали майже десять років. Хочемо наголосити, що Ubisoft не веде діяльності в Росії та припинила розповсюдження своїх ігор на території РФ з початку війни в Україні. Heroes of Might & Magic: Olden Era також не буде поширюватися в Росії. Unfrozen не веде діяльності в Росії», — заявив офіційний представник Ubisoft HQ.
Що ж до гри, то Heroes of Might and Magic: Olden Era представили як повернення до витоків культової серії. Проєкт створюється під впливом другої, третьої та п’ятої частин франшизи. В грі реалізують звичний ігролад з дослідженням карти, розбудовою міст, вербуванням війська та покроковими тактичними битвами.
61 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів