Нову частину Heroes of Might and Magic розробляє російська студія. Українці теж над нею працюють. UPD

На виставці gamescom 2024 Ubisoft анонсувала Heroes of Might and Magic: Olden Era — продовження культової серії покрокових стратегій. Проте є один нюанс: за розробку гри відповідає студія, що складається з російських розробників.

Йдеться про Unfrozen, яка була заснована в санкт-петербурзі у 2016 році й раніше випустила клон Darkest Dungeon під назвою Iratus: Lord of the Dead. Зараз компанія знаходиться на Кіпрі, про що сказано на її сторінці в LinkedIn. Однак переважна більшість працівників в команді — це росіяни.



Генеральний директор Unfrozen Денис Федоров має дві освіти в університетах рф, хоча проживає в Іспанії. Багато інших членів студії теж переїхали в різні країни, переважно — в Сербію та на Кіпр. Це дозволяє формати роботи з дому, якого дотримується Unfrozen.

При цьому деякі працівники все ще проживають в росії. Наприклад, Ілля Фролов, Tech Lead, знаходиться у санкт-петербурзі. Ми також знайшли як мінімум одну українку, яка співпрацювала з Unfrozen. Йдеться про 3D-художницю під псевдонімом @oleaf_y. Вона у Twitter заявила про роботу над Heroes of Might and Magic: Olden Era і продемонструвала свої моделі з дебютного трейлера.

[Оновлено о 17:20]. Ubisoft надіслала нам коментар про вибір студії-розробника Heroes of Might and Magic: Olden Era.

«Глибока пристрасть студії до бренду Heroes of Might & Magic, їхній досвід роботи в жанрі покрокової стратегії та відданість співпраці зі спільнотою HoMM переконали нас, що вони будуть підходящою командою для створення гри Heroes of Might & Magic, яку шанувальники чекали майже десять років. Хочемо наголосити, що Ubisoft не веде діяльності в Росії та припинила розповсюдження своїх ігор на території РФ з початку війни в Україні. Heroes of Might & Magic: Olden Era також не буде поширюватися в Росії. Unfrozen не веде діяльності в Росії», — заявив офіційний представник Ubisoft HQ.

Що ж до гри, то Heroes of Might and Magic: Olden Era представили як повернення до витоків культової серії. Проєкт створюється під впливом другої, третьої та п’ятої частин франшизи. В грі реалізують звичний ігролад з дослідженням карти, розбудовою міст, вербуванням війська та покроковими тактичними битвами.

Як гадаєте, яка б з інді-студій могла б зробити гідне продовження Heroes of Might and Magic замість росіян? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Треба цих українців притягнути до кримінальної відповідальності за спонсорування тероризму, а сім’ї розстріляти, щоб духу кацапського в рідній ненці не залишилось. Так переможемо побратими!11

Гроші не пахнуть, оце вам відповідь юбісофту.

Редакція молодці, реально поколупали

Нещодавно, щиро від душі, хотів ломанутись в контору, що продовження Єпохи Імперій роблять.

В листі розписав, який я фанат серії, що в мене повно їдей, і як було круто, коли розробники заюзали A*...

Вони відписались, тіпа дякують за зацікавленисть, але я не підхожу, бо немає досвіду в ГєймДєві.

Теж саме з укр. конторами. Є максімум 1-2 які можуть HMM по кршторису потянути, у інших або немає досвіду, або грошей, у 99% немає і того і іншого.

Як гадаєте, яка б з інді-студій могла б зробити гідне продовження Heroes of Might and Magic замість росіян?

Ви прикалуєтесь, яка нафіг — інді-кортора.
HMM завжди була гла рівня ААА з мільоними кошторисами.
інді-кортора вам, максимум, чергову мобілну хрінь зробіть, про яку усі забудуть вже через тиждень.

Проєкт створюється під впливом другої, третьої та п’ятої частин франшизи.

Короче, я відразу скажу, це тупняк.
За основу тре брати 3 та 4 частини.
Бо в 4й частини були реально революційні ідеї, але їх не довели «до розуму».

Все рівно кацапи черговє гівно зроблять, hmm3 топчик.

Бізнес, вони дешеві Ubisoft це на руку.
В цілому якісь дивні санкції виходять — воно би було навпаки, коли гру там продавали і через це виводили би з країни валюту на розваги. Тобто навпаки приносило би мінус в торгівельний баланс. А так — вони реально привносять їм валюту.
Впевнений що фанатів героїв повно по усій планеті.
2. Зроблено рагульно.

1. Стилізація ригачна, ніби штучний інтелект редизайни робив. Оригінал тим і класний був що дизайни прості, але виразні і приємно стилізовані, а тут просто якесь нашарування всього чого тільки можна (той же фенікс, який візуально грифон, ще й має якесь чи то льодяні, чи то кришталеві нарости). Нащо взагалі маючи класний дизайн що подобається фанатам брати і робити з нього дешеву мобілку?

2. Це росіяни. І байкотуємо ми їх не через якусь там примарну конкуренцію українського з російським, а з політичних і моральних причин. З першого вони громадяни рф, яким глибоко плювати на злочини їх країни (Інакше чому ніяких однозначних заяв проти дій їх країни і їх режиму? Співробітників можна вивезти. А так наврядчи в компанії політичні питання взагалі обговорюються), тож нащо їм давати цивілізаційні блага світового ринку. Ще й маскуються в надії на***ти людей. Можна було б ще над чимось подумати, якщо б компанія замість позиції ми внє палітікі і маскування була б відкритою і стала б в чітку позицію проти агресії своєї країни. А так виходить що і заяв нема, так ще й частина прибутків компанії йде якимось незрозумілим особам в Росію.
А по-друге, як можна споживати продукт людей яким глибоко пофіг що їх співгромадяни знищують твою країну, а деякі, можна припустити, підтримують цю війну?

Коли серію почала робити русня з 5ки, то все і пішло по п*зді.

Я з ютюбу дізнався, що виявляється щось там за третьою версією взагалі було.
Хоча мені особисто крім дизайну, гра ніколи не подобалась. Дизайн там звісно це усе. Геймплей — відверта какаха.

Безвідносно топіку, гра виглядає як дешева китайська поробка по франшизі, або навіть як ще дешевший мобільний клон героїв, тисячі їх на плеймаркеті. При чому це подається саме як продовження оригінальної серії, що сумно.

На даний момент найкращі герої це HotA.

Але пробелема у тому, що це більше фанатський проект, в якому складно уявити реальну монетизацію.

Вы еще не устали дурней заниматься? Превратились в полный клон рашки, у тех было что там у хохлов, а у наших теперь что там у кацапов

Це не питання про що там у кацапів. Це кацапи на Кіпрі які роблять продукт для споживання усим світом. Може ти ще й вне політікі?

Ок, в чем тогда проблема? Они выехали из Мордора, живут и работают в другой стране.

Це щось про хороших росіян, так?

Какие претензии у вас есть к тем кто не согласен с правительством и выехал из рашки?

А за які це заслуги таку легендарну серію довірили російській інді конторі, у досягненнях якої аж клон на інді гру? Я вже мовчу про репутацію росіян.

Сюрприз сюрприз, але 5х героїв теж робила русня)

ТАк є невеличка різниця, нюанс — тоді і зараз, правда ж?

Так всі частини після 5ї віддавали сумнівним ноунеймам, що власне мабуть і було ключової причиною смерті франшизи.

І це максимально дивно, тому що це IP яке має великий потенціал.

Unfrozen оприлюднили, що гра розроблялась сумарно 4 роки. При чому — через рік розробки poc запропонували ubisoft і тільки через 2 роки ubisoft заключила з ними контракт.

росіяни працюють за копійкі, тому їм дають робити ігри жадібні компанії, такі як геймс воркшоп, юбісофт, бо буде дешева розробка, і гра все одно збере якусь суму просто на своєму імені, а те що це буде лайном, видавцям похую, головне гроші

ну я скажу по трейлеру вона виглядає круто. я би пограв. тільки цей тілт шифт фігня і зайвий.
і стилізація під малюнки а не під вайби старих пререндерів теж не дуже. можна було би зробити тіж нові пререндери тільки якісні з сучасними технологіями. але технічно це задротно звісно.
стосовно хто б міг. а ось наприклад — fanstratics com «A spiritual successor, from the lead game designer of Heroes of Might and Magic III.» — новин щось про нього дуже мало.
по друге. можна було б запросити розробників якихось прокачаних модів на 3тю частину які просто неймовірно вкладаються в гру наскільки я зрозумів.
і доречі після 4ї частини робили продовження і навіть залишились приклади замків і деяких артів. пошукайте кому цікаво.
в 5ту грав — фігня нудна. навіть 2га на її фоні цікавіша.
а на 3ї росіян фіксануло жорстко. там на ютубі напевно більше контенту від них ніж від англомовної аудиторії. схоже навіть не так у світі герої популярні як на росії. тому я не дивуюсь вони лізуть попереду всіх робити її продовження.

новин щось про нього дуже мало.

Певна невелика кількість людей з тих, хто перехворів на ковід, отримує сильну пост-ковідну хронічну втому, яка не проходить і яка на порядок знижує працездатність.
На жаль, автору Fanstratics (колишньому головному геймдизайнеру третіх героїв) саме так не пощастило, що призвело до сильного сповільнення темпу розробки проекту і виходу на кікстартер.

цікаво. це він в блозі писав? я то я не слідкую чесно. просто колись зберіг у закладках. це погано організована робота якщо від нього такий блок на весь проект. частину геймдизайну може взяти ще хтось. а він займеться своєю. та в принципі враховуючи досвід всіх духовних послідовників «великих» ігор минулого (які як на мене переоцінені і в більшості засновані на ностальгії) то очікувати чогось вражаючого не варто. часто ігри виходять їх обливають помиями а потім через 10 років вони стають класикою і виявляється були «underrated».

Так, він особисто писав, даючи відповіді чому так довго.
Я так розумію, немає кому замінити, там ніби взагалі немає команди як такої. Він сам один, помимо художника, який допомагає концепт-артами.
Покинувши геймдев після героїв, він займався акціями / real estate / брокерством чи чимось подібним, а потім після обвалу він втратив всі кошти і вирішив повернутись в геймдев, а команду планував зібрати вже маючи кошти з кікстартера.
Але в мене склалось враження, що це толковий спеціаліст і що він здатний створити хорошу гру, аби були сили та кошти.

Як гадаєте, яка б з інді-студій могла б зробити гідне продовження Heroes of Might and Magic замість росіян?

Ніяка.
В Україні нема достатньої кількості шанувальників.
Так окрім згаданої 5-ї частини, яку робили росіяни, є ще
— росіянська Wake of Gods — 3ті герої на важких наркотиках стероїдах
— fheroes2 — клон 2х героїв, де у комітерах купа росіян, та спільнота у VK

Українці нічого не зробили, тільки гадають, яка б студія змогла (і не зробила).

Так йдеться ж не лише про Україну, у світі купа гарних студій.

Далекий від геймдеву, але свого часу tbs був одним із улюблених жанрів.
З українського пригадав Heroes of Malgrimia 1 і 2, які розробляли в Харкові. Гра була переобтяжена мікроменеджментом з великою к-стю нових механік (== к-стю багів). Класична проблема інді студій — свій графічний «двіжок» і купа проблем повязаних з крешами і банальною сумісністю з залізом вбили серію не зважаючи на позитивні відгуки і потенціал.
Ще був fantasy tbs анонс від gsc, але в кінці кінців tbs концепцію задеклайнили на внутрішньому ревю робочого poc. Наробку в вигляді story (Illya Novak, були якісь книги на цю тему), графічних асетів і тд тп трансформували в козакоподібну rts Heroes of Annihilated Empires.

Не знав про таку, виглядає прикольно.
Але дивлячись на архів сайту української її назвати важко

А де у цитаті згадка про Україну? І в Україні є велика кількість шанувальників.

І в Україні є велика кількість шанувальників.

Знаєте якісь тематичний український форум, де тусять шанувальники?

Є десяток українських стрімерів та їх ком’юніті по героям 3. Проводяться турніри, такі як Stand With Ukraine. Але великого активного ком’юніті як наприклад в Польші (якщо забути про рос-мовне) у нас дійсно немає.

яка б з інді-студій могла б зробити гідне продовження Heroes of Might and Magic замість росіян?

Lavapotion )

Підібрали розробників клона для створення іншого клона. Якщо питання у фінансах, то краще вже б якихось китайців взяли, вони на такому собаку з’їли.

А серію вже нічого не врятує, хіба що чиста свіжа кров (це точно не про росіян) та переосмислення жанру, як це зробили ті ж Ларіани з CRPG.

Так росіяни 5-тих Героїв робили і нормальна гра була, усі грали.

І зараз вони роблять копію п’ятих героїв, ось тільки на дворі не 2006 рік.

ось тільки на дворі не 2006 рік

Фанатам пофіг :) Дотепер грають на турнірах в різні версії Street Fighter 2. А це, в залежності від версії, початок-середина 90х.

Думи 1 та 2 он недавно вкотре оновили і нічо так, гра бадьоро грається.

Це казуалів можна успішно ловить на нові фічі та обіцянки «швидше, вище, сильніше». Терті життям пікселями, вокселями та полігонами гравці знають що все це лайно повне і просто хочуть те ж саме що їм подобається. Можливо з новим графонієм. Як Diablo 2 Resurrected (бо двійка грається набагато веселіше за 3, а 4 я тіко на ютубах подивився). Але новий графоній не обов’язково.

Достатньо якщо просто не зіпсують.

Отже, питання на всі гроші: яка ЦА в продукту?

Олдфаги, які ше Кінгс Баунті пам’ятають?
Глоріхантери, які, типу «фанати» ХОММ3 бо вона наймодніша в серії?
Ньюфаги?

Я в неї не зміг в дитинстві грати, хз в якому місці вона нормальна (до цього спокійно проходив 2, 3 і 4 частину)

5 герої не погані, але по факту нічого нового (чергу ходів додали).
Тільки у 3Д завернули.

Унікальні характеристики юнітів? Альтернативні апгрейди? Окрема механіка для кожної фракції і колесо навичків героя з унікальними комбінаціями в залежності від фракції?
Ну і не просто 3Д, а в реально красиве 3Д, з естетичним і продуманим дизайном. Не кажучи вже про шикарні екрани замків — втрачену технологію древніх, яку жодна з подальших частин не осилила відтворити.

АТВ-шкала — це унікальна механіка, яка змінює геймплей на 100%.

Та як же ви з цим дістали.. це вже перетворилося на спціальну Олімпіаду якусь.
І цією клоунадою з містами і прізвищами з маленької літери.

Вже давно зрозуміло айті ринок повністю міжнародний, Сталкер наш взагалі робиться у компанії що зареєстрована в Америці і знаходиться у Південій Європі.

Що до міжнародної ізоляції Росії — то її не має і не буде, вони продовжують літати в космос спільно з НАСА, торгувати з США і Європою в обхід, і з являтися у міжнародній культурі.
Ігри продовжують виходити з ру сабами.

Хочемо натерти ніс Росії ? Так не нити треба і бойкутувати які всі погані — а робити власний, успішний якісний продукт.

Це комплексне рішення. І своє треба робити, і бойкотувати. Бо де ця межа? Не бойкотуємо ігри, та їхніх розробників, слухаємо музло, книжечку можна русняву купити почитати, далі ще й торгувати можна почати, бо є у***ни, які порушують санкції та торгують. Можна ще й не піднімати гайп, коли любителів путіна приймають десь в ЄС та США, і дають їм майданчики та заробляти валюту.

Поки вони десь з’являються, але це більше виключення. Їхньої присутності наразі немає і близько на тому рівні, як було раніше. Бо якщо навіть Нетфлікс скасовує участі про-руснявих акторів у своїх серіалах, то не можна казати, що ізоляції немає. Є.

Але ви пропонуєте зараз всі зусилля на ізоляцію росії звести до нуля, і типу «чесно» з ними конкурувати своїм продуктом. Здається десь так і було після 2014, де всім було ок і росіянська культура, і бізнес, і ігри, і все інше. Може цього разу спробуємо трішки інакше щось зробити?

Вам ДІЙСНО потрібні пояснення, чому ми не зможемо «чесно» конкурувати із росією, якщо міряти кількістю того ж самого культурного продукту? Судячи із вашого меседжу — потрібно. Бо питання в ГРОШАХ. Росія тупо все скупає і вбиває все успішне, що не російське. Росіяни скуповували все в Україні і планомірно знищували все самобутнє. Чи не було раніше нормальних українських авторів? Були. Але всі чомусь читали всрату Донцову. Чи не було музикантів? Були, але всі слухали всрату російську попсу (і зараз багато хто слухає, на жаль, але менше). А тепер чомусь і ринок книговидання в Україні розквіт, і безліч музикальних груп з’являється, і стендап у нас свій є, а не Камєді Клаб.

Тому виключно ринкові механізми тут не спрацюють, і не мають працювати. Бо у нас _війна_.

Спочатку ми не бойкотуємо російські ігри, а потім купляємо Атомік Фарт.

Бо якщо навіть Нетфлікс скасовує участі про-руснявих акторів у своїх серіалах, то не можна казати, що ізоляції немає.

Таке було, але, на жаль, почався рух у зворотний бік. WB нещодавно подала у роспатент заявку на реєстрацію логотипа WB в рф.

WB взагалі дуже сильно «вирвалася вперед» у бажанні заробляти в рашці.

Але саме тому ми і маємо продовжувати тиск. Бо якщо нам перестане це бути потрібне — то дійсно всі бізнеси побіжуть туди дуже швидко.

Кожна, навіть невеличка дія, направлена на ізоляцію росії, дає результат. Нехай він не помітний одразу, але в комплексі це працює в різних аспектах. Не так швидко й сильно, як хотілося б, але це не привід думати — все одно нічого не вийде, то нехай собі росіяни живуть життя, поки вбивають українців.

Якись час на них справді був тиск, але зараз він закономірно спадає.
Stand with Ukraine, флажки — це «стильно, модно, молодежно», але як і у випадку с proud month, невеликий проміжок часу, поки не вдарило по кишені.
На багатьох іграх з геймсокома — повна підтримка ру. А укр. немає, навіть на рівні сабів. Гроші не пахнуть, а рф дуже великий ринок і цілком собі платоспроможний за світовими мірками, а «ру» ринок ще більше. Бабло завжди перемагає. Тому і «фізичні» компаніі повертаються, або роблять вид що не помічають +100000% експорту через «-стани »

-Ви точно не руснява компанія?
-Ніііі, ми ж з Кіпра «ZAO Pedofilikus ZOV» у нас інвестор ось грецька компанія «Gazpromikus nerusianos LTD», СЕО Ivanikos Ditojebakos. І податки на РАСІЮ МАТУШКУ ми не платим.
рф дуже великий ринок і цілком собі платоспроможний за світовими мірками

Правда 90% гравців грають виключно у f2p, але то вже нюанси)

Витратив на ф2п більше всього (свій досвід). Кожна фрішка в котру грав, коштувала мені щонайменше як 3-4 ААА тайтла на старті продажів, того часу 😅 Чи шкодую я? Ні.
p.s PoE, та WoT, cжерли найбільше. Залишив мабуть по «консоль + декілка ігор». Хоча звісно донатят, більшн ніж пару $/міс, 5-10% аудіторіі.

0 сенсу у цьому потоку свідомості. Якщо хтось дістав, може медитація допоможе, або ще якісь вправи.

Так Ubisoft пішов робити продукт в федерацію і платити туди гроші. Потім з тієї валюти купується усе необхідне, для вбивства українців, знищення сіл та міст і т.д.
Згода — що такі санкції, це повна херня. Санкції — є, разом з тим в них там є просто усе і скільки завгодно тієї електроніки і т.д.
Якщо союзники не хочуть санкції бо це невигідно, тобто ми маємо «потерпіти» а вони ні, ну хай тоді дають велику кількість зброї і знімають дурнуваті заборони її використовувати.
Інакше так — робити замовлення у федерації і при цьому не карати за порушення санкцій власні компанії, це по суті подвійні стандарти.
Ці санкції — коли продавати гру не можна (що бред), а наймати розробників з федерації можна, то не санкції то імітація.

Підписатись на коментарі