Розробниця закликала піратити гру, над якою вона працювала, через закриття студії. Чи вважаєте ви це правильним?

Аніса Санусі працює як Freelance UX Designer & Consultant. Проте до червня 2022 року вона обіймала посаду Senior UI/UX Designer у британській студії Roll7, де доклала руку до екшену Rollerdrome. І нещодавно розробниця закликала людей піратити цю гру.

Відповідне повідомлення Санусі опублікувала в Twitter. Вона написала пост на честь другої річниці з моменту релізу Rollerdrome.

«Вітаю з 2-річчям мою улюблену гру, над якою я працювала! Будь ласка, піратьте її, тому що ніхто з нас більше не працює в компанії, яка володіє нею 🥰», — написала дизайнерка.

Тепер трішки контексту. На початку травня видання Bloomberg повідомило, що Take-Two Interactive вирішила розпустити дві свої внутрішні студії — Roll7 та Intercept Games. Коли інформація набула широкого розголосу, материнська компанія дала коментарі.

Генеральний директор видавництва Штраус Зельнік заявив тоді, що насправді студії не закривали. Take-Two лиш провела реструктуризацію бізнесу. І фактично він не збрехав: торгові марки Roll7 та Intercept Games справді залишилися у власності компанії. Проте з команд звільнили всіх людей. Саме про це нагадала Санусі у своєму пості.

Як ви вважаєте, чи правильно розробниця вчиняє, закликаючи піратити гру? Діліться своїми думками в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Будівельник який будував будинок закликав незаконно заселятись в квартири тому що його звільнили після того як будівництво закінчилось

Міг же і спалити будівлю. Так гра взагалі нікому була не цікава. Це ж не Doom або Hulf Life в який усі спочатку зіграли в піратку зроблену з шаровари, а потім фанати стали придбавати ліцензії для колекції, а також придбавати сіквели.
Кажуть, що Сільвестр Сталлоне викладував Рембо 3 в жахливій якості сам — щоб люди пішли в кінотеатр подивитись в нормальній якості. А Леонардо Дікапріо — сам виклав в сіть Легенда Г’ю Гласса, щоб отримати Оскара.

Rambo 3 (1985) — про яку погану якість йде мова? 120р? 240p?
xD

А головне куди він її викладав)

У зумерів часто попаяні голови і не рідко із замашками соціалізму чи іншого онанізму.

фактично він не збрехав

фактично він збрехав

Фактично ні, бо студії не закриті, практично — так, бо вони не працюють.

Сподіваюсь це побачать теперішні працедавці Аніси Санусі XD. Вона то сама гроші за свою роботу отримала, але хоче підісрати іншим. Мерзенно просто.

Зато реструктуризатори барини, хулі жалітись на мужика що внаглу косить від податкої і тікає з мішком, холопи.

Може і не отримала, наприклад надавали акцій та опціонів різних — а вони перетворились на гарбуза.
А взагалі виглядає жовтою пресою, коли якась виконавець полаялась із продюсером, що потім не може виступати під колишнім псевдонімом або навіть власним ім’ям — бо це торгова марка яка належить продюсеру. youtube.com/watch?v=...​X6TZs?si=zJEuQ08wPlDxPOy7

Відповідь зрозуміла. Але (та) ваше відео (URL-посилання) не по темі і мовно не доречно.

Та от те саме по темі youtube.com/watch?v=eJO5HU_7_1w?t=113 Тільки там про віагру а там про Брітні Спірс. Як свого часу казав Бенні Бенессі — наступила епоха Бівіса та Батхеда. І вона вже давно. Коли хтось каже — налітай піратствуй, насправді це не сильно йому зашкодить. Мерлін Монро взагалі голяка знімалась для PlayBoy — менше популярною вона від цього не стала.

виходить що майбутні продукти над якими буде працювати Аніса Санусі можна відразу вважати ризикованими активами

Та навпаки, як і в будь якому в інтертецменті шумиха в жовтій прессі — чудова реклама. Це ж не Valve чи Activision-Blizard де усі чекають, що вони випустять.
А так мало відома якась гра, при чому явно чухня якась, хоча зроблена доволі естетично. Найбільша біда сучасності — при рівнях пропозиції, те що ніхто не знатиме — що ти робиш. Ціна медійного продукту — це здебільшого ціна його реклами.
Подивіться на Дональда Трампа, Ілона Маска, Марка Цукрберга або Періс Хілтон. Зразкова поведінка чи не так ?
А навіть Михайла Поплавського «пісні» де він петухів пускає, бо це навіть не фальшивить — вдалось зробити популярним. Тут же певний рівень гейм дизайну є, хоча геймплей — повна лажа. Намагались зробити щось по типу Tron Legacy в грі, вийшло таке собі.

Підписатись на коментарі