Ексдиректор Rockstar розповів, як у GTA з’явилося сміття на вулицях, і чому його прибрали в San Andreas
Колишній Technical Directror у Rockstar Games Оббе Вермей часто ділиться історіями про свою роботу в компанії. Нещодавно він розповів, як у Grand Theft Auto III з’явилося сміття, і чому фахівцеві довелося прибрати його з San Andreas.
Ексдиректор опублікував новий пост в Twitter. В ньому розробник написав, що вирішив додати сміття в GTA III, тому що вулиці Ліберті-Сіті виглядали надто чистими. Фахівець реалізував його у форматі одного прямокутника, який час від часу рухається за вітром. А ще сміття могли тягнути за собою машини. Для нього намалювали чотири текстури — дві з газетами й дві з листям.
У такому ж виді сміття перенесли у Grand Theft Auto: Vice City. Єдиним нововведенням стали флаєри на шоу Кенді Сакс, які заміняють одну з чотирьох текстур. Це відбувається, коли гравець проходить місію, де повинен розкидати їх по місту.
«Для кожного „стрибка“ анімація складається з наступних компонентів: руху по землі; якщо вітряно, руху вгору і вниз по синусоїді; обертання прямокутника. У вітряну погоду відбувається більше „стрибків“. Оскільки лінійне сканування було повільним, воно визначає тільки висоту землі в місці приземлення. Тому в деяких випадках сміття може проскакувати крізь карту», — написав Вермей.
Директор також повідомив, що не всім у команді подобалося сміття. Під час створення GTA: San Andreas він побився об заклад і програв. Через це довелося видалити сміття з проєкту. Однак Вермей не розповів, в чому саме полягала суперечка.
Нагадаємо, раніше колишній технічний директор висловлювався про GTA 6. Він заявляв, що від гри не варто очікувати великого технічного прориву, тому що зараз розвиток технологій значно сповільнився.
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів