Видавець GTA 6 вважає, що єдиний спосіб перевершити здобутки індустрії — це випускати великі хіти. Ви згодні з цим?
Штраус Зельнік — генеральний директор Take-Two Interactive, яка володіє франшизами GTA, Red Dead Redemption, BioShock та багатьма іншими. Нещодавно він заявив, що його компанія хоче перевершити ігрову індустрію. І єдиний спосіб це зробити — випускати великі хіти.
«Є скромні попутні вітри, які є позитивними. Наша робота полягає в тому, щоб перевершити здобутки індустрії, і єдиний спосіб зробити це — створювати великі хіти, і я думаю, що у нас є всі необхідні елементи для цього», — розповів Зельнік в інтерв’ю Games Industry.
Що саме мав на увазі CEO, достеменно невідомо. Швидше за все, йшлося про здатність випереджати показники доходу, які генеруються в індустрії. Проте Зельнік також міг говорити про випуск найпопулярніших або найвідоміших ігор.
Керівник вважає, що після нещодавніх звільнень Take-Two досягла оптимального розміру для поточного стану індустрії. За його словами, компанія скоротила витрати на $165 мільйонів в річному обсязі.
Окремо Зельнік висловився про сервіси підписки. Він вважає, що великі очікувані проєкти, які стають доступні їхнім передплатникам в день релізу, можуть призвести до зростання аудиторії. Однак явище буде тимчасовим.
Take-Two не планує рухатися в цьому напрямку й пропонувати свої ААА-проєкти за підпискою. І рішення Microsoft щодо розміщення нової Call of Duty в Game Pass ніяк не вплинуло на підхід компанії.
«Ні, це не вплине на наші рішення. Тому що наші рішення раціональні», — додав Зельнік.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів