Видавець GTA 6 вважає, що єдиний спосіб перевершити здобутки індустрії — це випускати великі хіти. Ви згодні з цим?

Штраус Зельнік — генеральний директор Take-Two Interactive, яка володіє франшизами GTA, Red Dead Redemption, BioShock та багатьма іншими. Нещодавно він заявив, що його компанія хоче перевершити ігрову індустрію. І єдиний спосіб це зробити — випускати великі хіти.

«Є скромні попутні вітри, які є позитивними. Наша робота полягає в тому, щоб перевершити здобутки індустрії, і єдиний спосіб зробити це — створювати великі хіти, і я думаю, що у нас є всі необхідні елементи для цього», — розповів Зельнік в інтерв’ю Games Industry.

Що саме мав на увазі CEO, достеменно невідомо. Швидше за все, йшлося про здатність випереджати показники доходу, які генеруються в індустрії. Проте Зельнік також міг говорити про випуск найпопулярніших або найвідоміших ігор.

Керівник вважає, що після нещодавніх звільнень Take-Two досягла оптимального розміру для поточного стану індустрії. За його словами, компанія скоротила витрати на $165 мільйонів в річному обсязі.

Окремо Зельнік висловився про сервіси підписки. Він вважає, що великі очікувані проєкти, які стають доступні їхнім передплатникам в день релізу, можуть призвести до зростання аудиторії. Однак явище буде тимчасовим.

Take-Two не планує рухатися в цьому напрямку й пропонувати свої ААА-проєкти за підпискою. І рішення Microsoft щодо розміщення нової Call of Duty в Game Pass ніяк не вплинуло на підхід компанії.

«Ні, це не вплине на наші рішення. Тому що наші рішення раціональні», — додав Зельнік.

Як ви думаєте, в якому плані Take-Two хоче перевершити геймдев? І чи погоджуєтеся ви з думками Зельніка? Пишіть в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

«большой хит» это про деньги, которые принесла GTA V своим онлайн режимом
если такая история не складывается, то это считается неудачей и провалом

Ага, за таким принципом RDR2 визнали менш успішною, ніж очікувалося.

Ну нехай спочатку, вони шостим гта перевершать 5й без Дена Хаузера. А потім видно буде. Хоча можливо, я перебільшую його роль в становленні і розробці серії гта, тож подивимось.

Імхо, у сучасній ігровій індустрії роль однієї конкретної людини сильно перевищена (якщо це не якість інді суперексклюзиви що завірусились).

Підписатись на коментарі