Засновник Arkane вважає, що Skyrim — це immersive sim, а Baldur’s Gate 3 наближена до жанру

Рафаель Колантоніо, засновник Arkane Studios, який пішов з компанії та заснував нову команду — WolfEye Studios. Нещодавно вона трішки розповіла про свою другу гру, яка стане чимось середнім між Prey та Fallout: New Vegas. На честь цього керівник поспілкувався з журналістами про проєкти в жанрі immersive sim.

В інтерв’ю PC Gamer Колантоніо заявив, що у терміна «іммерсивний симулятор» дуже широке значення. І насправді в цій категорії вже з’явився свій хіт рівня Call of Duty — це The Elder Scrolls V: Skyrim.

«Якщо ви дійсно замислитеся над цим, то ігри Bethesda — або Obsidian — це дуже, дуже іммерсивні симулятори. Межа між рольовою грою від першої особи та імерсивним симулятором дуже розмита. Я б сказав, що вони менш фізичні, ніж ігри серії Arkane, і більше орієнтовані на характеристики, але в кінцевому підсумку вони повністю покладаються на симуляцію. Робити такі речі, як обдурити торговця, надівши йому на голову відро, — це, безумовно, те ж саме, що і занурення в імерсивну гру, чи не так?», — вважає Колантоніо.

Далі він розвинув свою думку. Керівник вважає, що зараз іммерсивні елементи можуть з’являтися в проєктах різних жанрів.

«Ми завжди робимо імерсивні симулятори. Ми завжди їх робили й завжди будемо робити. Але зараз, коли йдеться про загальне, ви можете зробити імерсивний екшен, або ви можете зробити імерсивну RPG. Я не хочу говорити за Bethesda, але я був би здивований, якби вони сказали: „О, зовсім ні“. Їхні ігри значною мірою покладаються на симуляції», — продовжив Колантоніо.

Керівник також згадав Baldur’s Gate 3 в контексті розмови про immersive sim. На його думку, RPG від Larian як мінімум близька до цього жанру.

«Я вважаю, що Baldur’s Gate, безумовно, щонайменше, близька до іммерсивного симулятора, — якщо покроковість все ще має сенс для іммерсивного симулятора», — додав Колантоніо.

А на завершення засновник Arkane Studios дав своє визначення поняттю immersive sim.

«Ми можемо нескінченно обговорювати, що таке імерсивний симулятор, а що ні. Для мене імерсивна гра — це гра в реальному часі, [для] деяких людей імерсивна гра — це гра від першої особи. Тож це як і де ви проводите межу. І тому я вважаю, що з погляду маркетингу, це доволі марно», — підсумував Колантоніо.

А ви погоджуєтеся з такою думкою? Чи вважаєте ви, що Skyrim та Baldur’s Gate 3 можна віднести до іммерсивних симуляторів? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Ми завжди робимо імерсивні симулятори. Ми завжди їх робили й завжди будемо робити.

Надіюся, і я колись зможу прийняти участь у розробці імерсивного симулятору. Дякую за натхнення, Arkane!

Що не стаття то про балдурз гейт. Занадто багато уваги для посередньої гри

Так це про іммерсив сими, тут просто БГ3 згадується. Ну і тут дуже важко погодитися з вашою тезою про посередність. Відгуки гравців кажуть про інше.

Якось ви дуже впевнено назвали гру, котра отримала GOTY — посередньою.

Завісно, бо immersive sim це не жанр ігор, а більш геймдизайнерський термін, який означає що гра підтримує творчі, не заплановані розробником способи проходження гри.
Взагалі якщо по грі можна зробити дуже швидкий спідраннер то вона скоріш за все відноситься до immersive sim

Я б сказав, що основна характеристика — наявність широкого набору інструментів для досягнення цілі різними способами, в тому числі й не запланованими розробниками)

Теж правда.
Було б цікавіше обговорити прикрі випадки коли розробники прикривають ці інструменти бо їм чомусь не сподобались способи якими гравці досягли цих цілей.
Розробник Yandere Simulator довів це до маразму (як в принципі і все інше що тільки може існувати у геймдеві :-) )

До речі, згоден, це цікава тема!

Підписатись на коментарі