Творець інді-хіта Balatro у заповіті заборонив казино використовувати свою гру — навіть після його смерті

LocalThunk прославився на початку року завдяки Balatro. Цей картковий roguelike став одним з несподіваних інді-хітів. Деякі фанати припускають, що проєкт можна було б перетворити на чудову гемблінгову гру, проте розробник радикально проти цього. Він навіть написав у власному заповіті, що казино не повинні дістатися до Balatro.

Все розпочалось з жартівливої публікації користувача Twitter під псевдонімом el__carpincho. Він написав, що Balatro — це «насправді психологічний трюк, щоб заманити молоде покоління в казино». LocalThunk відповів на це з усією серйозністю.

«Ззовні це може здатися безглуздим, але я настільки ненавиджу думку про те, що Balatro може стати справжньою азартною грою, що коли я нещодавно створив свій заповіт, я передбачив, що IP Balatro ніколи не може бути продана або ліцензована будь-якою гральною компанією чи казино», — написав LocalThunk.

Нагадаємо, розробник одразу після релізу заявляв, що не підтримує азартні ігри та не вважає. що в Balatro є елементи з них. А механіки ризику й винагороди, які присутні в проєкті, творець назвав основними для жанру.

При цьому з Balatro все ж трапився казус, коли її рейтинг несподівано змінили з 3+ на 18+. Регулятори почали вважати, що у проєкті є яскраве зображення азартних ігор.

А ви грали в Balatro? Чи вважаєте ви, що її механіки підійшли б для казино? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Игра безумно залипательная.
Что печалит, что автор на волне успеха не начал выпускать бесплатные дополнения, а что-то обещает только в следующем году.

Підписатись на коментарі