«Хаос в масштабі». Розробники Baldur’s Gate 3 розповіли, чому видавці бояться працювати з ними

У Larian Studios, яка відома за Baldur’s Gate 3 та дилогією Divinity: Original Sin, специфічно налаштовані процеси. Компанія дає багато креативної свободи розробникам, і саме через це з нею бояться працювати видавці.

Така інформація надійшла з нещодавнього інтерв’ю генерального директора студії Свена Вінке та сценариста Адама Сміта виданню PC Gamer. Вони розповіли, що над першою частиною Divinity: Original Sin працювало близько 120 людей. А зараз штат студії перевищує 500 осіб, проте Larian не змінила підхід до розробки. Вона зберігає «енергію маленької студії».

«[Це наша] енергія, коли люди говорять про те, щоб робити речі так, ніби це маленька компанія. Насправді один з наших продюсерів сьогодні сказав, що розробка ігор — це купка людей, які сидять навколо екрану і збуджуються. І це все ще так», — розповів Сміт.

Вінке як керівник студії виступає проти корпоративної жадібності. Його компанія заохочує розробників до креативної свободи, тому на виробництві панує «хаос в масштабі».

«Різні люди мають робити свою справу. А потім, очевидно, ми повинні керувати хаосом, який з цього виходить, тому це велика частина роботи. Але той факт, що ми починаємо саме так, і ми навмисно тримаємо студії не надто великими. В основному це люди, які все ще знають один одного, що є дуже важливою частиною — це те, що змушує все працювати. Все дуже просто. Тож це просто розширює можливості самих розробників», — розповів Вінке.

За словами гендиректора, такий підхід лякає видавців та акціонерів. Вони хотіли б контролювати звичний для Larian хаос, та саме цього керівник уникає. Тому студія самостійно видала Baldur’s Gate 3.

Як ви вважаєте, чи ефективний такий підхід до розробки? Чи, можливо, чітка вертикаль контролю вам здається більш доцільною? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

в альтернативній реальності вони випустили Divinity Heroes з онлайном 56 чоловіе та звільнили 500 робітників після найму 700 робітників у 2020му.

чи ефективний такий підхід до розробки?

вопрос риторический )

Та що розповідати — результат всі бачать. А акціонери та видавці залишились без одного з кращих проектів десятиріччя.
Типу це ж не ноунейми якісь, ці чуваки вже робили відомі речі.

Видавці собі соломку стелили, типу, не треба очікувати від всіх тепер ігор такого рівня. Знають, що не потягнуть таке)

Підписатись на коментарі