«Хаос в масштабі». Розробники Baldur’s Gate 3 розповіли, чому видавці бояться працювати з ними
У Larian Studios, яка відома за Baldur’s Gate 3 та дилогією Divinity: Original Sin, специфічно налаштовані процеси. Компанія дає багато креативної свободи розробникам, і саме через це з нею бояться працювати видавці.
Така інформація надійшла з нещодавнього інтерв’ю генерального директора студії Свена Вінке та сценариста Адама Сміта виданню PC Gamer. Вони розповіли, що над першою частиною Divinity: Original Sin працювало близько 120 людей. А зараз штат студії перевищує 500 осіб, проте Larian не змінила підхід до розробки. Вона зберігає «енергію маленької студії».
«[Це наша] енергія, коли люди говорять про те, щоб робити речі так, ніби це маленька компанія. Насправді один з наших продюсерів сьогодні сказав, що розробка ігор — це купка людей, які сидять навколо екрану і збуджуються. І це все ще так», — розповів Сміт.
Вінке як керівник студії виступає проти корпоративної жадібності. Його компанія заохочує розробників до креативної свободи, тому на виробництві панує «хаос в масштабі».
«Різні люди мають робити свою справу. А потім, очевидно, ми повинні керувати хаосом, який з цього виходить, тому це велика частина роботи. Але той факт, що ми починаємо саме так, і ми навмисно тримаємо студії не надто великими. В основному це люди, які все ще знають один одного, що є дуже важливою частиною — це те, що змушує все працювати. Все дуже просто. Тож це просто розширює можливості самих розробників», — розповів Вінке.
За словами гендиректора, такий підхід лякає видавців та акціонерів. Вони хотіли б контролювати звичний для Larian хаос, та саме цього керівник уникає. Тому студія самостійно видала Baldur’s Gate 3.
4 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів