Потрібен 1 мільйон підписів. Блогер розпочав боротьбу проти видавництв за збереження онлайн-ігор, які перестали підтримувати
Росс Скотт, автор YouTube-серіалів Freeman’s Mind, виступив з ініціативою Stop Killing Games. Вона покликана зупинити «вбивство» мультиплеєрних ігор після закінчення підтримки.
Багато онлайн-проєктів закривають, коли вони стають нерентабельними. Спочатку для них перестають випускати оновлення, а далі вимикають сервери. Скотт порівняв це з кіностудіями німих стрічок, які «спалювали власні фільми після того, як закінчували їх демонструвати, щоб відновити вміст срібла». За словами блогера, більшість картин тих часів зникли назавжди.
Автор ініціативи вказує на те, що користувачі часто купують ігри, які потім відключають. А навіть якщо проєкт умовно-безплатний, у ньому є мікротранзакції, і на них теж витрачають кошти. Тому заклик стосується всіх моделей розповсюдження.
Скотт планує зібрати 1 мільйон підписів. В такому випадку ініціатива може перетворитися на реальний закон в Європейському Союзі. Блогер хоче зобов’язати видавців забезпечувати достатньо функціональний стан проєкту навіть після його закриття. Одним з рішень може стати створення інструментів для розміщення гри на користувацьких серверах, які будуть включені в архітектуру проєкту. Саме так вчинили розробники Knockout City після завершення підтримки.
«Все більше видавців продають відеоігри, для роботи яких необхідно з’єднатися через Інтернет з видавцем. Хоча це не є проблемою саме по собі, коли підтримка таких ігор закінчується, дуже часто видавці просто розривають з’єднання, необхідне для функціонування гри, знищують всі робочі копії гри та вживають широких заходів, щоб не дати покупцеві можливості відновити гру будь-яким способом», — сказано в описі петиції.
На момент публікації матеріалу її підписали понад 47 тисяч осіб. Якщо вдасться досягти 1 мільйона, ініціатива буде розглянута законодавцями.
9 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів