Потрібен 1 мільйон підписів. Блогер розпочав боротьбу проти видавництв за збереження онлайн-ігор, які перестали підтримувати

Росс Скотт, автор YouTube-серіалів Freeman’s Mind, виступив з ініціативою Stop Killing Games. Вона покликана зупинити «вбивство» мультиплеєрних ігор після закінчення підтримки.

Багато онлайн-проєктів закривають, коли вони стають нерентабельними. Спочатку для них перестають випускати оновлення, а далі вимикають сервери. Скотт порівняв це з кіностудіями німих стрічок, які «спалювали власні фільми після того, як закінчували їх демонструвати, щоб відновити вміст срібла». За словами блогера, більшість картин тих часів зникли назавжди.

Автор ініціативи вказує на те, що користувачі часто купують ігри, які потім відключають. А навіть якщо проєкт умовно-безплатний, у ньому є мікротранзакції, і на них теж витрачають кошти. Тому заклик стосується всіх моделей розповсюдження.

Скотт планує зібрати 1 мільйон підписів. В такому випадку ініціатива може перетворитися на реальний закон в Європейському Союзі. Блогер хоче зобов’язати видавців забезпечувати достатньо функціональний стан проєкту навіть після його закриття. Одним з рішень може стати створення інструментів для розміщення гри на користувацьких серверах, які будуть включені в архітектуру проєкту. Саме так вчинили розробники Knockout City після завершення підтримки.

«Все більше видавців продають відеоігри, для роботи яких необхідно з’єднатися через Інтернет з видавцем. Хоча це не є проблемою саме по собі, коли підтримка таких ігор закінчується, дуже часто видавці просто розривають з’єднання, необхідне для функціонування гри, знищують всі робочі копії гри та вживають широких заходів, щоб не дати покупцеві можливості відновити гру будь-яким способом», — сказано в описі петиції.

На момент публікації матеріалу її підписали понад 47 тисяч осіб. Якщо вдасться досягти 1 мільйона, ініціатива буде розглянута законодавцями.

Як вам така пропозиція блогера? Чи повинні видавці забезпечувати функціональність ігор, які перестали приносити дохід? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я би трохи змінив закон: у разі закінчення підтримки відкривайте сирцевий код, або викладайте бінарі сервера, щоб кожен бажаючий міг підняти інстанс.

Дійсно гарна ідея, бо не одна гра після закінчення мала багато фанатів що випускали моди чи доповнення. Якщо проект вже не приносить прибутку та немає планів, чого не віддати фанатам? Якщо там так мало, ну нехай собі колупають ті моди та возяться із серверами для фану, якщо буде багато шанувальників можна навіть буде взяти ці ідеї за основу для наступної гри.
Як на мене при бажанні можна отримати він він.

Як на мене при бажанні можна отримати він він.

Думаю, що видавці ігор хочуть, щоб люди купляли нові ігри, а не шпілили в старі.

Так «вам не потрібно те що ви хочете, вам потрібно купувати і купувати.»

не написано главного
Ubisoft — п*******

Нажаль без шансів =((((((((((.

Ну, шанси все ж є, просто мізерні)

Ні, ні один видавець/інвестор з точки зору бізнесу не буде тримати навіть мінімальну кількість серверів для гри яка не приносить грошей. Ну і ні один видавець/інвестор не буде вкладати в проект сотні людино-годин , щоб переробити його архітектуру на умовну пір2пір, або можливість користувачам хостити свої сервери. Приклади були , але там або заздалегідь були закладені технологічні рішення щоб віддати це гравцям легко. Або принципове рішення команди, не дивлячись на кости — продовжити життя своєму проекту через небайдуже комьюніті що залишилося.

Звісно, це додаткові витрати. Але якщо це буде на законодавчому рівні справді прийнято, нікуди вони не дінуться. Ніхто не зможе дозволити собі втратити європейський ринок.

Підписатись на коментарі