«Я не думаю, що потрібно змушувати себе грати в одну і ту ж гру». Творці Palworld прокоментували те, що їхній проєкт називають «мертвим»

Palworld почали називати «мертвою грою» після того, як вона стрімко втратила свою гігантську початкову аудиторію. Однак розробники з Pocketpair не бачать в цьому проблеми. Нещодавно вони критично прокоментували схожі вислови в сторону свого проєкту.

Думками щодо цього поділився Джон «Бакі» Баклі, Community Manager у компанії, під час розмови з автором YouTube-каналу Going Indie. Він не вважає, що тривалість утримання максимального онлайну варто вважати єдиним мірилом успіху.

«Я не думаю, що потрібно постійно змушувати себе грати в одну і ту ж гру. Це шкідливо для здоров’я», — заявив Баклі.

Менеджер сказав, що такий підхід шкодить як розробникам, так і користувачам. За його словами, гра не повинна нескінченно утримувати людей. Інакше «ми просто отримаємо більше цих дійсно бездушних ігор, які виходять і закриваються через дев’ять місяців, через дванадцять місяців, тому що вони не приносять достатньо грошей».

Нагадаємо, Palworld стала рекордсменом Steam за швидкістю відтоку користувачів. За два тижні з моменту релізу вона втратила 1,3 мільйона гравців. А у квітні в проєкті залишилося 2% від початкової аудиторії.

Приблизно тоді Palworld почали називати «мертвою грою». Баклі вже коментував такі заяви в травні. Тоді він назвав дискусію щодо цього «лінивою». Менеджер пояснив, що Pocketpair не здатна продукувати контент з високою швидкістю. Тому не варто очікувати від проєкту постійних оновлень.

А ви погоджуєтеся з думкою Community Manager? Як, на вашу думку, варто оцінювати успіх проєкту? Діліться в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

финансово проект отбился многократно
а вот можно ли вдохнуть в него вторую жизнь — большой вопрос.

Ну якщо гра норм, то і не

потрібно постійно змушувати себе грати в одну і ту ж гру

Але тут формат гри такий що інакше ніяк. Це як 100500 різних шутерів, і кожен рік виходить новий «вбивця», котрий буде вбитий іншим через рік.

Підписатись на коментарі