Режисер Fallout: New Vegas перелічив проблеми, які свідчать, що гру обов’язково перенесуть

Джош Соєр, режисер Fallout: New Vegas та дилогії Pillars of Eternity, нещодавно висловився про перенесення ігор. Він назвав фактори, які свідчать, що проєкт гарантовано не вийде в заявлену дату.

Керівник опублікував серію постів в Twitter, поділившись власними спостереженнями. Головною ознакою майбутнього перенесення Соєр назвав відставання в створенні контенту.

Якщо команда настільки відхилилася від графіка, що навіть вирізання фіч займе більше часу, ніж залишилося, то реліз неминуче відкладуть. Керівник пояснив, що відмова від контенту дійсно прискорює виробництво, проте цей процес теж вимагає певних витрат. Розробникам доводиться частково перебудовувати гру, і ніхто не працює над цим безплатно.

«Інший показник — це те, що контент розробляється, поки основні ігрові функції все ще знаходяться на стадії MVP (мінімального життєздатного продукту). Якщо ви не знаєте, як працює ігролад, ваш контент не може бути розроблений для нього. Це означає, що контент зрештою буде перероблений або скорочений.

Якщо ігроладна функція знаходиться на стадії MVP, то набагато простіше переглядати контент у міру того, як вона формується. Якщо ж функції просто немає в грі, очевидно, що це неможливо. Це не стосується додаткових функцій, тому що вони мають з’явитися пізніше», — додав Соєр.

Третім фактором керівник назвав відсутність готового пайплайну для виробництва контенту. Без нього неможливо прогнозувати, коли все наповнення для гри буде готове.

«Коли мене запитують мою думку про те, коли вийде гра, і гра має: а) передбачуване і надійне створення контенту; б) всі важливі особливості ігроладу на стадії MVP; в) всі пайплайни запущені та працюють, то питання більше в тому, з якою якістю вона вийде в певну дату.

Що дратує в безглуздих датах виконання і виробництва, так це те, що будь-хто з пристойним досвідом знає, що якщо а, б і в відсутні, він не може правдиво передбачити кінцеву точку, але він буде намагатися зробити це з упевненістю і підлаштовувати графіки, щоб це сталося», — підсумував Соєр.

А ви згодні з думками досвідченого розробника? Чи стикалися ви з такими проблемами у власній кар’єрі? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі