👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Художник по освітленню. Вивчати звісно що можна це. Однак слід зауважити, що станом на сьогодення (2024) на території України відкрито 0 вакансій Lighting Artist. Ця тема дуже вузькоспеціалізована, тож така посада є лише у великих студіях з розробки ігор або у студіях по виробництві мультфільмів. Я раджу вивчати не лише це, а й суміжні професії. Наприклад, можеш вибрати щось із цього: Level Artist, Level Designer, Environment Artist, Tech Artist, VFX Artist, 3D Artist.

По темі додам приклад — Маркіян Мочерад займає посаду «Level Designer, Level Artist». В тому числі займається освітленням сцени. Його поточна посада «Level Designer, Level Artist» включає в себе і обов’язки Lighting Artist. Ось стаття про його кар’єру сьогодні з’явилася, цікаво почитати: gamedev.dou.ua/...​eelancing-and-polystrike

Иди 3artist ,поработаешь какие-то время ,выберешь конкретную специализацию.

Достаточно выучить правильную печку света , понять когда уместны лайт мап, когда нет.
Вообще слишком узкая тема , что б на ней останавливаться.
Учитывая что аналоги Lumen , где за два клика можно выставить свет — не будучи лайтартистом скоро появляться и в Unity и Source и в CryEngine.
Это вряд ли долговечная профессия

Привіт!🌞

Вважаю це одним із найбільш перспективних напрямків наразі, що насправді тісно переплетений з концептуванням оточення та level дизайном. Вивчення Unreal Engine 5 зараз є фундаментом до максимально розгалуженого скіллсету.

Нещодавно це трішки зачепили тут: gamedev.dou.ua/...​sinking-city-2-interview

Підписатись на коментарі