Як створити простий ефект оточення «кімнатний пил», використовуючи Niagara-систему в UE5

Всім привіт!

Я радий поділитися з вами новим тутором з цікавою інформацією про створення простої системи VFX Niagara в Unreal Engine 5.

У цьому відео я покажу вам, як створити ефект оточення літаючого кімнатного пилу, щоб зрозуміти процес, що стоїть за цим. Ми пройдемось етапами роботи в Niagara, не занурюючись у художнє створення текстур і матеріалів :)

Якщо ви вперше побачили цей допис, то рекомендую почати перегляд з першого відео, де я розповідаю загальну інформацію про Niagara-систему ефектів.

Знайомство з Niagara VFX системою в Unreal Engine 5 українською.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі