Як створити простий ефект оточення «кімнатний пил», використовуючи Niagara-систему в UE5
Всім привіт!
Я радий поділитися з вами новим тутором з цікавою інформацією про створення простої системи VFX Niagara в Unreal Engine 5.
У цьому відео я покажу вам, як створити ефект оточення літаючого кімнатного пилу, щоб зрозуміти процес, що стоїть за цим. Ми пройдемось етапами роботи в Niagara, не занурюючись у художнє створення текстур і матеріалів :)
Якщо ви вперше побачили цей допис, то рекомендую почати перегляд з першого відео, де я розповідаю загальну інформацію про Niagara-систему ефектів.
Знайомство з Niagara VFX системою в Unreal Engine 5 українською.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів