«Це — ганьба». CEO студії-розробника Warframe розкритикував видавців за передчасне закриття ігор-сервісів, які провалилися на старті
Стів Сінклер, генеральний директор Digital Extremes, відомої за Warframe, висловився на тему підтримки ігор-сервісів. Він розкритикував видавців, які закривають свої проєкти після невдалого старту й не намагаються внести покращення та привабити аудиторію.
Керівник поспілкувався на цю тему з порталом VGC. Сінклер вважає, що компанії надто сильно прив’язуються до стартових показників. І якщо вони низькі, то гру дуже швидко закриють.
«Вони думають, що реліз — це „зроби або зламайся“, але це не так. У них є фінансовий спосіб бути наполегливими, але вони ніколи цього не роблять. Гра виходить, не працює, і вони її викидають», — заявив Сінклер.
Керівник впевнений, що у більшості видавців є змога підтримувати проєкт і поступово покращувати. В такому випадку вдасться нівелювати слабкий старт, проте вони цього не роблять.
«Це ганьба, коли ти витрачаєш стільки років свого життя на ітерації над цими системами або створення технології, або початок формування спільноти, і оскільки операційні витрати високі, ти жахаєшся, коли бачиш цифри... Ми бачили це з дивовижними релізами, які, як я вважаю, мали величезний потенціал, але, як на мене, вони викидаються надто рано», — підсумував Сінклер.
Цікаво, що Digital Extremes була в аналогічній ситуації. На старті Warframe провалилася й нікого не цікавила. Проте зараз вона має свою велику аудиторію, тому що студія продовжувала працювати над проєктом.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів