«Assassin’s Creed — вигадка, натхненна реальними історичними подіями». В Ubisoft вперше прокоментували ситуацію навколо AC: Shadows

Команда розробників Assassin’s Creed Shadows відповіла на критику японських гравців, що засудили можливе спотворення історії одного з персонажів прийдешньої гри. Нагадаємо, раніше автори японського YouTube-каналу Nippon Journal провели розслідування щодо книги African Samurai: The True Story of Yasuke, a Legendary Black Warrior in Feudal Japan.

Зокрема, команда Nippon Journal разом із запрошеними істориками поставила під сумнів історичну правдивість книги Томаса Локлі, яка вважалася основним джерелом інформації про темношкірого самурая Ясуке та його життя у феодальній Японії. Розслідування набуло неабиякого резонансу в Японії. Університет Ніхон звільнив Локлі та ініціював розслідування щодо його праці. Сам професор видалив акаунти в соцмережах.

Своєю чергою розробники з Ubisoft звернулися до спільноти гравців, особливо до користувачів з Японії. Вони подякували за підтримку серії та зазначили, що протягом 20 років творці Assassin’s Creed досліджували різні сетинги, періоди часу та персонажів.

«Для багатьох в нашій команді створення Assassin’s Creed, події якої відбуваються у феодальній Японії, було давньою мрією. З моменту анонсу Assassin’s Creed Shadows ми отримали багато позитивних відгуків, а також деяку критику. Зокрема від вас, наших японських гравців. Ми поділяємо вашу пристрасть до історії та глибоко поважаємо турботу про історичну та культурну цілісність вашої багатої спадщини. Ми доклали значних зусиль, щоб забезпечити шанобливе представлення феодальної Японії. Однак у нас ніколи не було наміру представити будь-яку з наших ігор Assassin’s Creed, включно з Assassin’s Creed Shadows, як фактичне відображення історії чи історичних персонажів», — пояснили в Ubisoft.

В компанії наголосили, що натомість вони прагнуть «розпалити цікавість і заохотити гравців досліджувати та дізнаватися більше про історичні місця», якими надихалися розробники. Команда додала, що перш за все гра створена, як розвага, що розповідає про «переконливу історичну фантастику».

«Наша команда активно співпрацювала із зовнішніми консультантами, істориками, дослідниками та внутрішніми командами Ubisoft Japan, щоб обґрунтувати наш творчий вибір. Ми визнаємо, що попри всі ці зусилля, деякі елементи в наших рекламних матеріалах викликали занепокоєння в японській спільноті. За це ми щиро вибачаємося. Усі представлені на цей час ігрові кадри знаходяться в роботі і гра ще буде розвиватися до релізу. Завдяки конструктивній критиці, яку ми отримали, ми продовжимо наші зусилля, поки не віддамо цю у ваші руки», — додали в команді Assassin’s Creed Shadows.

Також в Ubisoft зауважили, що консультанти, які працювали над новою частиною, жодним чином не несуть відповідальності за рішення, «які приймаються творчими командами в інтересах ігрового процесу та розваг». Саме тому розробники просять, щоб будь-яка критика не була спрямована на співробітників, як внутрішніх, так і зовнішніх.

«Хоча ми прагнемо автентичності в усьому, що робимо, ігри Assassin’s Creed — це вигадка, натхненна реальними історичними подіями та особами. З самого початку серія мала елементи фентезі. Представлення Ясуке в нашій грі є ілюстрацією цього. Унікальне та загадкове життя зробило його ідеальним кандидатом для розповіді історії Assassin’s Creed на фоні феодальної Японії. Хоча Ясуке зображений як самурай в Assassin’s Creed Shadows, ми визнаємо, що це предмет дебатів і дискусій. Ми ретельно вплели це в нашу історію», — підкреслили в Ubisoft.

На вашу думку, чи поставить крапку відповідь Ubisoft в дискусіях навколо Assassin’s Creed Shadows? Загалом, чи впливає критика в бік гри на ваше бажання в неї пограти?

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Так, Assassin’s Creed ніколи не була про історичну правдивість, й тому смішно чути від відверто попаяних індивідів закидони у бік Shadows, що ось, мовляв «раніше ігри серії були історично-правдивими, не те що зараз». Ось ці «історично-правдиві асасини» зараз з нами тут? В одній кімнаті?

В першу чергу це йдеться про відсутність магії. Останній «історичний» Ассасин це Unity. Там нема міфічних створінь, магії і гра дуже приземлена. Там максимум міняють трішки історичний осіб та події.

Ну і в першому варіанті в тебе гра побудувана на реальний історичних подіях, з реальними історичними персонажами, в реальному сеттингу. В другому варіанті в тебе Антландита, Циклопи, максимально понижена історична цінність подій та магія. Ну там про те що в грі є скіни в стилі сплінтер сел або де кінь змінюється на гігантського вовка я мовчу.

Тому у фанатів підгорає. Тому що це вже не Ассасин який був побудований на історичності з скайфай елементами, а просто фентезі гра з назвою Ассасин.

Підписатись на коментарі