«Немає технологічного стрибка». Ексрозробник Rockstar пояснив, чому GTA 6 може розчарувати частину фанатів

Оббе Вермей протягом 14 років працював в Rockstar Games на посаді Technical Director. Розробник доклав руку до багатьох культових проєктів студії, включно з декількома частинами Grand Theft Auto. Нещодавно він поділився своїми думками про GTA 6. Вермей вважає, що гра може не дуже відрізнятися від п’ятої частини, і через це розчарує частину фанатів.

Розробник дав інтерв’ю автору YouTube-канала SanInPlay. В розмові він заявив, що зараз розвиток технологій сповільнився. Тому від GTA 6 не варто очікувати прогресу в графіці та апаратній частині, який раніше був у кожній новій грі франшизи.

«Я не вважаю, що вона кардинально відрізнятиметься від GTA V. Думаю, люди можуть бути трохи розчаровані в перший день [після релізу]», — сказав Вермей.

Далі розробник додав, що не володіє інсайдами. Однак, на його думку, зараз набагато складніше створити інноваційний проєкт, ніж раніше.

«Різниця між PS1 та PS2 була величезною, а між PS4 та PS5 вона не така помітна. Немає такого технологічного стрибка, який дозволив би зробити все радикально інакше та краще», — продовжив Вермей.

При цьому колишній технічний директор впевнений, що GTA 6 стане найкращою грою на ринку. Rockstar продовжує технологічно розвиватися, наприклад, розробник був вражений сценою на пляжі з дебютного трейлера. Кількість персонажів з унікальною анімацією та поведінкою викликала захоплення у Вермея. На його думку, це може стати саме тим прогресом, який здивує при ретельнішому знайомстві з грою.

А ви очікуєте від GTA 6 технологічного прориву? Чи вважаєте ви, що вона стане найкращою грою на ринку? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тільки чомусь цей розробник забув, що GTA V вийшла для PS 3/Xbox 360, а не PS 4.

Platform(s):
PlayStation 3
Xbox 360
PlayStation 4
Xbox One
Windows
PlayStation 5
Xbox Series X/S

Для прориву достатньо прибрати москальську

зрение уже не то, что бы пиксели, плоские спрайты дыма\огня, да полигоны искать. А если серьезно, игры уже давно выглядят ОК и не режут глаз. Куда там еще «технологично прорываться» — хз. Лучше бы масштаб наращивали, не просто квадратные километры карты, а её наполнение. Хочется что бы каждый уголок был уникальным, что бы можно было поверить в мир. А часто, чем карта больше, тем она беднее на детали.

Згоден, ручного опрацювання якраз і не вистачає світам.

А ви очікуєте від GTA 6

Виходу

Підписатись на коментарі