«Немає технологічного стрибка». Ексрозробник Rockstar пояснив, чому GTA 6 може розчарувати частину фанатів
Оббе Вермей протягом 14 років працював в Rockstar Games на посаді Technical Director. Розробник доклав руку до багатьох культових проєктів студії, включно з декількома частинами Grand Theft Auto. Нещодавно він поділився своїми думками про GTA 6. Вермей вважає, що гра може не дуже відрізнятися від п’ятої частини, і через це розчарує частину фанатів.
Розробник дав інтерв’ю автору YouTube-канала SanInPlay. В розмові він заявив, що зараз розвиток технологій сповільнився. Тому від GTA 6 не варто очікувати прогресу в графіці та апаратній частині, який раніше був у кожній новій грі франшизи.
«Я не вважаю, що вона кардинально відрізнятиметься від GTA V. Думаю, люди можуть бути трохи розчаровані в перший день [після релізу]», — сказав Вермей.
Далі розробник додав, що не володіє інсайдами. Однак, на його думку, зараз набагато складніше створити інноваційний проєкт, ніж раніше.
«Різниця між PS1 та PS2 була величезною, а між PS4 та PS5 вона не така помітна. Немає такого технологічного стрибка, який дозволив би зробити все радикально інакше та краще», — продовжив Вермей.
При цьому колишній технічний директор впевнений, що GTA 6 стане найкращою грою на ринку. Rockstar продовжує технологічно розвиватися, наприклад, розробник був вражений сценою на пляжі з дебютного трейлера. Кількість персонажів з унікальною анімацією та поведінкою викликала захоплення у Вермея. На його думку, це може стати саме тим прогресом, який здивує при ретельнішому знайомстві з грою.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів