Як я створив портал Doctor Strange у Lens Studio (3D доповнена реальність)
Привіт усім!
Сьогодні я хочу поділитися з вами процесом створення ефектів у Lens Studio, а саме, як створити портал, як у фільмі «Доктор Стрендж».
Ось результат, який я отримав:
Перейдіть за посиланням, щоб детально побачити цей ефект:
Якщо ви віддаєте перевагу формат відео, то ви можете переглянути його тут:
У мене була ідея створити ефект, максимально використовуючи систему частинок, щоб перевірити, скільки частинок я можу запускати на своєму телефоні одночасно. Тож портал з фільму Доктор Стрендж мені відразу спав на думку.
Перш ніж почати, я розглянув підхід до створення цього ефекту. Система частинок у Lens Studio є нодовою і схожа на редактор матеріалів у Unreal Editor або Shader Graph в Unity, яка надає численні можливості для створення.
Отже, для самого початку нам потрібен Spawn Emitter, взяти форму бублика для спавну мені здалася найкращою, або ще форму Torus, кому як більше подобається.
В нас є стандартний модуль для цього, тому я його і використав, але для того, щоб зробити цей ефект більш органічним я додав викривлення у вигляді збільшення або зменшення радіусу у часі.
Вийшов такий собі ефект погнутого велосипедного колеса. Якщо ми зануримося в середину цього сабграфу, то ми побачимо як саме цей торус зроблений.
Ось ця частина, де я перемножую на ноду Fluctuate, яка змінює значення радіусу в якомусь зацикленому проміжку часу.
Наступним кроком було створення Vortex Force, просто кажучи я змусив частинки крутитися навколо своєї віcі.
Ну і звісно, в природному оточені частинки ніколи не будуть рухатися за чітко заданою траєкторією, вони будуть змінювати свій напрям в залежності від опору з повітрям, тому я додав турбулентність. Зробив я це двома проходами, один за допомогою текстури, і інший за допомогою генерованого шуму. Такий підхід нам також дає більшої природності.
Думаю на цьому етапі можна вже подивитися як буде виглядати цей ефект з текстурами.
Для створення цієї текстури я використав Substance 3D Designer, зробив я це лише тому, що хотів більше попрактикуватися в цій програмі. Доречі рекомендую робити подібні речі, розширювати свій інструментарій, звісно якщо у вас є на це час.
Після перегляду створеного, я відчув що ефект вийшов занадто різким, тому я додав трохи більших частинок з більш м’якою текстурою, що на зразок диму. Цю текстуру я теж створював в Substance.
Також довелося приділить трохи уваги кольорам, і знайти оптимальний варіант, який співпадає з референсом, та гарно працює при будь-якому освітленні.
Переглянувши референс, я помітив, що в колі між частинками є заблюрення, тож не довго думаючи я додав і цей елемент, який також створений за допомогою шейдеру, граф якого ви можете побачити на скріншоті нижче.
Ну і наостанок я вирішив додати відблисків на поверхню, досягти цього ефекту я вирішив за допомогою плоского меша, та анімованого матеріалу.
Тепер настав час протестувати наш портал на реальному оточенні, додаємо трекінг компоненту і все, цього достатньо, щоб наша лінза працювала на телефоні. Приєднуємо телефон до студії, відправляємо лінзу і тестуємо!
Тут близько 60 тисяч GPU частинок, які без проблем працюють на моєму телефоні. Можна сказати експеримент вдався!
Спробувати лінзу на своєму телефоні ви можете за посиланням: Doctor Strange Portal Effect.
Дякую за увагу!
P. S. Якщо вам цікаво дізнатися про створення ігрових ефектів використовуючи систему Niagara в Unreal Engine 5 то переходьте за посиланням: Знайомство з Niagara VFX системою в Unreal Engine 5 українською.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів