«Вони виконали чудову роботу». Співрозробник Counter-Strike щасливий, що франшизу продали Valve

На честь 25-річчя Counter-Strike один із творців оригінальної модифікації до Half-Life — Мін Gooseman Ле — дав інтерв’ю. Він розповів про розробку проєкту та подальший розвиток. Творець вважає рішення продати франшизу Valve правильним, тому що команда змогла зберегти спадщину CS.

Мін Ле поспілкувався з журналістами порталу Spillhistorie. Він пригадав, що почав роботу над Counter-Strike, коли закінчував університет. Написання коду для бета-версії зайняло в розробника півтора місяця. Після цього до проєкту доєднався другий автор модифікації — Джессі Кліфф. На нього лягли інші обов’язки, наприклад, дизайн карт.

«Ідея Counter-Strike з’явилася у мене в 1998 році. Мене надихнули багато старих аркадних ігор, в які я грав раніше, наприклад, Virtua Cop, Time Crisis. Я також був сильно натхненний такими фільмами, як гонконзькі бойовики Джона Ву та голлівудські фільми, такі як „Спека“, „Ронін“, „Борт номер один“ і фільми від Тома Кленсі в 90-х роках», — розповів Ле.

На концепцію Counter-Strike також повпливали попередні модифікації, над якими працював розробник. Завдяки цьому у CS з’явилася система раундів.

«Ідея ігрового процесу на основі раундів насправді була концепцією, яку я запозичив з попередньої гри, над якою я працював, під назвою Action Quake2. Я помітив, що відсутність можливості перезавантаження змушувала мене грати інакше і заохочувала до командної гри, тому я знав, що це найкраще, що можна додати в Counter-Strike. Ця особливість, а також збалансований дизайн мап є основною причиною того, що CS є такою командною грою», — продовжив Ле.

Улюблені мапи творця — це CS_Siege та CS_Facility. Щодо популярності DE_Dust, то вона стала приємною несподіванкою. Під час тестування розробники навіть не уявляли, що карта стане настільки популярною та культовою.

Окремо Ле прокоментував продаж гри Valve. Він зовсім не шкодує про це і вважає рішення правильним. На його думку, компанія змогла зберегти спадщину Counter-Strike.

«Я працював з одними з найкращих розробників ігор в індустрії, і вони навчили мене деяких навичок, яких я б ніколи не навчився за межами Valve. Я задоволений тим, як все склалося з Valve, щодо продажу їм інтелектуальної власності. Вони проробили величезну роботу, щоб зберегти спадщину CS», — підсумував Ле.

А як би ви оцінили еволюційний шлях Counter-Strike? В які версії грали та чи подобається вам CS2? Розповідайте в коментарях.

Підписуйтеся на Telegram-канал @gamedev_dou, щоб не пропустити найважливіші статті і новини про геймдев

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Єдине, що мені не подобається — це те, що гру зробили f2p. А так, то ніби й норм, хоча я заходжу лише раз на місяць.

Підписатись на коментарі